Hop til indhold

Red House i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Lidt nyt fra Aalborg.

Jeg har jo anmeldt, at stedet eksisterer og syntes derfor, jeg var nødt til at finde ud af lidt mere.

Jeg ringede til stedet i går og bestilte en tid til i dag kl. 11.

Jeg ankom og traf en bekendt, Muay, der tidligere arbejdede i Esan i Hjørring.

Vi blev enige om en times massage med afslutning med sex i flere stillinger. Prisen er dog rigeligt i den høje ende, kr. 1.500 men ok. Havde det ikke været for Muay, havde jeg nok afslået og fundet et andet sted. Hele behandlingen var i øvrigt i orden efter min bedømmelse og der blev ikke snydt med tiden. Ærgerligt, men intet bad.

Muay er en lille pige på 28 år. Ikke spinkel og ikke kraftig, men ok kropsbygning.

Muay fortalte, at hun rejser til Thailand på torsdag, og hun er ikke sikker på om hun evt. kommer tilbage. Hendes engelsk er meget begrænset og hun taler kun få ord dansk.

Det bliver spændende at se hendes afløser, som kommer om en uges tid. Nærmere tilgår...

Skrevet

Lidt nyt fra Aalborg.

Jeg har jo anmeldt, at stedet eksisterer og syntes derfor, jeg var nødt til at finde ud af lidt mere.

Jeg ringede til stedet i går og bestilte en tid til i dag kl. 11.

Jeg ankom og traf en bekendt, Muay, der tidligere arbejdede i Esan i Hjørring.

Vi blev enige om en times massage med afslutning med sex i flere stillinger. Prisen er dog rigeligt i den høje ende, kr. 1.500 men ok. Havde det ikke været for Muay, havde jeg nok afslået og fundet et andet sted. Hele behandlingen var i øvrigt i orden efter min bedømmelse og der blev ikke snydt med tiden. Ærgerligt, men intet bad.

Muay er en lille pige på 28 år. Ikke spinkel og ikke kraftig, men ok kropsbygning.

Muay fortalte, at hun rejser til Thailand på torsdag, og hun er ikke sikker på om hun evt. kommer tilbage. Hendes engelsk er meget begrænset og hun taler kun få ord dansk.

Det bliver spændende at se hendes afløser, som kommer om en uges tid. Nærmere tilgår...

Hej Aalborg.

Hvor er dette sted.

Hvis du ikke vil give en præcis adresse, så nogenlunde hvor i byen.

På forhånd tak.

Skrevet

Hej Deralte.

Jamen det vil da ikke holde for mig selv. Jeg har anmeldt det, og det et opdateret i thailisten vest for ca. 5 dage siden. ;):D

Det ligger i Reberbansgade 16b, 1. tv, 9000 Aalborg.

Skrevet

OK. Det sted kender jeg godt. det er dog et par år siden jeg var der.

Ind gennem baggården for at komme derop af "bagtrappen". fortrappen findes ikke, da butikkerne bruger al facaden ud mod gaden. Rimelig diskret indgang, men beboerne, der har et ærinde i gården, ved selvfølgelig, hvad man komme der efter.

Godt at høre, at du har gode erfaringer med stedet. Oplevelsen på det enkelte sted er jo altid afhængig af hvilken pige der er der. Ikke så meget af de ydre forhold. Stedet hed tidligere Bangkok Massage og er anmeldt i denne tråd viewtopic.php?f=30&t=764 .

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.