Hop til indhold
Guest Zoro1

Frihedens Thaimassage & Wellness

Recommended Posts

Guest Zoro1

Jeg besøgte i dag Dao, Frihedens Thaimassage i Hvidovre. Hun havde fået nye pige Ann, som jeg bestilte 1 times oliemassage hos. Ann er en meget nydelige, venlig og smilende kvinde, 30-35 år år. Hun er slank med gode former og taler lidt dansk. Dao ville gerne have, at jeg prøvede massage hos Ann og gav en tilbagemelding om hendes massage. Jeg må indrømme, at Ann er virkelig god til massage og spørger ind til om det ok og absolut ingen snyd med tiden. Hun kan varmt anbefales herfra. Dao oplyste, at Ann tidligere havde arbejdet hos Worajya Welness, hvilket ikke sagde mig så meget.  Dao oplyste også at en anden ansat Bee var blevet fyret, idet rigtig mange kunder havde klaget over hende, så hun var væk fra klinikken.

Ann helt sikkert et besøg værd, som jeg besøge igen inden længe :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DenSøde

Hvis det er den Ann jeg kender, hvilket jeg er ret sikker på, så tilbød hun ikke fuld pakke, da hun var hos Woraya.

Jeg har ikke besøgt hende hos Friheden, så kan ikke sige om hun har ændret på reglerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zoro1
ØmtPunkt skrev, for 8 timer siden:

Blev det kun til massagen eller var der noget ekstra? 

Hvis kemien passer, så er min oplevelse, at hun nu er til ekstra :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...