Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
steve skrev, for 4 timer siden:

Hej er der nogen der har besøgt denne pige og kan dele lidt info om hende og om oplevelsen?

https://annoncelight.dk/showad/349764

Annoncen er standard teksten fra det gule hus i nærheden af Søren Frichsvej. Jeg har tilgode at læse en begejstret anmeldelse af et besøg på det sted. Billederne plejer at være retvisende/af pigen

Skrevet
  • Author

Okay .. hvis det er stedet jeg tænker. Så har der været et par gode piger der.... Men måske det var i starten... Meget lang tid siden jeg har besøgt det.... 

Men altid svært med en ny om det så er en god oplevelse eller det modsatte 

Skrevet

Pigen tager kontant og mobilepay... så tjekkede lige nummeret på mobilepay og det er en polsk mands navn som kommer frem... Så alt bimler rødt her ihvertfald...

Skrevet
BeerLover skrev, den 17.8.2022 at 13:50:

Pigen tager kontant og mobilepay... så tjekkede lige nummeret på mobilepay og det er en polsk mands navn som kommer frem... Så alt bimler rødt her ihvertfald...

Man kan selv vælge det navn som skal stå på mobilpay nr

behøver absolut ikke være skummelt, nogle vælger bevist et herre navn…..

Skrevet
maxmuld skrev, for 20 timer siden:

Man kan selv vælge det navn som skal stå på mobilpay nr

behøver absolut ikke være skummelt, nogle vælger bevist et herre navn…..

... En thai som vælger et polsk navn? :)

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Ja ærgeligt. Det kunne være rart at få lidt info fra en der havde været forbi hende....

• 2 weeks later...
Skrevet

Når Steve - kom nu op på cyklen og besøg hende, - vi andre venter i spænding på din anmeldelse...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.