Hop til indhold
mor26

Gamle jeg, hvor er chatten

Recommended Posts

Puha sikke en masse år jeg har været væk men savnede det<3

Men øjne er der ikke længere et chatrum herinde sådan for hyggens skyld:)

Det var bare lige det eneste jeg sku høre:razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randers_Borger skrev, for 6 minutter siden:

Hej Mor

Du kan oprette dig som bruger på www.sexwriter.dk hvor der er en god chat ;)

Tusind tak for svar, men tror jeg holder mig til eroguide, var bare nysgerrig<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der mon en af jer der kan gør enig en tjeneste, det hele er lavet meget om siden jeg var her og kan ikke helt finde ud af om i kan læse min profil tekst for kan ikke selv umiddelbart se den derinde:lol: kun når jeg trykker på rediger men den står ik rigtigt på "min forside" gør den?

På forhånd tak<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som nævnt er chatten desværre lukket. Det er oprettet et alternativ, kaldet Skurvognen. Det er bestemt ikke det samme da det ikke hænger sammen med EG og man derfor ikke opdager når andre er på. Vi forsøger sig at gøre det til en fast praksis at nogen er der tirsdag aften fra klokken 20, men den er åben 24/7.

Du kan læse mere om Skurvognen her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mor26 skrev, for 24 minutter siden:

Er der mon en af jer der kan gør enig en tjeneste, det hele er lavet meget om siden jeg var her og kan ikke helt finde ud af om i kan læse min profil tekst for kan ikke selv umiddelbart se den derinde:lol: kun når jeg trykker på rediger men den står ik rigtigt på "min forside" gør den?

På forhånd tak<3

Gerne, men hvad skal jeg checke? Jeg kan se din profil, men der er ikke noget link til en annonce, hvis det er det du spørger efter?

På profilen er der din oprettelsesdato, email, følgere, lokation og fødselsdato.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 1 minut siden:

Gerne, men hvad skal jeg checke? Jeg kan se din profil, men der er ikke noget link til en annonce, hvis det er det du spørger efter?

På profilen er der din oprettelsesdato, email, følgere, lokation og fødselsdato.

Tak jeg har fået et par svar på men må bare lige regne ud hvordan jeg finder en måde at få teksten frem på:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen
mor26 skrev, 1 time siden:

Tak jeg har fået et par svar på men må bare lige regne ud hvordan jeg finder en måde at få teksten frem på:)

Måske du kan skrive lidt i det profil felt der hedder 'Om mig'. Du kan finde det under 'Rediger profil':

image.thumb.png.ebf17d3ff7b1c91dc482e9f21ed86fc2.png

Så kommer der, i hvert fald ved mig, en fane op der hedder netop 'Om mig':

image.thumb.png.d0dbb0a933eaceafb6e477b8e8041c00.png

Måske det kan bruges?

Redigeret af Kaspersen

Del dette indlæg

Link til indlæg
mor26 skrev, den 15.8.2022 at 15:19:

Vi kan ikke længere bruge den profil-side, men betaler for annoncer herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...