Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at havde dvælet i skuffelsen over udvalget/samt manglende spænding på Fyn -måtte jeg jo sparke sig selv over broen -til en meget velkendt adresse i fredericia, viste det sig. Her har jeg haft flere rigtige fine besøg. Så det var glædeligt på forhånd.  June sad ude på vejen/foran butikken, da jeg kom. En lille letter buttet thai pige -måske først i 30erne med langt mørkt hår -smilende og sød og venlig fra starten. Brysterne er ikke af de store, med ægte og bløde;-) Jeg havde bestilt 1 times sportsmassage... -og det gjorde hun ok. (nok ikke noget som helst med sportsmassage, at gøre dog) hun havde fuld fokus på massage i starten -og jeg kunne slappe helt af... Men jeg ved sgu ikke rigtig hvorfor -for det kom absolut ingen pirring -men min pik begyndte at røre på sig -også kunne jeg mærke, at hendes fokus på massagen af kroppen forsvandt lidt -og hun begyndte at -skubbe med håndklæde, og ligesom ramte (helt tilfældigt naturligvis) også med fingrene -og hun løftede lidt op i mit inderlår -det gjorde at hendes hånd pludselig var i mellem min pik og lår... (det var da frækt) -da jeg blev vendt om -startede hun med hofter og bøje mit ben -og trykkede og skubbede -og mine nosser slap helle ikke -de fik en omgang -og omdrejningspunktet var nu mit skridt, med afstikker ud til resten af kroppen kortvarigt -for så at vende tilbage -evt. overskydende olie blev tørret af med håndklæde -jeg kunne se hendes øjne hele tiden var på mit skridt -og lillemand fik ikke lov, at slappe af ret længe, førend hun pirrede igen. det kunne vi godt lide. Så bad hun mig sidde om -og gav min nakke en omgang -og sagde "finish" Så måtte jeg lige spørge om ekstra -og "selvfølgelig hvorfor sagde du ikke det fra start" -jaah hvorfor mon......... jeg sagde "jeg ville også gerne have massagen" men det er også rigtigt -men er det hele aftalt på forhånd går noget af spænding af for mig, og synes det er fedest, at man ikke ved hvordan det hele ender...

Jeg bestilte en ½times sex. Hun tog lige et hurtigt bad... Også kom hun ind og var klar -lagde kondommen klar indenfor rækkevide -men spurgte om hun ikke ville sutte uden -"så koster det ekstra!" "jaja du sutter bare med kondom" tænkte jeg. Det kunne hun godt finde ud af -og i forhold til sexen var vi fuldstændigt på linje -hun kunne lide jeg tog fat, og huggede igennem -hun "glemte" hun ikke kyssede -for hun snavede på mig til hun åbenbart kom i tanke om "det var ikke noget hun kunne lide" -og sagde det sådan. Pyt -jeg måtte/gjorde alt andet -hun stønnede "ægte er jeg overbevist om" og hun blev pludselig meget våd -og sagde "ja sådan" x mange... Hun er sgu en lille fræk en (trods hun passede på sig selv, som thaier jo tit gør) 

Jeg havde en fed tid sammen med June. Hun taler fint engelsk, men er ikke den store taler -hvilket passer mig særdeles fremragende;-) Så kan jeg slappe helt af. Hun er lige min type, størrelse og kemien var god. Jeg fik indtryk af hun respekterede mig -det var gensidigt.

Da jeg kørte hjem tænkte jeg "hvorfor skal det være så træls så tit" når man er på besøg. "Hvorfor kan det ikke være, som med June" ikke så meget fis, ævl og kævl -helt enkelt, ingen prøver, at snyde/tag røven på dig!  Hun lever fuldt op til det der står i annoncen(står også kun meget lidt) og hun levere varen;-)   

https://annoncelight.dk/showad/344662

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super god anmeldelse :) Håber snart jeg skal over broen og arbejde, så man kan komme forbi. Er det diskret ?? , du skriver, hun sad ude og ventede på dig.!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
latex skrev, for 47 minutter siden:

Super god anmeldelse :) Håber snart jeg skal over broen og arbejde, så man kan komme forbi. Er det diskret ?? , du skriver, hun sad ude og ventede på dig.!!

