Hop til indhold
Guest Maleren86

Thai massage, Prag

Recommended Posts

Guest Maleren86

Králodvorská 667/5, 110 00 Staré Město i midten af byen ligger en fin lille Thai salon som har åbent til kl 23.
(Jeg skriver bevidst ikke navnet på salonen for at undgå at man kan Google denne anmeldelse).

Den virker bestemt som et grønt sted (ingen sexueller øvelser)

Jeg dukkede op lidt i 22 og spurgte pænt om de havde tid til en times olie-massage, da jeg havde vandret byen tynd hele dagen.
Det var der og jeg betalte de 1200 czk (370 dkk).
(Priserne i Prag er noget højere end resten af landet hvor man typisk giver 600 czk).

Fik en lækker og tilpas hård massage af en ung filipiner. Hun var ikke bleg for at massere voldsomt tæt på anus og længere nede mens jeg lå på ryggen. Det havde naturligvis en effekt og da jeg blev vendt om forsatte hun ufortrødent som om hun ikke så bulen i håndklædet.
Hendes underarm strejfede ind i mellem bulen og jeg kunne ikke gøre andet end bare at nyde drilleriet... På et tidspunkt lykkedes det hende at få øjenkontakt med mig. Hun lænede sig ind og sagde 'one thousand' (300 dkk) - jeg nikkede bare.

Så begyndte hun ellers en lækker behandling af mig hvor hun satte sig så jeg både kunne tage hende på det ene bryst mens jeg med den anden kunne mærke hendes varme skød gennem den meget stramme uniform hun bar. En af de bedste behandlinger jeg har fået nogensinde.
Der var ikke noget travlhed med at få det overstået.

Det endte naturligvis med at jeg gik derfra helt tømt, gennemmasseret og i godt humør.

Jeg gav hende 2000 czk for det var ud over det sædvanlige - selvom jeg ikke helt er tilhænger af at der spørges om penge undervejs.
Jeg vil hellere selv bare give "drikkepenge" efter hvad jeg synes om behandlingen. 
(Ønsker man det kan jeg meget anbefale Siam)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Great story! I am heading to Prague end of month and booked a normal massage at Eden's garden looks like a professional massage. So I don't think I would be asked for an extra service:)

 

I will be going to Matahari and Rabbit Hall to get that extra service:)

 

But it is very hot that if a normal massage turns into something like this. I also considered to book Pro Thai. So maybe I will also give it a try.

 

Redigeret af Jok7r

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Jok7r skrev, for 19 minutter siden:

But it is very hot that if a normal massage turns into something like this. I also considered to book Pro Thai. So maybe I will also give it a try.

Go here Siam, Prague and book 90 minutes oil massage...

You wont regret it.   Add 20-40 Euro in tip - but they most likely wont ask for any during the massage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Maleren86 skrev, den 11.8.2022 at 14:09:

Go here Siam, Prague and book 90 minutes oil massage...

You wont regret it.   Add 20-40 Euro in tip - but they most likely wont ask for any during the massage :)

As a follow up - I can recommend you to book either Ist or Natt. They are both very competent and have proven to be the best choice at Siam currently.

That is purely my experience.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...