Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg har gennem længer tid set hvad der bliver skrevet her og vil derfor også være med.

Jeg kigge på Pussy Galores hvor jeg så der var en ny pige ved navn Sara.

Hende skulle jeg prøve.

Kom jeg stedet søndag formiddag og skulle have en gang dejlig sex. Blev vist ind i rummet af telefondamen som sagde at det kun var Sara der var her, men det var jo også hende til ville se.

Ind kom Sara dejlig tøs med frækt undertøj og hendes søde smil og mørke lange hår. Jeg får et knus hvor jeg kunne mærke hendes dejlige røv.

Vi blev enig i en halv time med kys og sex. Vi startede med at kysse hvor jeg kunne tage hendes tøj af, dejlig faste bryster. Efter dette står pikken ret klar til kamp. Vi ligger os på sengen og sætter kondomet på og begynder det franske, som var godt. Så var det tid til en gang ridning og hendes mis var meget snævert men bare dejligt, jeg kunne rør ved brysterne samtidigt og det er dejligt. Hun skulle vendes om så jeg kunne tag hende bagfra og den røv er bare noget af det flottes jeg har set. Til slut ned på ryggen med hende og benene på skulderne og boller hende hårdt og hun kunne lig det.

Jeg sluttede med at sprøjte over hendes krop.

Hun er noget af det bedste jeg har prøvet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...