Hop til indhold

Massage Sarah Århus

Featured Replies

Skrevet

ift. det er mindst 1.000 man skal slippe, så blev jeg slemt skuffet.

ok, massage, men den mere sensuelle del af massage var et handjob på 2-3 min, hun tirredede ikke op til HJ, ligesom det bare noget der skulle overstås.

ikke pengene værd, der får du meget mere for penge ved fx Jesik (som pt. ikke er i Aarhus, men vist snart er retur).

Skrevet

Hvis det er ringere end jesik så er det skidt. Dér havde jeg en meget mekanisk oplevelse så tænker ikke Sara kommer på min todo pba ovenstående

Skrevet
  • Author
JensBentsen skrev, for 56 minutter siden:

ift. det er mindst 1.000 man skal slippe, så blev jeg slemt skuffet.

ok, massage, men den mere sensuelle del af massage var et handjob på 2-3 min, hun tirredede ikke op til HJ, ligesom det bare noget der skulle overstås.

ikke pengene værd, der får du meget mere for penge ved fx Jesik (som pt. ikke er i Aarhus, men vist snart er retur).

Er billederne ægte?

jeg har været ved jesik. Lækker nok og god krop, men var lidt skuffet.

Skrevet

ja billederne er ægte nok syntes jeg. Hun er flot.

ok, men der kan du slippe med 600 kr for 30 min.

her er det 1000 for 60 min, men det varede kun 40 min.... Vil stadig anbefale Jesik fremfor alligevel, trods alt :)

Skrevet
  • Author
JensBentsen skrev, 1 time siden:

ja billederne er ægte nok syntes jeg. Hun er flot.

ok, men der kan du slippe med 600 kr for 30 min.

her er det 1000 for 60 min, men det varede kun 40 min.... Vil stadig anbefale Jesik fremfor alligevel, trods alt :)

Tak for info.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.