Hop til indhold

Frækkeste afrikaner

Featured Replies

Skrevet

Hey folks, 

Jeg har en aftale kl. 19.00 med hende her:

https://annoncelight.dk/showad/335177

Kunne ikke lige finde nogle anmeldelser med hende så jeg ville lige stikke fingeren i jorden og for at høre hvilke oplevelser folk har haft med hende.

Ville være lidt fedt at vide ift. om jeg skal beholde min tid eller finde noget helt andet.

Skrevet

Har også set annoncen, og er ligelsdes nysgerrig. Håber du tager afsted, og kommer med en melding. Fik du kontakt via snap?

Skrevet
Ham den liderlige skrev, 1 time siden:

Hey folks, 

Jeg har en aftale kl. 19.00 med hende her:

https://annoncelight.dk/showad/335177

Kunne ikke lige finde nogle anmeldelser med hende så jeg ville lige stikke fingeren i jorden og for at høre hvilke oplevelser folk har haft med hende.

Ville være lidt fedt at vide ift. om jeg skal beholde min tid eller finde noget helt andet.

Hvor holder hun til hende

Skrevet

Sikke en lortementalitet, når du allerede har booket. Forstår godt så mange GP er trætte af egoistiske tidsspildere som dig.

Omvendt har hendes svar til mig været så uforudsigelige, at jeg aldrig har fået en aftale i stand.

Skrevet
Bgo skrev, for 4 minutter siden:

Sidst jeg fik svar var det ca. grænsen ml Kbh/frb.

Skrevet
  • Author
Advarsel skrev, for 13 minutter siden:

Sikke en lortementalitet, når du allerede har booket. Forstår godt så mange GP er trætte af egoistiske tidsspildere som dig.

Omvendt har hendes svar til mig været så uforudsigelige, at jeg aldrig har fået en aftale i stand.

Ja det er da rigtigt nok at jeg har booket, men pointen med opslaget var lidt at hvis det nu væltet ind med negative kommentarer så havde kunne jeg nå at aflyse i god tid. Nu er det ikke lige frem væltet ind med response fra folk, som har haft oplevelser med hende, så nu inder jeg højest sandsynligt med at tage ind til hende.

Bgo skrev, for 20 minutter siden:

Hun holer til på Nørrebro tæt på Nørrebro st.

Gammel rotte skrev, 1 time siden:

Har også set annoncen, og er ligelsdes nysgerrig. Håber du tager afsted, og kommer med en melding. Fik du kontakt via snap?

Ja det er snappen det hele køre over.

Skrevet

Ja det er da rigtigt nok at jeg har booket, men pointen med opslaget var lidt at hvis det nu væltet ind med negative kommentarer så havde kunne jeg nå at aflyse i god tid. Nu er det ikke lige frem væltet ind med response fra folk, som har haft oplevelser med hende, så nu inder jeg højest sandsynligt med at tage ind til hende.

Hun holer til på Nørrebro tæt på Nørrebro st.

Ja det er snappen det hele køre over.

Venter spændt på at høre udfaldet - hun brugte meget energi på at fortælle at hun ingen kunder havde og om jeg ville overføre 500kr nu, da hun manglede til husleje. Takkede self. Pænt nej og sagde det måtte vente til vi mødtes

Skrevet
Ham den liderlige skrev, for 17 timer siden:

så havde kunne jeg nå at aflyse i god tid

Du booker en aftale og efterlyser for at finde ud af om du gider. Det er den forkerte rækkefølge.

Stig4f skrev, for 16 timer siden:

hun brugte meget energi på at fortælle at hun ingen kunder havde

Baseret på mine forsøg på at få en aftale er jeg ikke overrasket. Havde over et par dage flere forsøg på at få en aftale. Hendes svar kom konsekvent med stor forsinkelse, at mine forslag var uaktuelle (jeg prøvede både med kortere frist og op til 4 timer, men jeg turde ikke prøve med helt kort frist, før jeg kendte lokationer - umuligt at love at være fremme hvirsomhelst i hele København på ½ time).

En uge senere var så den her seneste dialog, hvor hun slet ikke svarer på tidsforslaget, men i stedet skriver pris (som hun havde givet mig ugen før og som jeg ikke spurgte om). Da jeg få sekunder efter spørger igen har hun lukket sin WhatsApp. Men måske skal man helst booke flere dage frem og/eller bruge snap. Jeg troede bare hun som de fleste lignende "amatører" på AL kun er på den dag annoncen er der og som regel ikke vil booke for langt frem.

Screenshot_20220814-103712078 (1)_1.jpg

• 1 month later...
  • 1 month later...
Skrevet
Ham den liderlige skrev, den 13.8.2022 at 17:05:

Ja det er da rigtigt nok at jeg har booket,

Kom der noget ud af din booking eller røvrendte du hende?

Skrevet
  • Author

Jeg fik set hende! Nu er det lidt siden at jeg så hinanden, men jeg kan prøve at beskrive oplevelsen så godt som mine erindringer rækker. Det hele foregik i en fed lejlighed ca. 500-600 meter fra den næremeste metro. Badeværelset var stort og rumligt, og selve soveværelset var også helt fint. Hvordan er pigen så? Hun var super sød og overskudagtig da hun tog imod mig, og sådan forsatte det mere eller mindre igennem de 30 min jeg havde bestilt. Hendes Blow var virkelig godt ( Uden så vidt jeg husker), et lille minus er at hun ikke kysser og jeg mener ikke at man kan tilkøbe men det kan de nysgerige spørge hende om. Efter vi var færdige begyndte hun at blive lidt selvfed. Jeg sagde til han hende at jeg var fint tilfreds med min oplevelse med hende, hvorefter hun svarede noget i retningen af: "Jamen skal vi så bare ikke til at finde på noget fast"? Personligt har jeg ikke noget at en pige spørge om sådan noget, men lige i det her tilfælde gik der lidt for meget telefonsælger i den.

Overall Verdict: Hvis man både er til studiner og smukke afrikanske kvinder så er hun en no brainer!

Skrevet

Ham den liderlige skrev, den 20.10.2022 at 19:20:

Jeg fik set hende! Nu er det lidt siden at jeg så hinanden, men jeg kan 

Hvad kostede det?

Skrevet
CY skrev, for 5 timer siden:

Hvad kostede det?

Hun er ca. 20% over standardpriserne for fuld pakke hos en thaimassør. Men skriv og spørg - når hun ikke skriver det i annoncen, så kan det være fordi de varierer lidt.

• 1 month later...
Skrevet

Synes det svært at holde kontakt med hende.  Vis man skal frem til tiden. Må man jo sige adressen. Jeg spør om man holde med bilen. Skriver der et P-Hus. Men dem er der jo en del af i København. Jeg har opgivet i god tid til hende.  

Skrevet
Langtunge skrev, for 2 timer siden:

Synes det svært at holde kontakt med hende.  Vis man skal frem til tiden. Må man jo sige adressen. Jeg spør om man holde med bilen. Skriver der et P-Hus. Men dem er der jo en del af i København. Jeg har opgivet i god tid til hende.  

Det var da lige godt noget af den sorteste snak jeg længe har læst. :o

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.