Hop til indhold
ims

sandi moden kvinde

Recommended Posts

nord jylland hvor ved jeg ikke, hun skriver hun er 50 og buttet, men hun sys nu ikke det ser så slem ud hvis billederne passer og hun ser dejlig solbrun ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det foregår hos hende privat, og det er i en lille by ca 20 min nord for Aalborg. Sandi er en sød fræk kvinde i 50'erne (men holder sig nu godt)  men dog med en hel del kg for meget - dog bærer hun dem godt for kroppen er faktisk pænt stram alligevel.... de to første billeder i annoncen er af hende, ved ikke lige hvorfor hun har følt behovet for at tilføje det det model billede hvor man ser en kvindes ben/røv....

Men ja Sandi er en sød kvinde, du kan få lov til det hele (desværre - for det inkluderer også dansk uden gummi) og tiden tager hun heller ikke så nøje...

Del dette indlæg

Link til indlæg

fedt har desværre ikke haft tid til at besøge hende i denne uge. må heller se om det kan blive omkring nytår eller i det nye år

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunden

Jeg er nogle gange blevet kontaktet af hende, hvis hun var valgt at tage et par ture.

Men det er ved at være længe siden og hun svarer heller ikke på mine beskeder mere, så det er nok blevet alvorligt med hendes kæreste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK, jeg vil prøve og ringe nogle gange og evt. lægge besked, så må jeg se om der kommer kontakt!

Men jeg håber meget på det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...