Hop til indhold
stivert

Gl. Struervej

Recommended Posts

Det er vel efterhånden temmelig velkendt, at jeg er til eksotiske piger. Jeg elsker den frække kontrast af en sort kvinde, der får en stiv hvid pik.

Defor opsøger jeg naturligvis ofte thaipiger og afrikanske kvinder. Som bekendt er det svært at finde en sort pige, der tilbyder kvalitet. Derudover er det også mange af disse kvinder, som er handlede, hvilket i sig selv kan give mig en gevaldig nedtur.

Jeg har ofte besøgt Gl. Struervej i Holstebro. Oplevelserne har været varieret, men gennemsnittet har i bund og grund altid været positivt. Det er i hvert fald min oplevelse, og jeg har vel besøgt stedet en 10 gange efterhånden.

For en uges tid siden meldte lysten til en sort kvinde sig igen. Jeg opsøgte Gl. Struervej, hvor jeg blev mødt af en høj sort kvinde (ca. 180 cm) med en smal talje, kæmpe røv (gigantisk), kæmpe mund og et par flade bryster. Lige som jeg kan lide det bortset fra de flade bryster.

Kemien var rigtig god lige fra starten. Det virkede som om, at hun tændte på mig og hun sagde "ehmmm", da jeg smed bukserne, og afslørede et ekstremt erigeret lem med et næsten blåt pik- hoved, og hun stak tungen ud som om, at hun ville give den en kæmpe slikketur, hvilket senere skulle vise sig at være tilfældet.

Jeg bestilte blow, men hun insisterede på, at jeg også skulle kneppe hende, hvilket kun ville koste mig 100 kr ekstra (700 kr i alt).

Jeg fortalte hende, at jeg var meget tændt på en sort kvinderøv (anal), og om det var noget hun tilbød. Det kunne hun godt, men stillede dog spørgsmålstegn om min pik, som hun nu stod og masserede, kunne være i hendes "tight ass", men hun var villig til at gøre et forsøg.

Jeg lagde mig på sengen, og hun fik monteret gummi, hvorefter hun indledte en fantastisk suttetur. Det var 300 tungeslag i sekundet, op og ned af skaftet, på det ekstremt udvidede pikhoved og nosser. Pludselig slugte hun hele molevitten i den kæmpe mund - her taler vi om helt ned til roden, og jeg blev nød til nærmest at skubbe hende væk, da jeg var tæt på at eksplodere i hendes hals..

Det var en sulten kvinde og synet af mit hvide lem, der bare forsvandt ned i hendes hals igen og igen gjorde mig endnu mere liderlig, hvilket var noget af en præstation.

Pludselig lagde hun sig på alle fire og sagde:

"Spank my ass".

Det har jeg aldrig været til, men begyndte alligevel at give hendes enorme bagdel smæk. Det kom bag på, at jeg rent faktisk tændte på det, men det må skyldes røven. Den var som allerede antydet gigantisk, men alligevel ekstremt stram. Synet af disse ekstremt stramme baller gjorde mig "sindssyg i gerningsøjebliket", og jeg følte mig gevaldigt presset til at føre lemmet op mellem ballerne på hende. Jeg besteg hende og med hendes hånd fik jeg langsomt manøvreret mit lem op i den sorte røv. Jeg bad hende om at sprede ballerne, mens jeg holdt hendes bryster. Det var ekstremt stramt og godt, og der gik ikke længe før jeg skød en kæmpeladning af i hendes sorte røv.

Som afslutning fik jeg kys og afvaskning af lemmet. Jeg forlod stedet i en lykkelig stemning, og med et meget mindre tryk.

Sikke en oplevelse. Hun hed "marie" og ville være på stedet en lille måned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja læste din fine beretning, og kørte lige selv forbi en tur her til aften, mødte en pige med store d patter og en alm røv, der var ikke at syne den anden pige du omtaler, hun havde så fucking travlt, pikkemanden blev sku aldrig rigtig stiv, så valgte at få et blowjob da jeg ikke orkede hendes måde at være på, hun lagde sig ind over mig så jeg ikke rigtig kunne se og lavede de samme skod bevægelser i 20 minutter, og hvis jeg forslog andet lod hun bare som om hun ikke forstod det, lorte oplevelse.

jeg giver 2/10 stjerner, dont do it! jeg har fået bedere knald i amstradam for 210 kr!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL ADVARSEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja læste din fine beretning, og kørte lige selv forbi en tur her til aften, mødte en pige med store d patter og en alm røv, der var ikke at syne den anden pige du omtaler, hun havde så fucking travlt, pikkemanden blev sku aldrig rigtig stiv, så valgte at få et blowjob da jeg ikke orkede hendes måde at være på, hun lagde sig ind over mig så jeg ikke rigtig kunne se og lavede de samme skod bevægelser i 20 minutter, og hvis jeg forslog andet lod hun bare som om hun ikke forstod det, lorte oplevelse.

jeg giver 2/10 stjerner, dont do it! jeg har fået bedere knald i amstradam for 210 kr!!!

