Hop til indhold
Servciesboy

Hvordan kan det være pigerne/pimp bliver ved?

Recommended Posts

Hejsa

Jeg kan viekwlig undre mig over, hvordan det kan være en pige med så mange dårlige anmedelser, bliver ved med at tage kunder ind, det må da være uhyggeligt træls og skulle have alle de negative kunder, og alle de dårlige anmedelser i baggagen.

Jeg har ikke selv været der, og kommer - takket være EG der heller ikke

Der må være en pimp bag, og hvorfor pokker sender han hende ikke hjem? 

Jeg bliver så træt  af de dårlige brådne kar i denne branche, synes ikke der er respekt om de kunder, der for manges vedkommende må spinkle og spare og glæde sig til en god oplevelser, så ende med - ja læs selv hendes anmedelser, men desværre er hun ikke alene om, at genere dårlige oplevelser

det var bare mit bøvs

https://annoncelight.dk/showad/287802

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er her ikke i særlig lang tid, så de behøver ikke at få stamkunder. Hvis ikke der var kunder, så var de væk med det samme.

Derudover tror jeg stadig at der er mange sexkøbere, der ikke læser med herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
plasticlove skrev, 1 time siden:

De er her ikke i særlig lang tid, så de behøver ikke at få stamkunder. Hvis ikke der var kunder, så var de væk med det samme.

Derudover tror jeg stadig at der er mange sexkøbere, der ikke læser med herinde.

Sådan en som Chanel 27 har været her i snart 3 år, flotte billeder, men dårlige oplevelser, men selvfølgeligt mange er her kun kort tid,men alligevel alt det bøvl med kunder fordi, det loves et og gives en anden services, det må sgu ikke være et rart arbejdsmiljø

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er ret enkelt at svare på -de lever ikke af anmeldelserne herinde -og når det er kunder nok -hvad er problemet -der kommer penge i kassen. Det er ikke alle der går op i alle deres kunders tilfredshed...

Hvad kan man gøre ved det... tror ikke vi brugere af eg. kan gøre noget, så det ændre sig... Lige meget, hvor mange gange, vi skriver om det, og kan blive nok så enige/forarget osv. Men det er trist det skal være sådan... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg troede overskriften henviste til noget helt andet. Jeg forstår nemlig ikke hvorfor der bruges falske billeder i annoncen. dvs jeg forstår godt hvorfor men det er bare så dumt. jeg scroller bare videre ved alle de udenlandske piger og er der et godt billede tænker jeg at det nok er for godt til at være sandt. Møder jeg op og det ikke er pigen på billedet så går jeg igen. Jeg er næsten (næsten) ligeglad om pigen er ung, gammel, stor eller lille, jeg gider bare ik lyves for eller snydes. Folk tænder jo også på alt muligt forskelligt.

og lige en enkel "bøvs" mere. Når piger der har været i byen 1-2 uger stadig ikke har en anmeldelse herinde :roll: Der må jo ha været nogen forbi. så smid da en ultra kort anmeldelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er EG jo ikke verdens navle forstået på den måde at det er obligatorisk læsning for alle sex kunder. Derfor kan de vel køre videre og så længe der er penge i det fortsætter det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 10 timer siden:

Jeg kan viekwlig undre mig over, hvordan det kan være en pige med så mange dårlige anmedelser, bliver ved med at tage kunder ind, det må da være uhyggeligt træls og skulle have alle de negative kunder, og alle de dårlige anmedelser i baggagen.

Mon ikke hun stadig skylder bagmændene en ordentlig røvfuld penge?

Servciesboy skrev, for 10 timer siden:

Hvis der er en pimp ville det være dejligt hvis han selv tog hjem og lod kvinden være i fred.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 18 timer siden:

hvordan det kan være en pige med så mange dårlige anmedelser, bliver ved med at tage

Har du hørt om at penge kan motivere folk til de mest gakkede ting?

Man bør altid overveje graden af frivillighed i tilfælde som det du peger på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 21 timer siden:

Hejsa

Jeg bliver så træt  af de dårlige brådne kar i denne branche, synes ikke der er respekt om de kunder, der for manges vedkommende må spinkle og spare og glæde sig til en god oplevelser, så ende med - ja læs selv hendes anmedelser, men desværre er hun ikke alene om, at genere dårlige oplevelser

det var bare mit bøvs

Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Har du hørt om at penge kan motivere folk til de mest gakkede ting?

Man bør altid overveje graden af frivillighed i tilfælde som det du peger på.

Det har ikke altid noget at gøre med negative/positive anmeldelser, eller længden på pigernes ophold. Der er flere ting, som man kan kigge på, som det har været diskuteret mange gange før. Så man kan altid overveje mange ting. Intet er sort/hvidt i denne verden.

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det korte svar er, at så længe der kan laves penge, så længe bliver de ved. 

