Hop til indhold

Strip I Polen

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre. Jeg skal til Polen, og vil godt på strip klub, er der stripklubber i Polen som tilbyder sexuelle ydelser

Skrevet

that's a difficult question, their a lot of opportunities. But Poland is a big country, so if don't narrow it down we can't help you

Skrevet
fedtmule's søn skrev, for 4 timer siden:

Hej brødre. Jeg skal til Polen, og vil godt på strip klub, er der stripklubber i Polen som tilbyder sexuelle ydelser

Det er der nok, men jeg ville undgå dem, da det ifølge min erfaring, som i de fleste stripklubber (søg mine beretninger fra Gdansk herinde), mest går ud på at drikke folk rimelig fulde og få dem til at tømme kreditkortet for inferiørere seksuelle ydelser og billig shampanger til astronomiske priser - bedre at engagere dig med nogle private piger og få dem til at strippe for dig på værelset uden konstant at blive presset til at drikke og købe drinks til alle pigens veninder og mamasan ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.