Jeg er ked af, at min anmeldelse har været skyld i en dårlig oplevelse, men desværre er udskiftningen på de afrikanske bordeller hyppig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige genoplive denne tråd, da jeg i dag tog chancen og besøgte Gl. Struervej igen. Damen på stedet tog telefonen, hvilket jeg altid har taget som et godt tegn, og vi kunne lave en aftale om, hvad jeg ville have, og ikke mindst, hvilken pris jeg agtede at betale for ydelserne. 

 

Aftalen var deep throat med slikning af boller til 500 dkr., og jeg regnede med, at vi kunne finde ud af mere, hvis det var en succes. Jeg kan roligt røbe, at det blev det.

 

Stedet ligger som bekendt ikke al for diskret, men til gengæld er der gode parkeringsmuligheder over for selve huset, der i parentes bemærket er i en sørgelig forfatning. 

 

Pigen, der åbnede var ikke en skønhedsåbenbaring, men en fræk milf med et glimt i øjet, og en meget flot og fast afrikansk ladeport. Hun hed Linda. 

Hun havde til fulde forstået konceptet, vi havde aftalt over telefonen. Hun startede med at ryste sin store nøgne bagdel for mig - helt op i hovedet og hun ville gerne have at jeg slikkede hende, men det afviste jeg dog. Jeg kyssede dog hendes bagdel flere gange med små kys mens hun shakede for vildt. Ballerne fik også nogle smæk, da jeg elsker synet af skvulpende sorte baller, der hurtigt finder tilbage i sin oprindelige fasthed.  

 

Denne formidable balledans gjorde et meget stærk indtryk på mine ædlere dele, der langsomt men sikkert var blevet spændt så hårdt, at hovedet nærmest var helt blåt af stivhed. Hun satte et kondom på, og begyndte dernæst at sutte og slikke med en meget god teknik, hvor min pik virkelig blev taget til roden. Nosserne fik ingen behandling modsat aftale, men det gjorde nu ikke noget.

 

Med stadig stigende intensitet af mundknepperiet, endte jeg med at skyde hele ladningen af i hendes hals. Gode solide og vellystne sprøjt, hvor det spændte kondom forhindrede en veritabel oversvømmelse af hendes gane. Der var mindst syv sprøjt, og jeg følte mig lidt som en teenagerdreng, som havde haft succes med at slå smut. Det var fandme dejligt!!!! Derefter var der afmontering af kondom med efterfølgende aftørring og drillerier over, hvor skeløjet jeg havde set ud, da jeg oversprøjtede hende.    

 

Fandme en god påske! Håber at andre får samme glæde som jeg. Husk følgende fremgangsmåde:

 

1. Aftal ydelserne over telefon.

 

2. Vær venlig og smilende.

 

3. Kig pigen i øjnene og vis, at du har styr på sagerne.

 

Det eneste jeg fortryder er, at jeg ikke kneppede hendes røv, men det kunne jeg ikke få mig selv til under akten, da hendes mundtøj ganske enkelt fungerede al for godt med min pik.

 

God påske 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal lige tilføjes, at jeg har været på stedet flere gange med meget skiftende oplevelser. Denne her var som I nok kan regne ud en af de bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige genoplive denne tråd, da jeg i dag tog chancen og besøgte Gl. Struervej igen. Damen på stedet tog telefonen, hvilket jeg altid har taget som et godt tegn, og vi kunne lave en aftale om, hvad jeg ville have, og ikke mindst, hvilken pris jeg agtede at betale for ydelserne. 

 

Aftalen var deep throat med slikning af boller til 500 dkr., og jeg regnede med, at vi kunne finde ud af mere, hvis det var en succes. Jeg kan roligt røbe, at det blev det.

 

Stedet ligger som bekendt ikke al for diskret, men til gengæld er der gode parkeringsmuligheder over for selve huset, der i parentes bemærket er i en sørgelig forfatning. 

 

Pigen, der åbnede var ikke en skønhedsåbenbaring, men en fræk milf med et glimt i øjet, og en meget flot og fast afrikansk ladeport. Hun hed Linda. 

