Hop til indhold

Sexy Rose i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Mener at havde set hende før og det var ikke de bedste  anmeldelser . Det var i Vejle og Herning bland andet. 

Skrevet

Hun er anmeldt i ovenstående anmeldelse. Selvom linket er ændret, er det samme pige.

Redigeret af Midtvestagurken

Skrevet

Jeg har besøgt Sexy Rose i Vejle. Aftalte 45 minutter med GFE, og det var et rigtig dejligt besøg. Billederne er ægte og vellignende. Dog synes jeg hun ser bedre ud i virkeligheden.

Hun er sød og meget indstillet på at give en god service. Hun kysser dejligt med tungekys, kan lide at blive berørt og slikket, og giver god superfransk. Vi kom rundt i mange stillinger, og jeg endte med at komme ud over hendes store bryster. Det eneste jeg fortrød, var at jeg ikke havde aftalt megafransk, for ville gerne have kommet i hendes lækre mund, men det er jo på ingen måde hendes skyld, at jeg kun havde medbragt det aftalte beløb til 45 munutters GFE. Hun er en meget reel og lækker pige, og jeg kan absolut anbefale hende. Jeg kunne godt finde på at besøge hende igen.

Hun taler godt engelsk og var sød at snakke med efter akten.

Der var en anden pige på stedet, som jeg fik et flygtigt glimt af. Det er vist Nicole:

https://annoncelight.dk/showad/347566

Redigeret af Midtvestagurken

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.