Hop til indhold
Lasse62

Kvinde 45 år , lægeeksamineret fysiurgisk massør.

Recommended Posts

Det er ca.4 måneder siden, at jeg sidst havde mulighed for at besøge massoeren, men endelig var muligheden tilstede og en aftale kom i stand. 

 

Jeg bestilte helkropsmassage med HJ som afslutning. Endnu en gang må jeg rose massoeren til skyerne. Massagen er simpelthen fantastisk, ikke en muskel i kroppen bliver forbigået og massoeren har en særlig evne til, at finde de forsømte muskler - som man  næsten ikke selv var klar over at man havde - og give dem en  udsøgt "kærlig" behandling.  :cool:

 

Massagen afsluttedes med et HJ som er helt i verdensklasse. Hun forstår og mestrer denne kunstart til UG med kryds og slange, hvor både stang og boller får en indfølt omgang og man tilsidst må give "fortabt" - tømt til sidste dråbe.

 

Totalt afslappet og med et stort smil på læben begav jeg mig hjemad og her flere timer efter besøget, smiler jeg stadig og har en følelse af totalt velvære i hele kroppen.  :cool:

 

Glæder mig allerede til næste besøg

Hans

Redigeret af Hans1960
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tidligere rost damen til skyerne og har i dag været så velsignet at kunne besøge hende endnu engang, det bliver så 10. Gang ialt.

Jeg er vildt imponeret over at niveauet altid er lige højt, jeg mener alle kan have en off dag. Men det har jeg på ingen måde oplevet her. Altid god behandling, en dejlig afslappet stemning og det virker aldrig akavet eller som om det er påtaget.

At kvaliteten af massagen er i top og ikke kun for velværen har jeg kunne mærke på min træning. Føler mig genopladet og en forbedret restitution i tiden efter behandling. Så for folk der går op i deres træning er hun virkelig anbefalelsesværdig og der er virkelig ikke noget pres på for afslutning. Som jeg opfatter det er det kun en tillægs ydelse for dem der ønsker det.

Det kan siges kort DK's bedste massage til spot pris.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi til en super massage som altid.

 

Helt enig i at det er en dygtig massør, jeg kører gerne langt for at få denne skønne massage, både den første men så sandelig også den 2. del :)

 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snyd ikke dig selv for perlen fra kronjylland. Alle der ikke har prøvet hendes massage vil blive positivt overrasket :wink:

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har idag besøgt massøren. Fantastisk oplevelse.

 

Hun bor diskret, langt ude på landet, men nemt at finde.

 

Hun er simpelthen fantastisk sød og dejlig at tale med. Det føltes ikke akavet på nogen måde, og vi berørte mange forskellige samtaleemner. Jeg har på fornemmelsen at hun er den slags person der kan omgås alle og enhver. Rigtigt behageligt.

 

Massagen er, som alle andre skriver, virkelig god. Det er helt professionel, grundig massage, og kroppen føles i topform bagefter.

 

Som afslutning fik jeg et suverænt håndjob, med anal massage. Det var der ingen tvivl om at hun havde prøvet før :) Det var en ekstremt god orgasme, og ladningen blev fyret af mellem hendes bryster. Superfrækt at få lov at røre ved hende imens :)

 

Alt i alt en virkelig fræk oplevelse, hele seancen vel at mærke. Jeg fik flere gange jern på under massagen, når samtalen drejede sig over i det sexuelle univers. Tanken om den nært forestående afslutning hjalp heller ikke på stivheden :)

 

Helt klart noget jeg vil prøve igen når hun har tid!! F A N T A S T I S K kvinde!

 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej så har jeg igen været en tur i Randers ,og igen er det den bedste massage der er at finde efter min mening. Det er grundig og dyb, hun har en evne til at finde de dårlige steder 

 

Og ja jeg kommer igen har fået en ny tid  :oops:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg også forbi til hel-krops massage med afslutning i for af HJ.

Massagen er 100% det primære.( ikke negativt ment)

Kort: begge dele var fantastiske.

Absolut noget der kan anbefales.

Nogen der har prøvet BJ som afslutning og kan anbefale det?

Hvis det udføres lige så godt som hendes HJ, tror jeg det skal prøves næste gang.

Og til massoren: Tak for en god oplevelse

Redigeret af Peter FL
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften

Var hos L... for en mdr. Siden cirka men har ikke fået givet mit besyv med herinde endnu

Men stor ROS fra min side det er en oplevelse jeg gerne tager igen. Spørg hvis der er nogle ?

Ellers er det bare afsted

Venligst 8000

PS tak for sidst SS

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg læst en del om hende herinde:0)

Nogle der evt. Ligger inde med en liste over "ydelser"? :0)

 

Skriv til hende og spørg. Det har jeg gjort, og hun lægger ikke skjul på dem, hvis du spørger indtil "ekstra ydelser" :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Damen har fået nye og super gode lokaler i randers, har været forbi og massagen er af samme høje kvalitet som altid. Håber alle vil støtte op om åbningen af den nye butik så vi alle kan nyde godt af jyllands bedste massage.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Stedet kan bestemt anbefales.

Var forbi i fredags - mit første besøg i øvrigt.

Jeg oplevede en meget dygtig, tillidsvækkende og veloplagt massør.

Skønt, at få kroppen masseret igennem af varme og kyndige kvindehænder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun rykket til Randers. Hvor henne

 

Du må selv kontakte hende og bestille en tid, ellers er den præcise adresse irrelevant og skal ikke deles her. Hun arbejder privat/diskret og ønsker sikkert ikke alt for mange der støver rundt udenfor uden tidsbestilling.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mente egentlig bare om hun er i Randers. Ikke adressen

 

Hvorfor stille spørgsmål i en tråd du ikke har læst?  :cry:

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været i de nye lokaler nu.... super lækkert ... kan bestemt anbefales...

Massagen er tip top, og hun er bare så sød og imødekommende...

:-P

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Men hun holder vist ferie i denne uge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Nogle billeder af damen eller en beskrivelse på hvordan hun ser ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...