Hop til indhold

Hvor langt på skalaen er man, når...

Featured Replies

Skrevet

Hej alle,  GP/Thaimassører og mænd.

Hvor langt på jeres personlige skala er man vandret, hvis man af GP/Thai massøren får lov til blow, sex uden gummi, eller endda, at komme oppe i hende, også uden?

I har naturligvis alle professionelle udgangspunkter og grænser.

Jeg har selv haft fornøjelsen af en, der var tilslut ingen eller nærmest ingen grænse.

(jeg er steriliseret, ikke flere børn her, men beskytter naturligvis ikke mod sygdom)

Jeg håber at i alle vil bidrage lidt.

På forhånd tak,  og god dag.

Redigeret af Haraldblåtand

Skrevet

Jeg tror, at 98 % af os mænd gerne vil have sex uden gummi og der er da ikke noget smukkere end en nykneppet fisse, hvor spermen løber ud. Hvis du kun har dig selv at stå til ansvar overfor er det helt din egen sag. De fleste kønssygdomme klares jo nemt i dag med en pille “til manden, der har alt”. Jeg tør simpelthen ikke kneppe uden gummi, fordi jeg er i et fast parforhold og den er lidt svær at forklare, hvis uheldet skulle være ude. Men jeg ville gerne…

Skrevet

Den er helt kort....det er helt dit eget ansvar.....jeg gør det kun med mine faste ex-gp jeg har kendt i mange år og har aldrig fået en dårlig eller andet da de kun ser mig ved siden af studiet. At gå ind til en pige man aldrig har mødt og gøre dette er altid et sats....har gjort det selv bl.a. med Melinda m.fl.....og nok været heldig, for hvor mange 100 andre mænd har hun gjort det med før????....vi må selv tage skraldet....den er faktisk ikke længere i min optik;)

Om det er rigtigt eller forkert at gøre.....den gider jeg simpelthen ikke gå ind i......så går der bare tøse-pussy-club i den igen:shock:

Skrevet

Den slags sker vel bare engang imellem. At købe sex er jo ikke en rationel handling, det handler om lyst, og nogle gange er man mere udenfor rækkevidde end andre gange :P. I forhold til sygdomme, så er det jo ikke til at vide hvornår fælden klapper. Hvis dit immunforsvar svækkes af andre årsager, så spiller det jo ogsp ind. Så er der selvfølgelig hele problematikken omkring hvis man er i forhold og står med en kæmpe problem, hvis man videregiver en smitte. Jeg taler som langstids single.

Redigeret af Jonze

Skrevet
Haraldblåtand skrev, 1 time siden:

Hvor langt på jeres personlige skala er man vandret, hvis man af GP/Thai massøren får lov til blow, sex uden gummi, eller endda, at komme oppe i hende, også uden?

Jeg har selv haft fornøjelsen af en, der var tilslut ingen eller nærmest ingen grænse.

(jeg er steriliseret, ikke flere børn her, men beskytter naturligvis ikke mod sygdom)

Jeg synes de bedste oplevelser uden kondom er, når det var sker under legen, at pikken lige smutter ind uden regnfrakke på, det er sket en del gange for mig , - og heldigvis uden nogen sygdomme, jeg lever alene så ikke den store katastofe hvis, men alligevel.

normalt går jeg uden om dem der i annoncen tilbyder uden, jeg har et par stykker, hvor uden er blevet normalen under alle besøg dejligt, og i får ikke pigens navn, har brændt nallerne nok her på denne side

knus

Skrevet
Haraldblåtand skrev, for 1 time siden:

...

Hun bliver stikthaitosset når hun opdager, at du ikke kan blive far til hendes ønskebarn.:D

Skrevet

Mener du hvor man er "forholdsmæssigt" med hinanden på skalaen hvis man er nået dertil hvor grænserne er rykket eller.? Jeg er ikke helt med.. 

For mig ville det kun ske med en evt kæreste så det ville være der man skulle være forholdsmæssigt:lol:.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden:

Mener du hvor man er "forholdsmæssigt" med hinanden på skalaen hvis man er nået dertil hvor grænserne er rykket eller.? Jeg er ikke helt med.. 

For mig ville det kun ske med en evt kæreste så det ville være der man skulle være forholdsmæssigt:lol:.. 

Pis os, så må vi se at blive kærester

Redigeret af Servciesboy

Skrevet
Haraldblåtand skrev, for 2 timer siden:

Det går väl inte säga något allmängiltigt var någonstans man är på "skalan" för att man får knulla en GP utan kondom. Nyligen träffade jag en svensk "hobbyeskort" för tredje gången och denna gång hade vi sex utan kondom (på hennes initiativ) utan att det kostade mig något extra. Jag har väl blivit betraktad som stamkund för hon sa också att det var bara för mig att höra av mig även när hon inte hade någon annons ute (så kunde hon svara om hon hade tid för mig eller inte). Men jag har också haft sex utan kondom redan på första träffen med flera GP – ibland har 500 kr (eller ungefär motsvarande såsom 50 €) extra begärts, ibland har det ingått i grundpriset. I Sverige har jag bara behövt betala extra en gång.

Skrevet
DETH skrev, 1 time siden:

Jeg havde forleden en diskussion med en kammerat der ligesom mig selv, godt kan lide at besøge en pige i ny og næ. modsat mig selv går han efter piger der tilbyder uden og han er fuldkommen blind til det faktum at, selvom risikoen måske ikke er kæmpe stor, så kræver det kun én "forkert" pige at give ham en sygdom. 

Jeg er rystet over at voksne mænd er så ansvarsløse. ja, sex føles bedre uden, men det kræver kun én pige med hiv, så er dit liv ændret for altid. sygdomme tror ikke på held!

Skrevet
Frederik82 skrev, for 2 timer siden:

Jeg havde forleden en diskussion med en kammerat der ligesom mig selv, godt kan lide at besøge en pige i ny og næ. modsat mig selv går han efter piger der tilbyder uden og han er fuldkommen blind til det faktum at, selvom risikoen måske ikke er kæmpe stor, så kræver det kun én "forkert" pige at give ham en sygdom. 

Jeg er rystet over at voksne mænd er så ansvarsløse. ja, sex føles bedre uden, men det kræver kun én pige med hiv, så er dit liv ændret for altid. sygdomme tror ikke på held!

Mennesker er det dummeste dyr. 

Skrevet

Hvis du har haft det godt med oplevelsen, og nydt dét, at få en lækker intim stund med en GP/Thaimassør, så er det vel i toppen af din personlige skala. Det ville da helt sikkert ligge på toppen af min, for det lyder da som om du har haft en rigtig god oplevelse.

Tænker ikke der er behov for mere moralprædiken omkring emnet "sex uden kondom". Mon ikke de fleste godt er klar over det indebærer en risiko, og så vælger at tage det kalkurede valg ikke og bruge kondom, eller det i nogens øjne mere fornuftige valg, at benytte kondom. I bund og grund er valget personligt, så det behøver ikke blive taget op til debat igen og igen, hver gang nogen skriver de har besøgt en GP, og der ikke blev brugt kondom. Har du behov for, at løfte moralens vogters lange pegefinger, så er der masser af tråde hvor dette kan gøres, og der få afløb for det der nu åbenbart stadig trykker på hos nogen. Brug gummi hvis det virker for dig, og lad andre selv bestemme om de vil undlade og bruge det.  Ved enhver handling er der en konsekvens.

Og så er det bare at nyde sommersolen :wub: og de dejlige GP´ere (with or without) <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.