Hop til indhold

snyder med tiden Phikunthong Thai Wellness & Fashion

Featured Replies

Skrevet

jeg var ude og kør en tur til greve 

se jeg der var en thai massage  da jeg kommer ind og spøger om man kan få massage 

siger hun måske. vi aftaler massage og hj. men hun er ikke til stede. jeg siger hvis du ikke gider så giv mig mine penge tilbage 

hvorefter hun bliver mere sur. så ringer tlf. så står hun og snakker. da der er gåde ca.4 minutter kommer hun tilbage og siger at nu er tiden gåde 

jeg siger at der er kun gåde 20 minutter. så ringer det på døren ude for står der en mend jeg hør hun sige at han kan komme om 20 minutter 

hun komme ind og siger at nu er der 10 minutter tilbage. jeg gå  

Overvejer du en massage her, så heller finde en skraldespand at smide pengene i. Samme værdi!!!

Skrevet
pacer skrev, den 11.8.2022 at 21:14:

Det har jeg været én gang, første og sidste. Pigen kaldte sig for Ploy og hun gad virkelig ikke.

Var det ikke samme Ploy som nu opholder sig i Hvidovre hos Frihedens ...  Hvor hun går under Richy?

Redigeret af Gæst

Skrevet
Agurken skrev, for 1 time siden:

Var det ikke samme Ploy som nu opholder sig i Hvidovre hos Frihedens ...  Hvor hun går under Richy?

Det ved jeg ikke. 

Skrevet

Det må være en oplevelse for længe, længe siden, idet der ligger en frisørsalon på adressen i dag :( 

Skrevet
Zoro1 skrev, for 2 timer siden:

Det må være en oplevelse for længe, længe siden, idet der ligger en frisørsalon på adressen i dag :( 

Hmm, gatubilden på Google maps är från Maj i år, så det kan inte vara så länge sen.

Skrevet
Zoro1 skrev, for 5 timer siden:

Ja den lukkede og så flyttede Ploy som var der ud til Frihedens og skiftede navn til Richy. 

Skrevet

Synes nogle af de billeder ser meget maskuline ud.

Skrevet
Jonze skrev, for 21 timer siden:

Det er de så ikke. Dao har børn og Ploy/Richy har altid været kvinde 

Skrevet
Jonze skrev, for 23 timer siden:

Hej

Hvordan kan man se at billeder er maskuline eller ser maskuline ud ?

Max

Skrevet
Max Bjævermose skrev, for 25 minutter siden:

Hej

Hvordan kan man se at billeder er maskuline eller ser maskuline ud ?

Max

Synes det sorthvide billede, og det billede hvor vedkommende står i morgenkåbe. Men nok bare mig!

Skrevet
Jonze skrev, for 10 timer siden:

Synes det sorthvide billede, og det billede hvor vedkommende står i morgenkåbe. Men nok bare mig!

Ja, du må hellere blive hjemme så-_-

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.