Hop til indhold
Maxxon

Massage med ekstra - fuld valuta for pengene

Recommended Posts

Jeg har desværre lovet ikke at sige til andre at jeg fik væsentligt mere for pengene end jeg havde bestilt. Derfor skriver jeg ikke hvor eller hvem. Hvilket også er hvorfor jeg skriver her.

Måske er min historie ikke så speciel generalt, men det var det for mig :-)

--------------

Jeg havde gået det meste af dagen og trængt til lidt kvindeligt samvær.

Håbede der ville ske noget på et af de dogging steder jeg ofte besøger. Men desværre var der ingen held.

Jeg beslutter at få en gang thai massage. Kunne godt tænke mig at prøve tantra massage. Jeg ringer til en som har åbent, og spørger om hun har tid til en times massage. Jeg kan komme forbi med det samme. Fedt!

Hun er alene i butikken, og hun spørger om det er en time jeg ønsker og hvad slags. En times tantra. Hun spørger om det "bare" er massage.

Ok. Jeg vil da gerne have et hj, så. 

Så begynder hun... Jeg begynder at finde penge frem, og hun begynder at kæle for kalorius udenpå bukserne. Hun ved dæleme hvordan hun skal røre mig, og jeg har virkelig svært ved at koncentrere mig!! Men det lykkes at få betalt den aftalte pris, og hun spørger flere gange om det virkelig er tantra massage of ikke alm Thai massage jeg vil have. Det er det. 

Hun smutter kortvarigt mens jeg tager tøjet af og lægger mig på maven. 

Da hun kommer tilbage, begynder hun. Og med det samme finder jeg ud af at tantra massage er lige mig! Denne søde Thai kvinde, som ligesom jeg er i 40'erne, lader sine hænder glide over min krop med ekspertise. Damn det føles dejligt pirrende. Rimelig hurtigt begynder hun at koncentrere sig om mine nedre dele.

Hun synes det er sjovt at jeg hele tiden smiler, og stønner. Hun tilbyder stadig at hun kan skifte til almindelig massage, hvis det her ikke er godt. Hun siger nogle gange at hun føler hun burde betale mig, hehe. Hun føler åbenbart ikke at hun arbejder når det er tantra massage :-D

Pludselig, efter hun er gået igang med "befamle" min pik, begynder hun at kysse, slikke og sutte mine nosser. What!? Wow!!!

Efter noget tid på maven, med mine ben spredt mens hun giver mig sin kærlige behandling, bliver det for meget. Jeg vil ligge på ryggen mens hun spiller mig af. Hun begynder at sutte min pik mens hendes hænder kæler for min krop. Fuck! Bestillingen af det ekstra HJ var en genial ide!

Jeg spørger om jeg må røre hende, hvortil jeg får lov til give hendes bryst lidt kærlig opmærksomhed :)

Ca. 30-40 minutter inde, mens hun er igang med at sutte mig, kan jeg mærke det. Jeg siger at jeg er ved at komme, men hun fortsætter med at sutte min pik. Jeg kommer mere end jeg længe har gjort, og hun tager det hele i munden.

Resten af tiden bliver brugt på god almindelig Thai massage, mens hun prøver at få gang i min pik igen. 

Super sød pige, der virkelig gav mig valuta for pengene!

Det er selvfølgelig en genial måde at få mig til at komme igen. For jeg skal da helt sikkert besøge hende igen!

For en gangs skyld, følte jeg at jeg blev belønnet for at være en flink fyr!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 48 minutter siden:

Link???

Det er svært at smide et link, når man ikke vil fortælle, hvem det er. Og så bliver det bare hyggesnak -_-

Maxxon skrev, for 51 minutter siden:

Jeg har desværre lovet ikke at sige til andre at jeg fik væsentligt mere for pengene end jeg havde bestilt. Derfor skriver jeg ikke hvor eller hvem. Hvilket også er hvorfor jeg skriver her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som en herlig tur @Maxxon, og er dejligt eksempel på at på thai stederne kan det være ret uforudsigeligt hvad der sker, hvilket jeg selv synes er lidt pirrende.

Maxxon skrev, for 2 timer siden:

Det er selvfølgelig en genial måde at få mig til at komme igen. For jeg skal da helt sikkert besøge hende igen!

Ja, det kan jo ikke afvises, men mon ikke det også er en kombination af flere ting, fx

Maxxon skrev, for 2 timer siden:

Og måske en krop/person som hun nød at tirre på den gode måde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sharonmanen skrev, den 12.8.2022 at 11:20:

Fed historie, men hvad kan man bruge den til . 

Jeg pryglet kødbananen 2 gange i weekenden 

Jeg havde bare lyst til at fortælle det til nogen. Så ja. Hyggesnak :)

Jeg kan dog sige (efter at have tjekket herinde) at stedet før har fået dårlige anmeldelser. Men min oplevelse var værd at skrive om (synes jeg selv). (Vil sige at det var i Storkøbenhavn, og at der dagligt er tilbud på et eller andet).

Næste gang skal jeg have ordentlig massage, hvis det kan blive med den samme pige. Den smule alm./thai massage hun lavede, var ret god - Hendes muskulatur bærer også præg af at hun har en del års erfaring.

AB455 skrev, den 12.8.2022 at 07:10:

Og måske en krop/person som hun nød at tirre på den gode måde :)

Det tror jeg bestemt hun gjorde. Jeg reagerede på hvert enkelt ting hun lavede. Det kan være det hjalp :) Måske hjalp det også at hun var alene i butikken :) I hvert fald, sparer jeg sammen til næste tur!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxxon skrev, den 12.8.2022 at 05:00:

Måske er min historie ikke så speciel generalt, men det var det for mig :-)

--------------

Jeg havde gået det meste af dagen og trængt til lidt kvindeligt samvær.

Håbede der ville ske noget på et af de dogging steder jeg ofte besøger. Men desværre var der ingen held.

Jeg beslutter at få en gang thai massage. Kunne godt tænke mig at prøve tantra massage. Jeg ringer til en som har åbent, og spørger om hun har tid til en times massage. Jeg kan komme forbi med det samme. Fedt!

Hun er alene i butikken, og hun spørger om det er en time jeg ønsker og hvad slags. En times tantra. Hun spørger om det "bare" er massage.

Ok. Jeg vil da gerne have et hj, så. 

Så begynder hun... Jeg begynder at finde penge frem, og hun begynder at kæle for kalorius udenpå bukserne. Hun ved dæleme hvordan hun skal røre mig, og jeg har virkelig svært ved at koncentrere mig!! Men det lykkes at få betalt den aftalte pris, og hun spørger flere gange om det virkelig er tantra massage of ikke alm Thai massage jeg vil have. Det er det. 

Hun smutter kortvarigt mens jeg tager tøjet af og lægger mig på maven. 

Da hun kommer tilbage, begynder hun. Og med det samme finder jeg ud af at tantra massage er lige mig! Denne søde Thai kvinde, som ligesom jeg er i 40'erne, lader sine hænder glide over min krop med ekspertise. Damn det føles dejligt pirrende. Rimelig hurtigt begynder hun at koncentrere sig om mine nedre dele.

Hun synes det er sjovt at jeg hele tiden smiler, og stønner. Hun tilbyder stadig at hun kan skifte til almindelig massage, hvis det her ikke er godt. Hun siger nogle gange at hun føler hun burde betale mig, hehe. Hun føler åbenbart ikke at hun arbejder når det er tantra massage :-D

Pludselig, efter hun er gået igang med "befamle" min pik, begynder hun at kysse, slikke og sutte mine nosser. What!? Wow!!!

Efter noget tid på maven, med mine ben spredt mens hun giver mig sin kærlige behandling, bliver det for meget. Jeg vil ligge på ryggen mens hun spiller mig af. Hun begynder at sutte min pik mens hendes hænder kæler for min krop. Fuck! Bestillingen af det ekstra HJ var en genial ide!

Jeg spørger om jeg må røre hende, hvortil jeg får lov til give hendes bryst lidt kærlig opmærksomhed :)

Ca. 30-40 minutter inde, mens hun er igang med at sutte mig, kan jeg mærke det. Jeg siger at jeg er ved at komme, men hun fortsætter med at sutte min pik. Jeg kommer mere end jeg længe har gjort, og hun tager det hele i munden.

Resten af tiden bliver brugt på god almindelig Thai massage, mens hun prøver at få gang i min pik igen. 

Super sød pige, der virkelig gav mig valuta for pengene!

Det lyder bare så fedt din oplevelse. Næste gang be om 69er og råguffe hende imens hun sutter dig. ..det beder jeg altid om til min tantra massør som elsker at blive slikket bagfra og numse/fisse pirret  med finger og tunge. Nu må jeg ikke komme før hun klynker og giver signal om hun kommer og derefter presse hun mit hovede helt op i fisselæberne og ryster af orgasme. Derefter får jeg den sygeste blowjob, nosser, røvhul, mellemkødet og til sidst fuld udløsning i munden...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...