Nej det kan man ik kalde det -en sidegade til gågaden -men det er en almindelig butiksfacade og du kan hurtig smutte ind -det er så i et baglokale hvor briksen er -man skal igennem for, at komme til "køkken" og badeværelse. Men det er et forhæng man kan trække for -det blev så ikke gjort i dag -og døren stod åben til selve butikslokalet man kom ind af... Må sige det er sgu ret indiskret -og jeg overvejede, da også at bede hende trække forhænget for og lukke døren... -men hun var alene den dag -selv om jeg talte med mutter i telefonen var hun ikke der, da jeg var der. Det er absolut intet luksus rent fysisk -det hele er ret nedslidt. Alt det der betyder mindre for mig -det er pigen der er væsentlig -og håndklæder er rene, og lugter nyvasket...

Jeg har flere gange været der tidligere, hvor det var mere aktivitet -forhænget blev trukken for og døren lukket -men det var nogen der gik forbi -ud på toilettet og tilbage igen... Mutter er også en lille frækkert -og hun taler dansk.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trol skrev, for 6 minutter siden:

Super fed anmeldelse. Er hun petit? Ca. Alder?

Undskyld møffe. Du har skrevet buttet og først i 30 erne:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trol skrev, for 5 minutter siden:

Super fed anmeldelse. Er hun petit? Ca. Alder?

-Tak;-) Lille og letter buttede og som jeg også skrev først i 30erne;-) Synes hun er petit i mine øjne... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften 

Efter at have læst @Møffe skriv tænkte jeg at her var der potentiale til en god oplevelse. Har bemærket at ts og jeg tit har samme smag. Ikke så meget ævl og kævl. Håret tilbage og fremad. 

Så smed en en SMS i eftermiddags med ønske om en senere tid på aftenen. Ingen problemer hun var frisk

Ankom og blev mødt af en frisk petit pige 145 cm. høj  Damn hun så dejlig ud. 

Fik afregnet og aftalt seance bad ovs. på plads. 

Efter 15 min nøgenmassage hvor snakken lystigt gik nåede vi lige at finde ud af at hun har arbejdet i andre lande og andre steder i byen.  Sexen var en af de bedre. Jeg fik SF men ingen kys (prøvede eller spurgte ikke) god sex med en lækker piger der både modtog og ydede i en  lækker seance. 

Har lidt på fornemmelsen at efter et par besøg bliver hun en kongeoplevelse. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
thailover1 skrev, for 5 timer siden:

Hejsa..

Er der nogen der har været der fornyligt? Og ved om hun stadig er aktiv på ekstra ydelser? Kan se hun har skiftet navn.

Tror ikke at det er den samme kvinde længere. Jeg erindre ikke hendes udseende som den June jeg besøgte. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mandags kom jeg mere eller mindre tilfældigt forbi stedet og blev jeg tilbudt massage - og kun massage.
Af forskellige årsager forlod jeg stedet uden hverken massage eller andet. Så at udtale sig vil være rent gætværk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, den 23.3.2023 at 11:36:

I mandags kom jeg mere eller mindre tilfældigt forbi stedet og blev jeg tilbudt massage - og kun massage.
Af forskellige årsager forlod jeg stedet uden hverken massage eller andet. Så at udtale sig vil være rent gætværk.

Ok - det var fordi du senere skrev at hun ændrede mening

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi forleden, og det er stadig June, selvom hun kalder sig Nang nu.

Og hendes menu er absolut ikke ændret.

Virkede som om hun er åbenfor alt, og nyder det selv fuldt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thailover1 skrev, den 7.4.2023 at 11:03:

Var forbi forleden, og det er stadig June, selvom hun kalder sig Nang nu.

Og hendes menu er absolut ikke ændret.

Virkede som om hun er åbenfor alt, og nyder det selv fuldt ud.

-Tror det er mutter du har været sammen med -mener at huske hun kalder sig "Nang" ca.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 3 timer siden:

-Tror det er mutter du har været sammen med -mener at huske hun kalder sig "Nang" ca.;-)

June er mutter dernede nu, det har hun været i 1,5 års tid nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thailover1 skrev, for 6 timer siden:

June er mutter dernede nu, det har hun været i 1,5 års tid nu.

-Javel... tror det er en anden "June" end hende jeg besøgte dengang... bliver nok nød til, at aflægge hende et besøg en dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 3 timer siden:

-Javel... tror det er en anden "June" end hende jeg besøgte dengang... bliver nok nød til, at aflægge hende et besøg en dag.

Hun har været der i et par år, det er den lille kvinde med små brystee, du har henvist til.

Hun har overtaget stedet:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...