Hop til indhold

DE GRÅ SIDER. I.R.L.

Featured Replies

Skrevet

H længe tænkt på en tråd om rigtig sex som er frækt og virkelig oplevet!

Eksempel 1.

X kæreste ringer til stor Køb. restaurant hvor jeg var direktør. Vi havde afsluttet et for hold.

Skal vi ikke drikke kaffe en dag ? Undskyld  men det har jeg ikke tid til men hvis vi skal knalde

så er det en anden sag! Pause...... Ringer i morgen ! 

Næste dag Tlf. Ja tak!

Vi mødtes i mit nye lejede hus hvor hun ikke havde besøgt mig! (skal lige sige hun var gude smuk sexed og sorthåret)

Jeg bød hende velkommen tog hendes pels! her er stuen, køkken og spisestuen. 

Da vi kom til kontoret, bukkede jeg hende forover! trak hendes trusser ned og begyndete at kneppe hende bagfra.

Efter nogen tid kom hun og blev slap! Så nu kan du godt få kaffe El. se soveværelset det ville hun helst.

Så gik der tre timer der. Go dag.

Eksembel 2.

Ny dato. hun bankede på døren jeg i sofaen! Kom ind. Skal du ikke hjælpe med overtøjet. Nej.

Kom her over og sæt dig på mit skød, vi kyssede Og jeg trak trussen til side og knallede hende

til hun kom.

Vi var derefter gift i tre år. med sex i tanken i karlslund, BJ i bilen mens jeg kørte alt var frækt

med hende Meeen slangen i paradiset var at hun havde ikke nok i en mand Ha Ha

Skrevet
  • Author

GP besøg ca 2016 Miss D i Hostrup Have.

Hun var meget sød og genert type men endte med at være en af de mest charmerende oplevelser

for mig!

D var meget slank og små b skåle og påklædt. Vi startede stående med masser af køs og udfordrende hænder.

Afklædning var vi fælles om endte med undertøj da hun satte sig på sengen og begyndte BJ.

Efter lidt tid lænede hun sig tilbage og jeg gik på knæ, kyssede hendes lår og trussekant og nylon.

Tungen blev krævende og trak lingeriet til side mine hænder udforskede hvad jeg kunne nå.

Efter lidt tid rejste jeg mig op på knæene og roterede lemmet rundt i den meget lille og snævre fisse.

Trængte forsigtigt op i hende og nød hvert eneste sekundt, var ikke et sekundt i tvivl på at dette var toppen.

Fik D op på midten ig lå og nød frektionen. Hun nød det med generthed som en privat GIRLF.

kyssede igen og vendte os til 69 Dagen endte i dorggy og kom dybt oppe i miss D 

Hun fik top point hus mig hun var så genert og sød at man kun kunne holde af hende.

Andet besøg var lige så fremragende men 3 besøg havde hun fået besøg af veninde som satte

en stopper for alt det søde.

Af andre ikke kunne lide hindes manglende initertiv  var for mig kun et stort plus 

Glemmer aldrig Miss D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.