Hop til indhold
Maspero

FKK Harmony ved Hamburg

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt min første FKK sauna klub - det blev til en tur forbi Harmony ved Hamburg.

 

Stedet er ikke så stort men forholdende er fine og alt fremstår i pæn og nydelig stand. Flere herinde har blandt andet rost buffeten og den levede også fint op til forventningen.

 

Jeg ankom relativt kort tid efter de havde åbent - vel ved 11.20 tiden. Efter badet gik jeg ud i baren hvor en af de arbejdende piger - en rumæner ved navn Ada viste mig rundt på matriklen. Jeg vil skyde hende til at være omkring de 30+. Efter rundvisningen sludrede vi lidt videre i baren, hvor jeg fik en café latte og en vand. Ada blinkede frækt og spurgte om jeg ville høre en hemmelighed og det ville jeg selvfølgelig gerne :P

 

Hun fører mig ind i et mindre rum bag baren hvor vi sætter os i en 2 personers sofa. hun lader diskret hånden glide ind under min badekåbe mens hun hvisker at hun er meget kendt for sit fantastiske blowjob - shit manner, det gik lige i dillern :razz: 

Op på værelset til fuld pakke - blow, knald, kys og hele molevitten (80 euro).

 

Sidder bagefter og sunder mig lidt på den overdækkede terrasse da jeg falder i snak med Livia - ligeledes fra Rumænien. Vi sludrer lidt om løst og fast i en tid. På et tidspunkt spørger hun om jeg er klar på en runde mere, hvilket jeg i første omgang afslår - det er ikke engang 30 min siden første runde og jeg er ikke i starten af 20érne længere, men hun har nogle vanvittig flotte øjne (der er noget eksotisk over hendes knald sorte hår og meget mørk brune øjne). Jeg spørger om hun ville slå en handel af - 100 euro (fuld pakke) hvis hun kan give mig en fantastisk orgasme inden for 30 min og 50 euro hvis det ikke lykkedes. Hun kigger frækt på mig og siger “I am a professional so of course I can”. Op på værelset og igang igen… hun tjener 100 euro HAHAHA…

 

Efter anden tur har jeg mere lyst til en lur end til en 3 tur, så jeg beslutter mig for at trille hjem mod DK. En oplevelse rigere :)

 

Jeg kan anbefale Harmony hvis man kunne tænke sig at prøve dette spændende koncept.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var 6 på vagt fra kl 11.00. Jeg kørte lidt i 15.00 og der var der mødt 3-4 stykker mere ind.

 

det var ret tomt for gæster i starten, men vel en Max 15 stykker da jeg smuttede. Jeg oplevede dog på intet tidspunkt at mand/dame forholdet var helt skævt. Gæsterne sidder ofte bare alene eller i små grupper og slapper af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har været på Harmony for nylig?

Overvejer en tur derned næste weekend, men kun hvis der er et fornuftigt udvalg, så vil sætte stor pris på alle efterretninger...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...