Hop til indhold

Recommended Posts

Vi havde længe talt om at skulle prøve en trekant.
Mange års ægteskab , børn, livet generelt  havde sat os på standby fra vores evigt sultne opdagelse af livet og hvordan vi nyder det i fulde drag . 

Igennem en veninde fik jeg anbefalet Amazing Kimberly og kunne lide alt hvad jeg så og hørte . Mest af alt naturligheden , ægtheden og trygheden i hendes respons via mail . 
Mødet kan ikke beskrives. Himmelsk oplevelse , lækkert , frækt, spændende . 
@amazingkimberly er den dejligste , sødeste, afbalancerede kvinde og man føler sig helt afslappet sammen med hende som kvinde . 
Bagefter da min mand gik i bad , sad vi 2 kvinder nøgne sammen og talte sammen , tæt, afslappet .
En suværen lækker oplevelse 

@Amazing Kimberly Vi ses snart igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
tugwell skrev, for 26 minutter siden:

Der se så mange spørgsmål som popper på hos mig når jeg læser sådan en beretning. 

 

Kom med dem… ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Justmarried skrev, for 1 time siden:

Vi havde længe talt om at skulle prøve en trekant.
Mange års ægteskab , børn, livet generelt  havde sat os på standby fra vores evigt sultne opdagelse af livet og hvordan vi nyder det i fulde drag . 

Igennem en veninde fik jeg anbefalet Amazing Kimberly og kunne lide alt hvad jeg så og hørte . Mest af alt naturligheden , ægtheden og trygheden i hendes respons via mail . 
Mødet kan ikke beskrives. Himmelsk oplevelse , lækkert , frækt, spændende . 
@amazingkimberly er den dejligste , sødeste, afbalancerede kvinde og man føler sig helt afslappet sammen med hende som kvinde . 
Bagefter da min mand gik i bad , sad vi 2 kvinder nøgne sammen og talte sammen , tæt, afslappet .
En suværen lækker oplevelse 

@Amazing Kimberly Vi ses snart igen

I er så heldige, jeg har også været der med min kæreste og det var fantastisk :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...