sejer 319 Skrevet 14. August, 2022 https://annoncelight.dk/showad/349630 Er der nogen der har besøgt denne nymfe? Yandex og Tineye giver ingen hit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 14. August, 2022 Nu har jeg set at der også er en annonce for Natalia på samme tlf nr, med lignende foto og dobbelte priser. Sikkert FAKE. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 14. August, 2022 Natalia er en mørkhåret pige. Paula er blondine hvis du søger efter paula på annoncelight kommer der en profil frem med 2 piger, og de bruger samme nummer så tror ikke de er fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ladiesman2020 7 Skrevet 18. August, 2022 Jeg har besøgt Paula, og har ikke meget godt at sige. Hun er sød og smilende og meget service minded, men hun vil have mig ligeså hurtigt ud som jeg kom ind. Bestilte 45 min og 15 min senere var på jeg på gaden selvom vi havde aftalt 2 udløsninger. Facaden faldt hurtigt til jorden efter pengene skiftende hænder og store suk og rullende øjne og falske grin gjorde oplevelsen meget kedelig. Et positiv er, hendes blow er meget fint, men også kun til husbehov, for da soldaten var rejst kom beklædningen på. Efter min bedste overbevisning, så nyder hun helt sikkert ikke sit arbejde (udført på mig) men måske andre får en bedre oplevelse. Jeg fik en fornemmelse af at alt skulle gå hurtigt. Meget mekanisk. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg