Hop til indhold

Paula i Vejle. Big Boobs

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Nu har jeg set at der også er en annonce for Natalia på samme tlf nr, med lignende foto og dobbelte priser. Sikkert FAKE.

Skrevet

Natalia er en mørkhåret pige. Paula er blondine 

hvis du søger efter paula på annoncelight kommer der en profil frem med 2 piger, og de bruger samme nummer

så tror ikke de er fake

Skrevet

Jeg har besøgt Paula, og har ikke meget godt at sige. Hun er sød og smilende og meget service minded, men hun vil have mig ligeså hurtigt ud som jeg kom ind.

Bestilte 45 min og 15 min senere var på jeg på gaden selvom vi havde aftalt 2 udløsninger. Facaden faldt hurtigt til jorden efter pengene skiftende hænder og store suk og rullende øjne og falske grin gjorde oplevelsen meget kedelig. 

Et positiv er, hendes blow er meget fint, men også kun til husbehov, for da soldaten var rejst kom beklædningen på.

Efter min bedste overbevisning, så nyder hun helt sikkert ikke sit arbejde (udført på mig) men måske andre får en bedre oplevelse. Jeg fik en fornemmelse af at alt skulle gå hurtigt. Meget mekanisk. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.