Hop til indhold

Kom og tøm pik og nosser i fruens mund i aften i Hillerød

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt dem.  Det er et diskret offentligt sted, men også meget mørkt, så man kan ikke rigtig se kvinden.

Men hun sutter dejligt, slikker nosser o.l. og tager al spermen i munden og siger pænt tak bagefter.

Man møder ikke manden når man kommer, men han er i nærheden og står og holder øje med at alt går til som det skal - det skal man også lige være obs. på ift. at møde dem. Altså at man helt klart fornemmer hans tilstedeværelse. Dog ikke på en utryg måde.

Skrevet

Jeg har også besøgt dem. 

En fin oplevelse. Vi gik i skoven. Hun suttede godt og som en anden skrev også kuglerne. Jeg kom i hendes og hun sagde tak. Jeg husker ikke om hun slugte. 

Kort efter sad jeg i bilen igen. Tilfreds og tømt. 

Da jeg var der stod manden 5 meter derfra og spillede pik. Det rører ikke mig dog. 

I aften gad jeg godt igen men det er lige sent nok kl 22 i dag desværre 

Skrevet
  • Author

Jeg skrev til dem og fik en mail tilbage med et område i Hillerød, og jeg skulle skrive når jeg var der, så ville jeg få en mere præcis adresse. Så langt så godt. 
Jeg var fremme i god tid og skrev til dem men fik desværre ikke noget svar. 
Skrev flere gange over den næste time til det var slut 

Havde ellers glædet mig til et godt blæs men må nøjes med en spiller. 

Ved ikke om jeg prøver en anden gang. 

• 2 months later...
Skrevet
Bred Smag skrev, den 23.10.2022 at 13:57:

Er det en flot dame?

Jeg synes hun er køn. Men jeg mødte hende et mørkt sted og kunne kun se hende i skæret fra lygterne på bilen. Hun er sød og giver en sublim service. Jeg kommer gerne igen :)

Skrevet

Jeg har også været der nogle gange nu. De er lidt kinky, den ene gang der var manden godt igang i doggystyle med hende, de vidste jeg kom, parkerede 10 meter derfra, så de kunne ikke undgå at se og høre mig, men det var nok meningen jeg lige skulle se det. Men jeg måtte ikke være med, kun blow og ingen snak. Hun gør det så også godt, men det er jo pænt mørkt, så svært og se om hun er rigtig lækker. Og så frækt hun siger tak når man har tømt sig i hendes mund og hun har slugt 

Nyt link

https://annoncelight.dk/showad/351550

• 2 weeks later...
Skrevet
Perolse skrev, for 2 timer siden:

Kommer der mon snart et nyt setup igen ?

De vad der så sent som igår mandag aften. Du må holde bedre øje. 

• 3 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.