AntonH 149 Skrevet 25. Oktober, 2013 http://www.andamanwellness.com/menu-massage-dk.html Nysgerrig er man jo. Og det var en bogstavelig talt blandet oplevelse. Jeg kom forbi stedet idag, eftermiddag, og der var et skilt ude på gaden med et åbningstilbud: Oil 1 hour, 300,-. Jeg ringede på, og der blev åbnet relativt hurtigt. Man kunne kigge ind i venterummet fra gaden. Stedet ligger ikke særlig diskret på gaden, men der er ikke mange forbipasserende udenfor den værste myldretid. Jeg blev budt velkommen af en nydelig pige, som havde en firma-poloshirt på, med stedets navn broderet på! Det er sjældent, man ser det. Af med skoene, hen ad gangen, ind i et værelse med store vinduer lige ud til gaden - men hurtigt trak hun gardinerne for. Pænt værelse, holdt i lyse, venlige farver, nymalet. Emmer af kvalitet. Men - der er meget lidt plads i rummet rundt om briksen. Og slet ikke noget sted at lægge tøjet, kun en lille række knager. Indretningen ser sådan set ganske sober ud - men der er da lige et par malerier i thaistil af temmelig topløse kvinder, der vasker sig eller noget. Jeg var her lidt i tvivl, om der kunne være mulighed for ekstra eller ej. Hun spurgte, hvad jeg kunne tænke mig, og viste mig en lamineret menu. Jeg sagde straks - Oil 1 hour. Hun sagde 400,- og bad om pengene først. Jeg indvendte, at der jo stod 300,- på skiltet. Hun sagde "Nå, du har set skiltet..." eller noget tilsvarende. (Hun talte engelsk med enkelte danske ord indblandet). Fusk med prisen, plejer at være et tegn på at der er mulighed for mere end hvad menuen beretter. (Bagefter, under massagen, brugte jeg noget tid på at overveje, om jeg skulle have betalt hende de 400,-). Selve massagen var en blød, ustruktureret gang nussen og kælen, ikke mindst de diskrete strejf, som hun begyndte på meget tidligt. Og jeg tænkte, at det kunne blive sjovt om lidt - men da hun så bad mig vende mig om, skete der ikke mere. Hun spurgte ikke til noget, jeg gjorde heller ikke miner til noget, og - det var så det. Jeg synes, at det bør være hende, der spørger til mere, for hvis nu jeg spurgte til mere, og svaret var nej, så ville det være sådan en dum situation! Alt i alt: Stedet ligner stort set det, det er - et sted uden mulighed for ekstra. Men massageydelsen var ringe, og føltes mest som et tilløb til noget andet, som altså ikke kom. Jeg ser ikke nogen grund til at komme igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 25. Oktober, 2013 http://www.andamanwellness.com/menu-massage-dk.html Nysgerrig er man jo. Og det var en bogstavelig talt blandet oplevelse. Jeg kom forbi stedet idag, eftermiddag, og der var et skilt ude på gaden med et åbningstilbud: Oil 1 hour, 300,-. Jeg ringede på, og der blev åbnet relativt hurtigt. Man kunne kigge ind i venterummet fra gaden. Stedet ligger ikke særlig diskret på gaden, men der er ikke mange forbipasserende udenfor den værste myldretid. Jeg blev budt velkommen af en nydelig pige, som havde en firma-poloshirt på, med stedets navn broderet på! Det er sjældent, man ser det. Af med skoene, hen ad gangen, ind i et værelse med store vinduer lige ud til gaden - men hurtigt trak hun gardinerne for. Pænt værelse, holdt i lyse, venlige farver, nymalet. Emmer af kvalitet. Men - der er meget lidt plads i rummet rundt om briksen. Og slet ikke noget sted at lægge tøjet, kun en lille række knager. Indretningen ser sådan set ganske sober ud - men der er da lige et par malerier i thaistil af temmelig topløse kvinder, der vasker sig eller noget. Jeg var her lidt i tvivl, om der kunne være mulighed for ekstra eller ej. Hun spurgte, hvad jeg kunne tænke mig, og viste mig en lamineret menu. Jeg sagde straks - Oil 1 hour. Hun sagde 400,- og bad om pengene først. Jeg indvendte, at der jo stod 300,- på skiltet. Hun sagde "Nå, du har set skiltet..." eller noget tilsvarende. (Hun talte engelsk med enkelte danske ord indblandet). Fusk med prisen, plejer at være et tegn på at der er mulighed for mere end hvad menuen beretter. (Bagefter, under massagen, brugte