Hop til indhold

Evamilf i >Århus

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været omkring hende her Evamilf i Århus ,jeg havde læst alle anmedelser eller rettere advarsler om hende, og jeg kan bare bekræftige, at  hun lever op til alle fordomme der er skrevet herinde

Hun er nem og få kontakt med, og jeg skulle lige afprøve og hun var så ringe som i skriver, jeg bad om et foto af hendes påstået store mave, det kunne jeg ikke få, - i ved telefonen kan ikke tage billeder eller sende, men nu havde jeg et ærinde tæt på hende (Ikea) så jeg lavede alligevel en aftale med hende.

For det første så er hun ikke 42 år som skrevet i hendes annonce måske mere 55+, for det andet hang alting på hende mave, bryster - ja alt hvad der kunne hænge hang.

Men som flere af jer har skrevet skulle hun være god til superfransk og det var hun, så afgjort, men lidt nederen at jeg skulle ligge med lukket øjne og tænke på noget andet, for ellers var jeg sgu nok ikke kommet.

Jeg var ude af døren efter 30 min og betalte 1200 selvom hun annoncer med 30/900, men gad altså ikke tage den diskussion om 300kr.

Hun har lejet noget i Randers så får i også fornøjelsen af hende der.

Kommer igen, nej tak, et godt blæs kan ikke opveje resten

https://annoncelight.dk/showad/346851

Skrevet
Servciesboy skrev, for 1 time siden:

Jeg har været omkring hende her Evamilf i Århus ,jeg havde læst alle anmedelser eller rettere advarsler om hende, og jeg kan bare bekræftige, at  hun lever op til alle fordomme der er skrevet herinde

Hun er nem og få kontakt med, og jeg skulle lige afprøve og hun var så ringe som i skriver, jeg bad om et foto af hendes påstået store mave, det kunne jeg ikke få, - i ved telefonen kan ikke tage billeder eller sende, men nu havde jeg et ærinde tæt på hende (Ikea) så jeg lavede alligevel en aftale med hende.

For det første så er hun ikke 42 år som skrevet i hendes annonce måske mere 55+, for det andet hang alting på hende mave, bryster - ja alt hvad der kunne hænge hang.

Men som flere af jer har skrevet skulle hun være god til superfransk og det var hun, så afgjort, men lidt nederen at jeg skulle ligge med lukket øjne og tænke på noget andet, for ellers var jeg sgu nok ikke kommet.

Jeg var ude af døren efter 30 min og betalte 1200 selvom hun annoncer med 30/900, men gad altså ikke tage den diskussion om 300kr.

Samme oplevelse jeg havde - der kan findes meget andet bedre til den pris. 

Skrevet

Der havde jeg da nok bare vendt om, især når prisen pludselig også er anderledes (end måske aftalt)

Du kunne have fået noget meget bedre for de 1300 kr.

Skrevet

Tak for info/advarsel. Var tæt på at besøge hende sidste weekend, da jeg synes hendes fisse så indbydende ud med halvstore skamlæber :) 

Skrevet
Servciesboy skrev, den 12/8/2022 at 15:14:

Tak advarselen , jeg var sgu fristet af hendes billeder

Skrevet
Diego skrev, for 21 minutter siden:

Tak advarselen , jeg var sgu fristet af hendes billeder

Kneppede du hende uden kondom?

Skrevet
  • Author
Dondomingo skrev, den 12.8.2022 at 20:41:

Der havde jeg da nok bare vendt om, især når prisen pludselig også er anderledes (end måske aftalt)

Du kunne have fået noget meget bedre for de 1300 kr.

Jeg betalte først efter handlingen, og skulle til bagefter og diskuttere pris ville jeg ikke

Skrevet
  • Author
TheJack skrev, den 13.8.2022 at 20:02:

Tak for info/advarsel. Var tæt på at besøge hende sidste weekend, da jeg synes hendes fisse så indbydende ud med halvstore skamlæber :) 

Jeg synes hun havde store skamlæber, men havde heller ikke snuden dernede

Skrevet
  • Author
Diego skrev, for 16 timer siden:

Kneppede du hende uden kondom?

Næ. ,men det måtte jeg gerne

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.