Hop til indhold

Brandvarm Kakao / KakaoPåDinPik

Featured Replies

Skrevet

Hej (hul)brødre.

Er der nogen af jer som kan bekræfte ægtheden af denne annonce https://annoncelight.dk/showad/344639 ? 

Ifølge annoncen er hun at finde i Odense igen. Men har dog læst i gamle opslag at der tidligere har været falske profiler som har brugt hendes billeder og givet sig ud for at være hende - så jeg vil høre om nogen har besøgt hende her for nyligt og om i kan bekræfte annoncen? :)

Kan også se fra tidligere opslag at hun opererede fra en snapchat konto under navnet Prinmoon, men denne kan jeg ikke finde.

På forhånd tak.

Skrevet

Den er god nok 

Havde desværre ikke en fest. 

Men mange har haft det. 

8000

Skrevet

Ja, når man læser diverse tråde igennem om Brandvarm Kakao, Aria, BB, Kakao på din pik etc., er der godt nok kæmpe forskel på den service folk oplever.....puha....man skal godt nok være heldig og møde hende på en af de gode dage....ellers lyder det bestemt ikke særligt rart....... Det går simpelthen bare ikke i min bog!:shock:

Redigeret af GIANT COCK

Skrevet

Bare for hyggens skyld...

https://www.tiktok.com/@aria.hill

Skrevet
GIANT COCK skrev, for 43 minutter siden:

https://www.tiktok.com/@aria.hill.....hmmmm...infantil narcissisme i fuldt flor???:wacko:...synes bestemt ikke dette på nogen måde tiltrækker mig....tværtom!

Gennemsnitlig tøs'pi'e af nutiden... Vi, der er lidt ældre, lærer aldrig at forstå dem.... 

Skrevet

Jeg synes faktisk det er herligt befriende med mennesker, der stikker ud fra normalen!

At jeg så som 55årig er for gammel til at kneppe den unge dame, dét må jeg klandre min mor og far for (hvorfor helvede kom I to gamle ikke i gang noget tidligere med at producere mig????).

Keep focus boys !

Redigeret af Sherlock

Skrevet
Sherlock skrev, for 3 timer siden:

(hvorfor helvede kom I to gamle ikke i gang noget tidligere med at producere mig????).

Skulle de ikke hellere havde vente en del år? Så havde du været yngre nu.... ;) Ellers havde du vel bare været endnu mere for gammel. :huh:

Og nu burde du så sige: "Elementært my der Watson...."

Redigeret af 22 cm and thick

Skrevet
GIANT COCK skrev, for 5 timer siden:

https://www.tiktok.com/@aria.hill.....hmmmm...infantil narcissisme i fuldt flor???:wacko:...synes bestemt ikke dette på nogen måde tiltrækker mig....tværtom!

Vil du så lige trække mig baglæns ind i fuglekassen da :lol:.  Om jeg så fik penge for det,  så ville jeg ikke have lyst til at stikke noget ind her. 

Redigeret af niskanen

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Skulle de ikke hellere havde vente en del år? Så havde du været yngre nu.... ;) Ellers havde du vel bare været endnu mere for gammel. :huh:

Og nu burde du så sige: "Elementært my der Watson...."

UPS - varmen og liderligheden påvirkede tankevirksomheden - kære Watson :)

Skrevet
Sherlock skrev, for 7 timer siden:

Jeg synes faktisk det er herligt befriende med mennesker, der stikker ud fra normalen!

At jeg så som 55årig er for gammel til at kneppe den unge dame, dét må jeg klandre min mor og far for (hvorfor helvede kom I to gamle ikke i gang noget tidligere med at producere mig????).

Keep focus boys !

Øhh hvad fik du i matematik? Hvis dine forældre havde produceret dig tidligere ville du jo nok have været ÆLDRE end 55. I guder mand……

Skrevet
niskanen skrev, for 10 timer siden:

Vil du så lige trække mig baglæns ind i fuglekassen da :lol:.  Om jeg så fik penge for det,  så ville jeg ikke have lyst til at stikke noget ind her. 

100% enig...synes faktisk der er noget direkte uappetitligt over Kakao-narssisisten......Kakao er nowhere near de lækre mørke piger jeg har besøgt....totalt turn off for mig:shock:

Redigeret af GIANT COCK

Skrevet
  • Author
8000 skrev, for 21 timer siden:

Den er god nok 

Havde desværre ikke en fest. 

Men mange har haft det. 

8000

Øv øv det ikke var en fest.

Må man spørge hvordan dit møde var og hvad du betalte for hvad?

Skrevet

Jeg kan prøve på trods af det er længe siden. 

På mig virkede det som om det bare skulle skulle overstås.  Der var ikke meget liv eller aktivitet fra hendes side. Slatten blowjob. 

Men billeder er ægte og det var nok min nysgerrighed om hendes person der drev mig. 