jeg noget tid på at overveje, om jeg skulle have betalt hende de 400,-). Selve massagen var en blød, ustruktureret gang nussen og kælen, ikke mindst de diskrete strejf, som hun begyndte på meget tidligt. Og jeg tænkte, at det kunne blive sjovt om lidt - men da hun så bad mig vende mig om, skete der ikke mere. Hun spurgte ikke til noget, jeg gjorde heller ikke miner til noget, og - det var så det. Jeg synes, at det bør være hende, der spørger til mere, for hvis nu jeg spurgte til mere, og svaret var nej, så ville det være sådan en dum situation! Alt i alt: Stedet ligner stort set det, det er - et sted uden mulighed for ekstra. Men massageydelsen var ringe, og føltes mest som et tilløb til noget andet, som altså ikke kom. Jeg ser ikke nogen grund til at komme igen. Tak for anmeldelsen Anton. Der er mulighed for ekstra, endda i den fulde version. Jeg synes at det ligger diskret, da der jo ikke er nogen ejendomme på modsatte side af gaden, men en jernbane. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AntonH 149 Skrevet 28. Oktober, 2013 Tak for anmeldelsen Anton. Der er mulighed for ekstra, endda i den fulde version. Jeg synes at det ligger diskret, da der jo ikke er nogen ejendomme på modsatte side af gaden, men en jernbane. -OD Selv tak - og tillykke med at der var flere muligheder for dig end for mig. Jeg må nok bare lære at opsøge det mere aktivt. Det er rigtigt, at der ikke bor nogen overfor. Men jeg kan ikke kalde det diskret, når der er store skilte om thai-massage stående på fortovet og thaiflag ud fra facaden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 28. Oktober, 2013 Selv tak - og tillykke med at der var flere muligheder for dig end for mig. Jeg må nok bare lære at opsøge det mere aktivt. Ved ikke hvorfor du ikke fik det tilbudt, jeg spørger principielt aldrig efter det, det er op til pigen. Det er rigtigt, at der ikke bor nogen overfor. Men jeg kan ikke kalde det diskret, når der er store skilte om thai-massage stående på fortovet og thaiflag ud fra facaden. Det slipper man nok ikke for, det tiltrækker jo netop også "almindelige" massagekunder, der blot skal have lidt fodmassage eller lign., ..hvilket jo også var tilfældet med dig Havde der kun været et blinkende OPEN skilt i vinduet, ville de fleste nok tro det var et bordel. Med diskret mener jeg muligheden for at smutte ind i lokalet uden at blive set, og her er der bedre forhold, sammenlignet med de andre klinikker i området. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gomer 0 Skrevet 11. Januar, 2014 (Dansk version nedenfor - takket være Google Translator) Good news, a pleasant young Vietnamese girl called Rose started working at Andaman Wellness this week. Her specialty is B2B - though I do not know the price she would charge. She gave me a superb hard massage, then HJ which was rather mechanical (200 kr) but produced good results. Her special massage (500 kr) combined a pleasurable mix of deep tissue work and tantra around my back, bum and penis, what she called a romantic massage. It was excellent, highly recommended if you want a good massage with built-in excitement. She speaks Danish and some English. Two other girls who work at Andaman are called Minn and Amy. I have received a pleasant massage and HJ from Minn. =============== Gode nyheder, en dejlig unge vietnamesiske pige Rose begyndte at arbejde på Andaman Wellness denne uge. Hendes speciale er B2B - selvom jeg ikke kender den pris hun ønsker. Hun gav mig en fantastisk hård massage, så HJ som var lidt mekanisk (200 kr) men gode resultater. Hendes særlige massage (500 kr) kombinerede en behagelig blanding af dybt væv og tantra omkring min ryg, rumpe og penis, hvad hun kaldte en romantisk massage. Det var fremragende, kan varmt anbefales, hvis du vil have en god massage med indbygget spænding. Hun taler dansk og engelsk. To andre piger arbejder på Andaman kaldes Minn og Amy. Jeg har fået en udmærket massage og HJ fra Minn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg