Hop til indhold
Lasse62

Kvinde 45 år , lægeeksamineret fysiurgisk massør.

Recommended Posts

Tak til alle der har forsøgt at hjælpe en nybegynder.

men den rare massør har selv kontaktet mig, hun skriver også der har været nogle problemer for hende.

 

Kesse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i dag haft fornøjelsen af at besøge kvinden...laaaangt ude på landet.

 

Jeg kan kun tilslutte mig alle de flotte anmeldelser som jo også var grunden til, at jeg besøgte hende..

 

Super sød, meget professionel og kyndig massage og et vidunderligt afslappende HJ til at slutte af med... :smile:

 

Det eneste som mangler for at gøre oplevelsen perfekt er en "opvågningsstue", hvor man lige kan komme til sig selv... :smile:

 

Hilsen

Mikkel

 

 

Redigeret af Organizer
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været afsted 2. gang og det er stadigt samme høje standard, jeg var meget spændt i mine muskler men hun er bare dygtig.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden

Jeg har også besøgt hende og har også kun godt at sige om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lykkedes det også for mig at få en tid.

 

kan kun sige HOLD NU KÆFT, hvor var det godt.

 

Damen kan virkelig massere, alle de ømme steder finder hun, super massage mm.

måske ris til egen røv med alt den ros, mener det bliver ikke nemmere at få tider ved hende, jo mere ros hun får, men det er fuldt fortjent.

kommer sikkert igen, hvis det lykkes at få en tid igen.

 

min første anmeldelse, håber det var ok.

 

Kesse

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kesse det er en fin anmeldelse, og ja det mest imponerende er jo faktisk at det er en gedigen god massage, (rigtig god) og at der så følger et HJ med der også er i en klasse for sig selv.

 

Jeg syntes at kvinden fortjener alt den ros hun kan få, ofte oplever man netop at når der er en afslutning med i pakken at det så bliver det vigtigste, men ikke her.

 

Gid kvaliteten af massage med afslutning altid var i denne klasse. 

 

Så godt at selvom man kun valgte massagen gik man heller ikke skuffet hjem, det andet er bare en lækker dessert.

Redigeret af Organizer
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alman

God info  Ole og Kesse. Havde en aftale men blev nødt til at aflyse pga stormen og dermed kø på vejen... rigtig ærgerligt.

Har kun læst godt om hende og har en rigtig øm lænd så glæder mig til at få en rigtig kyndig massør på.

Er der andet end massage go HJ, man kan ønske der også er til rent UG ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Al Capone

har forsøgt at kontakte hende, men kan ikke skrive til hende?? har gået ind på hendes profil, og ind i send besked, men jeg kan ikke. Nogen der ved hvorfor??

Hvis hun læser dette her, må hun meget gerne sende mig en besked

Del dette indlæg


Link til indlæg

har forsøgt at kontakte hende, men kan ikke skrive til hende?? har gået ind på hendes profil, og ind i send besked, men jeg kan ikke. Nogen der ved hvorfor??

Hvis hun læser dette her, må hun meget gerne sende mig en besked

 

Du skal skrive til hende gennem annoncen på Gul&Gratis. Der svarer hun hurtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke bidrage med meget mere ang. kontaktmuligheder, end at jeg sendte en PM herigennem og fik på den måde kontakt.

 

Desværre når noget er super godt, og det er denne massage, så bliver der travlhed.

 

Jeg frygter for næste gang jeg skal have massage om det overhovedet er muligt at få en tid.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

linket virker ikke

 

Her er et nyt link der stadig virker http://www.guloggratis.dk/erotik/erotisk-kontakt/annonce/21348095-massage-tilbydes

 
Massage tilbydes
Andet  Kr. 400,-
 
 
74112710_906_1024_0_0_0_0_2.png
 
74112713_906_1024_0_0_0_0_2.png
 
Beskrivelse:
Massage tilbydes, Massage tilbydes kvinder , mænd & par.

Kvinde 45 år , lægeeksamineret fysiurgisk massør.

Helkropsmassage , 1½ t 400,- 

Halvkropsmassage, 1 t 300,- 

Massagen tilbydes hos mig med egen briks / rum.

Randers.

 

Redigeret af Mr. Bean
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte denne fantastiske kvinde kort før jul. Min første rigtige massage og det var i særklasse en god oplevelse. Kom hele vejen rundt, meget proff og fint med smalltalk - ikke for meget og ikke for meget tavshed - ikke sidste gang jeg har været derude.

 

Mine største anbefalinger.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev mine ømme muskler igen forkælet, dygtig massør.

 

Hvem skulle tro jeg kørte til Randers blot for at få massage, men det er faktisk tilfældet, for hun er rigtig dygtig til sit håndværk.

 

At der er en lille bonus med når hun er færdig med musklerne gør ikke noget, og det er et kanon godt HJ, men selv uden ville jeg komme igen.

 

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej faldt igår over denne side og tænkte jeg også måtte bidrage med mine erfaringer. I de tidligere anmeldelser står der rigtig mange positive ting om damen som jeg bestem også kan tilslutte mig.

Har nu prøvet at få massage af denne vidunderlige kvinde 8 gange over en periode på 2 år. Sidste gang var i går på et afbud fra en anden kunde. Har igennem de sidste 5 år fået massage af mange forskellige og mange forskellige steder og jeg vil til dato sige at hun giver den bedste massage som jeg har fået. Niveauet og kvaliteten er høj hvergang uden undtagelse. Visse steder som jeg har prøvet er kvaliteten ofte svingende og nogle giver bestemt det indtryk at de enten ikke ved hvad de laver eller kun arbejder for at nå til et hvis punkt i massagen hvor de så kan tilbyde andet.

Sådan har jeg aldrig oplevet det hos hende der er massagen i centrum og hvis man lægger mærke til det bruges der lige lang tid på begge sider af kroppen (højre og venstre side). Så udover at hun er en yderst sympatisk, opmærksom og behagelig person så ved hun hvad hun laver.

Selve den ekstra del af massagen er absolut himmelsk og er bestemt ikke noget man skal snyde sig selv for. Vil ikke gå så meget i detaljer omkring dette kan kun sige jeg er yderst tilfreds. Men hensyn til om der ydes mere end tidligere beskrevet så kan jeg kun sige at det har jeg på ingen måde fornemmelsen af at der gør. Hun virker meget bevidst om hvad hun tilbyder og går ikke på kompromis på dette punkt.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest superslik

Jeg har i dag været på besøg hos denne søde kvinde, fik den bedste helkropsmassage.. den var super. hun ved virkelig hvad hun laver.. afslutning var en lækker gang gensidig fransk.. hun kan sit kram og den mis.. jeg vil have mere mere mere.... gggg

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har læst alle jeres indlæg med stor interesse og vil meget gerne prøve, men kan ikke skrive til hende, får samme besked som andre beskriver her og ingen af linkene til gul og gratis virker heller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i dag været på besøg hos denne søde kvinde, fik den bedste helkropsmassage.. den var super. hun ved virkelig hvad hun laver.. afslutning var en lækker gang gensidig fransk.. hun kan sit kram og den mis.. jeg vil have mere mere mere.... gggg

 

Skulle der overtalelse til, før hun gik med til fransk? Hvad koster det ekstra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest superslik

Skulle der overtalelse til, før hun gik med til fransk? Hvad koster det ekstra?

 

Hej Ung

 

Kan kun opfordre dig til at kontakte hende selv for at få svar på dine spørgsmål

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der kan sige lidt om hendes alder,højde,vægt,bryster, påklædning under massagen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...