Men min charme kunne ikke få hende i det gear jeg havde håbet på. 

8000

Skrevet
GIANT COCK skrev, for 9 timer siden:

100% enig...synes faktisk der er noget direkte uappetitligt over Kakao-narssisisten......Kakao er nowhere near de lækre mørke piger jeg har besøgt....totalt turn off for mig:shock:

Jeg synes faktisk hun ser ret sød ud. Og der er noget meget cool over hendes tik-tok video'er der var i et link ovenstående. Hun taler ret charmerende dansk.... hendes brystEvorter var ude at lege og bestille mad..... det er da sjovt

Skrevet

har mødt den ægte, har os en anmeldelse. Klart værd at kneppe, os på hendes kedelige dage.

Skrevet
GIANT COCK skrev, den 15.8.2022 at 15:25:

Ja, når man læser diverse tråde igennem om Brandvarm Kakao, Aria, BB, Kakao på din pik etc., er der godt nok kæmpe forskel på den service folk oplever.....puha....man skal godt nok være heldig og møde hende på en af de gode dage....ellers lyder det bestemt ikke særligt rart....... Det går simpelthen bare ikke i min bog!:shock:

De dårlige anmeldelser er fra folk som har skrevet med mig. Ikke mødt mig.

jeg er meget hård ved folk som skriver respektløs til mig. Og det indrømmer jeg gerne

der er kun 1 dårlig anmeldelse fra en mand som mødtes med mig og hvis du læser igennem kan du find sandheden på hvad der var sket med ham.

Tak :) 

Redigeret af nolamercy

Skrevet
GIANT COCK skrev, den 15.8.2022 at 16:12:

Narcissime er hvad mænd siger når en ung kvinde har selvtillid og er ikke bange eller submissiv overfor mænd.

At du mener jeg er narcissist fordi jeg laver dumme tiktoks… det siger noget om dig

Meeen jeg tager det som en kompliment. ;) 

Og min sød, sød skat… jeg behøves heller ikke at tiltrække dig. 
jeg forsøger ikke at tiltrække nogen…

jeg er bare mig… og de kommer alligevel

if you get it.. you get it…

if you dont.. you don’t…

kys kys,

din elskede narcissist ;) 

Skrevet
tvr skrev, den 16.8.2022 at 16:24:

Jeg synes faktisk hun ser ret sød ud. Og der er noget meget cool over hendes tik-tok video'er der var i et link ovenstående. Hun taler ret charmerende dansk.... hendes brystEvorter var ude at lege og bestille mad..... det er da sjovt

Problemet er at de fleste har ikke mødt en som mig før.

De forventer at jeg er ligesom de andre de har mødtes med. De forventer at jeg gør alt for at gør dem glad uanset hvordan de behandler mig.

men jeg er 100% ligefrem og 100% ægte.

Og jeg lyver ikke.

hvis jeg må være ærlig så har jeg kun haft 2 gang god sex siden jeg blev glædespige. 

og det er fordi 95% af mændene kommer med den tankegang “du får penge, du skal ikke også nyde det” 

man kan ikke forvent at en kvinde er vild og fræk når man har engang forsøgt at tænde hende, og når man mener at hun skal ikke have en fornøjelse selv.

de andre piger er bare blevet verdensklasse løgner. Jeg har snakket med mange af dem…

dem der har haft de bedste oplevelser med mig er dem som har vist at de er faktisk søde mennesker der tænder meget på mig og ønsker bare en lækker oplevelse.

dem som har IKKE oplevet det… skal tænk på hvad for en førstehåndsindtryk jeg har fået af dem… og HVORFOR jeg var ligeglad med at gi dem den frækkeste oplevelse.

og ift mit humor ahahahaha

en smagssag 

men godt du forstår det ;) 

Redigeret af nolamercy

Skrevet
GIANT COCK skrev, den 15.8.2022 at 16:12:

Nej hende tør jeg sgu heller ikke besøge :-) 

Skrevet
nolamercy skrev, 1 time siden:

man kan ikke forvent at en kvinde er vild og fræk når man har engang forsøgt at tænde hende, og når man mener at hun skal ikke have en fornøjelse selv.

de andre piger er bare blevet verdensklasse løgner. Jeg har snakket med mange af dem…

dem der har haft de bedste oplevelser med mig er dem som har vist at de er faktisk søde mennesker der tænder meget på mig og ønsker bare en lækker oplevelse.

dem som har IKKE oplevet det… skal tænk på hvad for en førstehåndsindtryk jeg har fået af dem… og HVORFOR jeg var ligeglad med at gi dem den frækkeste oplevelse.

Må sige jeg er lodret uenig med din tilgang til dette, Aria....har selv været prostitutionskunde i 30 år nu og har altid behandlet pigerne yderst respektfuldt...Du kan sgu da ikke drive prostitutionsforretning med disse regler for kunden.....og ja, hvis kunden er ubehagelig stopper du selvfølgelig omgående med samværet og smider vedkommende ud. Så skal du jo netop i stedet være sugarbabe, ...så kan du mødes med sugardaddy og afvise inden evt. sex. Mest rimelig for begge parter, hvis det er denne model du vil praktisere.

Du har snakket med mange andre piger der lyver overfor kunden......Vi kunder køber altså en sexillusion et kort øjeblik....en lille sexfantasi....vi betaler nogen gange mange penge for dette.....ja, selvfølgelig spiller pigerne et skuespil og lyver...nogen gange er det drivende tydeligt og andre gange ikke.....ja, selv vi kunder spiller et lille skuespil....det hører ligesom med til hele illusionen. Hvis man som prostitueret ikke kan eller vil indgå på disse præmisser, vil jeg foreslå man finder et HELT andet erhverv.

Prostitutionskunden betaler Kongens mønt og så er du bare ligeglad og leverer dårlig service fordi du får et dårligt førstehåndsindtryk eller han ser gammel ud, har stritører, ølmave, skæve tænder eller klumpfod etc...etc... Jesus Christ!.... Håber virkelig du er bedre til at drive din anden forretning ellers lukker den sgu nok også snart;)

Good luck!

Skrevet
GIANT COCK skrev, for 16 minutter siden:

Må sige jeg er lodret uenig med din tilgang til dette, Aria....har selv været prostitutionskunde i 30 år nu og har altid behandlet pigerne yderst respektfuldt...Du kan sgu da ikke drive prostitutionsforretning med disse regler for kunden.....og ja, hvis kunden er ubehagelig stopper du selvfølgelig omgående med samværet og smider vedkommende ud. Så skal du jo netop i stedet være sugarbabe, ...så kan du mødes med sugardaddy og afvise inden evt. sex. Mest rimelig for begge parter, hvis det er denne model du vil praktisere.

Du har snakket med mange andre piger der lyver overfor kunden......Vi kunder køber altså en sexillusion et kort øjeblik....en lille sexfantasi....vi betaler nogen gange mange penge for dette.....ja, selvfølgelig spiller pigerne et skuespil og lyver...nogen gange er det drivende tydeligt og andre gange ikke.....ja, selv vi kunder spiller et lille skuespil....det hører ligesom med til hele illusionen. Hvis man som prostitueret ikke kan eller vil indgå på disse præmisser, vil jeg foreslå man finder et HELT andet erhverv.

Prostitutionskunden betaler Kongens mønt og så er du bare ligeglad og leverer dårlig service fordi du får et dårligt førstehåndsindtryk eller han ser gammel ud, har stritører, ølmave, skæve tænder eller klumpfod etc...etc... Jesus Christ!.... Håber virkelig du er bedre til at drive din anden forretning ellers lukker den sgu nok også snart;)

Good luck!

Som sagt…. 
jeg driver ikke en prostitutions forretning og den lukker snart.

og jeg har aldrig ydet en dårlig service.

Jeg giver simpelthen ikke den bedste mest fantastisk oplevelse medmindre man opfører sig ordentligt.

Og jeg er ligeglad med om det var god forretning eller ej…. Fordi det var bedre for MIG som menneske.

det i mangler at forstå er at jeg har en hel masse andet kørende i mit liv…. Det er ikke meningen at være Danmarks bedste prostitueret… 

det har ALDRIG været min mål, jeg prøvede det bare. Og hvis i havde engang fulgte lidt med på mine sociale medier ville i forstå mig og hvad jeg har gang i, men i vil heller bare sidde og svine mig selvom i har ikke en anelse om hvad der sker i virkeligheden.

Sex butikken lukker meget snart for at jeg kan få lov til at giv fokus på de ting JEG elsker og JEG synes er fræk og spændende at lave. 

og det er jeg MEGET glad for.

tak for din mening,

selvom du mangler indsigt.

Skrevet
niskanen skrev, den 15.8.2022 at 21:16:

Om jeg så fik penge for det,  så ville jeg ikke have lyst til at stikke noget ind her. 

Og så lader du jo bare være. Jeg tillader mig at tvivle på om nogen alligevel ville betale dig, så det er jo nok ret teoretisk.

Jeg synes hun ser vildt sød ud. Og humoristisk. Jeg ville da gerne.... og også gerne betale penge for det. 

Og sådan er vi jo heldigvis så forskellige

Skrevet
tvr skrev, for 2 timer siden:

Og så lader du jo bare være. Jeg tillader mig at tvivle på om nogen alligevel ville betale dig, så det er jo nok ret teoretisk.

Jeg synes hun ser vildt sød ud. Og humoristisk. Jeg ville da gerne.... og også gerne betale penge for det. 

Og sådan er vi jo heldigvis så forskellige

Åge

Skrevet
niskanen skrev, for 17 minutter siden:

Åge

Eh, nåh

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.