Hun havde til fulde forstået konceptet, vi havde aftalt over telefonen. Hun startede med at ryste sin store nøgne bagdel for mig - helt op i hovedet og hun ville gerne have at jeg slikkede hende, men det afviste jeg dog. Jeg kyssede dog hendes bagdel flere gange med små kys mens hun shakede for vildt. Ballerne fik også nogle smæk, da jeg elsker synet af skvulpende sorte baller, der hurtigt finder tilbage i sin oprindelige fasthed.  

 

Denne formidable balledans gjorde et meget stærk indtryk på mine ædlere dele, der langsomt men sikkert var blevet spændt så hårdt, at hovedet nærmest var helt blåt af stivhed. Hun satte et kondom på, og begyndte dernæst at sutte og slikke med en meget god teknik, hvor min pik virkelig blev taget til roden. Nosserne fik ingen behandling modsat aftale, men det gjorde nu ikke noget.

 

Med stadig stigende intensitet af mundknepperiet, endte jeg med at skyde hele ladningen af i hendes hals. Gode solide og vellystne sprøjt, hvor det spændte kondom forhindrede en veritabel oversvømmelse af hendes gane. Der var mindst syv sprøjt, og jeg følte mig lidt som en teenagerdreng, som havde haft succes med at slå smut. Det var fandme dejligt!!!! Derefter var der afmontering af kondom med efterfølgende aftørring og drillerier over, hvor skeløjet jeg havde set ud, da jeg oversprøjtede hende.    

 

Fandme en god påske! Håber at andre får samme glæde som jeg. Husk følgende fremgangsmåde:

 

1. Aftal ydelserne over telefon.

 

2. Vær venlig og smilende.

 

3. Kig pigen i øjnene og vis, at du har styr på sagerne.

 

Det eneste jeg fortryder er, at jeg ikke kneppede hendes røv, men det kunne jeg ikke få mig selv til under akten, da hendes mundtøj ganske enkelt fungerede al for godt med min pik.

 

God påske 

 

 

Det ser ellers fint ud udefra synes jeg.

 

Jeg troede næsten at du havde droppet E.G. det er længe siden du har skrevet en anmeldelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ellers fint ud udefra synes jeg.

 

Jeg troede næsten at du havde droppet E.G. det er længe siden du har skrevet en anmeldelse :smile:

 

Jeg synes, at stedet ser lidt trist ud, men det er vel i sidste ende smag og behag. Jeg dropper for i øvrigt aldrig eroguide, medmindre jeg da bliver smidt ud.

 

Jeg skrev en anmeldelse af Klovborg for ganske nylig (to gange - den ene gang var det godt, den anden gang elendigt) hvor der også er et afrikansk bordel. Jeg kunne nu godt finde på at besøge Gl. Struervej endnu engang, men jeg tror nu, at jeg har opbrugt mit held for denne gang.

 

Afrikanske bordeller er enten knald eller fald :-) efter min mening, men mit problem er bare, at jeg tænder ekstremt meget på sorte kvinder.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

det var nu goså godt da rikke var der hun var dansk er der nogle der ved hvor hun er blevet af

Hvornår var det, og hvem var hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rikke er/var en lyshåret dejlig dansk pige der var på 1.sal indtil ca år 2004 Hvor jeg har hørt rygter om at hun startede i Århus eller Skanderborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rikke er/var en lyshåret dejlig dansk pige der var på 1.sal indtil ca år 2004 Hvor jeg har hørt rygter om at hun startede i Århus eller Skanderborg

Du har ikke prøvet at få en sutter af den nuværende Linda, jeg mødte? Det kunne nu være cool at få to anmeldelser af den samme pige, men det er selvfølgelig svært at få. Var jeg på egnen, havde jeg sku taget hende igen :-). Hermed en opfordring til alle :-)…..

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Du har ikke prøvet at få en sutter af den nuværende Linda, jeg mødte? Det kunne nu være cool at få to anmeldelser af den samme pige, men det er selvfølgelig svært at få. Var jeg på egnen, havde jeg sku taget hende igen :-). Hermed en opfordring til alle :-)…..

 

Nej desværre ikke.

Jeg har faktisk ikke engang været i Holstebro i mange år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spooney

er ganske overbevist om at forsigtig fyr mener gl struervej

 

Var selv forbi for relativt kort tid siden.

Sød pige, lidt buttet, men stadigvæk køn.

 

Meget lille og lidt klemt bollerum

 

Selve sexen var lidt skuffende, men pigen var meget sød og gav et helt ekstremt godt handjob. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...