Hop til indhold

Gamle jeg, hvor er chatten

Featured Replies

Skrevet

Puha sikke en masse år jeg har været væk men savnede det<3

Men øjne er der ikke længere et chatrum herinde sådan for hyggens skyld:)

Det var bare lige det eneste jeg sku høre:razz:

Skrevet

Nix, ikke mere

Skrevet
  • Author

Ej øv hvor ærgerligt, men tusind tak for svar☺️

Skrevet
  • Author
Randers_Borger skrev, for 6 minutter siden:

Hej Mor

Du kan oprette dig som bruger på www.sexwriter.dk hvor der er en god chat ;)

Tusind tak for svar, men tror jeg holder mig til eroguide, var bare nysgerrig<3

Skrevet
  • Author

Er der mon en af jer der kan gør enig en tjeneste, det hele er lavet meget om siden jeg var her og kan ikke helt finde ud af om i kan læse min profil tekst for kan ikke selv umiddelbart se den derinde:lol: kun når jeg trykker på rediger men den står ik rigtigt på "min forside" gør den?

På forhånd tak<3

Skrevet

Som nævnt er chatten desværre lukket. Det er oprettet et alternativ, kaldet Skurvognen. Det er bestemt ikke det samme da det ikke hænger sammen med EG og man derfor ikke opdager når andre er på. Vi forsøger sig at gøre det til en fast praksis at nogen er der tirsdag aften fra klokken 20, men den er åben 24/7.

Du kan læse mere om Skurvognen her.

Skrevet
mor26 skrev, for 24 minutter siden:

Er der mon en af jer der kan gør enig en tjeneste, det hele er lavet meget om siden jeg var her og kan ikke helt finde ud af om i kan læse min profil tekst for kan ikke selv umiddelbart se den derinde:lol: kun når jeg trykker på rediger men den står ik rigtigt på "min forside" gør den?

På forhånd tak<3

Gerne, men hvad skal jeg checke? Jeg kan se din profil, men der er ikke noget link til en annonce, hvis det er det du spørger efter?

På profilen er der din oprettelsesdato, email, følgere, lokation og fødselsdato.

Skrevet
  • Author
AB455 skrev, for 1 minut siden:

Gerne, men hvad skal jeg checke? Jeg kan se din profil, men der er ikke noget link til en annonce, hvis det er det du spørger efter?

På profilen er der din oprettelsesdato, email, følgere, lokation og fødselsdato.

Tak jeg har fået et par svar på men må bare lige regne ud hvordan jeg finder en måde at få teksten frem på:)

Skrevet
mor26 skrev, 1 time siden:

Tak jeg har fået et par svar på men må bare lige regne ud hvordan jeg finder en måde at få teksten frem på:)

Måske du kan skrive lidt i det profil felt der hedder 'Om mig'. Du kan finde det under 'Rediger profil':

image.thumb.png.ebf17d3ff7b1c91dc482e9f21ed86fc2.png

Så kommer der, i hvert fald ved mig, en fane op der hedder netop 'Om mig':

image.thumb.png.d0dbb0a933eaceafb6e477b8e8041c00.png

Måske det kan bruges?

Redigeret af Kaspersen

Skrevet

Hej og velkommen tilbage :)

Skrevet
mor26 skrev, den 15.8.2022 at 15:19:

Vi kan ikke længere bruge den profil-side, men betaler for annoncer herinde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.