Hop til indhold

Eliza dirty Ålborg

Featured Replies

Skrevet

Har en aftale med hende til i dag kl 18, er spændt på at opleve hvor fræk og submissive hun er. Vil også se hvordan hun er at fiste, syntes det er svært at finde en GP som vil lade en gøre det helt, og så skal jeg afprøve en af mine nye fantasier; at kneppe hende i armhulen. Hendes bryster ser meget fine ud på billederne, så dem skal jeg selvfølgelig også suge på.

Melder tilbage efter jeg igen er hjemme om min oplevelse og hvad hun tilbyder og om hun også har legetøj til rådighed man kan bruge på hende.

Redigeret af Silver70

Skrevet
Silver70 skrev, for 7 timer siden:

Har en aftale med hende til i dag kl 18, er spændt på at opleve hvor fræk og submissive hun er. Vil også se hvordan hun er at fiste, syntes det er svært at finde en GP som vil lade en gøre det helt, og så skal jeg afprøve en af mine nye fantasier; at kneppe hende i armhulen. Hendes bryster ser meget fine ud på billederne, så dem skal jeg selvfølgelig også suge på.

Melder tilbage efter jeg igen er hjemme om min oplevelse og hvad hun tilbyder og om hun også har legetøj til rådighed man kan bruge på hende.

Hvordan gik det?

Skrevet

Slet ingen der har været der ? :)

Skrevet

Besøgte hende i dag. Jeg gik igen. Hun tilbyder kun en brøkdel af det som fremgår af annoncen.

• 3 months later...
Skrevet

Eliza er i Aalborg igen, og jeg tog en chance efter at have skrevet lidt frem og tilbage. Hun bekræftede at hun ville deepthroate, og ikke var bleg for at tage imod.

Og jeg vil da også sige hun gav den gas. Hun er en polsk mature, ganske pæn, helt naturlig krop med lidt at holde fast i. Og så havde hun nogle dejlige bryster, med vorter der blev helt stive med det samme. Godt humør, men søde smil og nogle frække glimt i øjet.

Masse tunge, slik, savl og pikken godt ned i halsen. Hun tager imod dybt, men det hele dybe stød blev det ikke til. Men frækt er det, og der blev også pulet igennem og afsluttede til sidste i hendes mund.

Så alt i alt en god oplevelse. En fordel hvis man kan lidt tysk, så kan man måske bedre spørge ind til hendes menu. Ved ikke om alt er muligt som beskrevet, men hun var bestemt ikke nogen generet dame. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Hun er aktuelt i Viby J.

Tager godt imod en. Hun er dog lidt for hård efter min smag. Respekt for, at hun vil kneppes langt ned i halsen, men i dag har jeg tandmærker på nosser og pikhovedet.

Enten var det en engangs for mig, ellers stopper jeg sækkepiben i en jernhandske først til næste gang.

Tysk både sprogligt og nonverbalt.

:shock: Q.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.