Som andre også har nævnt, så er det ikke alle kunderne som læser med herinde. Og nogle er måske også ligeglade med oplevelsen, så længe de kan få dybet snablen for en billig penge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 9.8.2022 at 23:57:

…. det må sgu ikke være et rart arbejdsmiljø

Arbejdsmiljø siger du ligefrem ;)  vi må sku lige have en konsulent med på råd her, og se på arbejdsstillinger, arbejdstid og farlige arbejdsforhold. 

Og når nu vi er ved det, så må der også være en fra fagforeningen, der kan lige kan se på løn under barsel, ferie, pension og sygedagpenge, samt div tillæg… nåååå nej det findes jo ikke. 

Forventer du da, at deres pimp (som langt de fleste har) har styr på den slags, eller overhovedet tænker på positive arbejdsforhold, hvis damen som han har investeret dyrt i, ikke giver det ønskede afkast… hold nu kæft hvor naivt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
tommybig skrev, for 9 minutter siden:

Er hun ok hvis man bare skal ind 15 min og ha tømt bollerne i hendes fisse

:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes
tommybig skrev, for 45 minutter siden:

Er der nogle der kan fortælle om det er hende på billedet.

Er hun ok hvis man bare skal ind 15 min og ha tømt bollerne i hendes fisse

Var et smut forbi for ca3 år siden den gang var hun i Randers, hun holdt ikke vores aftale vi lige havde lavet , en aftale lavet på stedet,,, Glem det tænkte jeg, og smuttede igen med min penge. Nej det ikke hende på billeder, men kan selvfølgelig ikke udelukkes en anden pige bruger de samme foto i dag, pigen jeg mødte den gang var 160ca og 45ca med et ikke særligt kønt ansigt. Vil nok satse på en anden eller måske snup dig en spiller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 9.8.2022 at 22:36:

Det var da et uhyggeligt naivt spørgsmål. Hvorfor bliver de (henholdsvis udnyttende bagmænd/pimp og pigen) mon ved? Jamen det er da logik for burhøns som alt andet i verden. Hvorfor sælger sladderblade stadig så fint trods ufine metoder og digtede historier? Hvorfor er der salg i oppumpede kyllinger, der er fyldt med vand og har levet et lorteliv? Hvorfor er der piger, der knepper gamle, fulde, svedige mænd og endda 5, 10 og 15 gange pr dag? 

Hvad var det Abba sang om….? 

MONEY MONEY MONEY

Nu er pigen her næppe af sig selv taget til kolde Danmark, fundets hus og falske fotos og lavet annonce. Tænker ikke hun bruger megen tid på at læse reviews af sig selv. Træls ja. 

Masser af andre piger, der måske screener kunder og er selvstændige er nok heller ikke super pjattede med deres sex job. Men hvad er alternativet. Hvis man skal bruge 100.000 på kosmetiske operationer. Spare op til hus, uddannelse, betale hospital/skole/familie i hjemlandet. Eller har en gæld som hende her måske har. 

Der er kunder til det hele og dermed penge i det. Uanset røde flag. Verdens ældste erhverv. 

Kender en dansk udlejer med 3 huse i Jylland. Faldefærdigt lort på lars tyndskids mark. Udlejet til pimps/gp giver det 30.000-40.000 pr måned. Mon det kunne udlejes til andre overhovedet? 

Kender 1 rumænsk pige, der lejer lejlighed kompleks og ‘hjælper’ andre rumænere til Danmark typisk af 1 måneds varighed. Pige+mand/pimp/chauffør/kæreste/ven. 

Hun betaler 7000,- i husleje for hvad svarer til 4 værelser, køkken og bad. 2 piger har i snit 5-8 kunder pr dag. Pris er 600,- til 2500,- for in og outcall. Ved 25 arbejdsdage x 2 piger x 5 kunder x i snit 800,- kroner: 200.000 

Pigen napper 10% 

Blot et eksempel af mange forskellige og pigen fra TS befinder sig måske i udkantsdanmark, hvor liderlige mænd ikke har andre muligheder for sex i 100 kms omkreds måske. Derfor! 

Hvorfor skulle man dog sende en pengemaskine hjem? 

Jeg bliver så træt  af de dårlige brådne kar i denne branche, synes ikke der er respekt om de kunder, der for manges vedkommende må spinkle og spare og glæde sig til en god oplevelser’

:D

Skal man have ondt af liderlige mænd, der ikke bruger hjernen, checker og kontrollerer annoncer bedre og fx går ved røde flag, falske fotos, tomme løfter? Ej vel. Nu er det jo ikke en menneskeret at få dyppet snablen. Man kunne vælge alm massage/nærhed, vælge selvstændige piger og vente eller rejse længere for at sikre sig eller finde sig en partner. 

Send et brev til de pimps og handlede eller tvungne piger og fortæl dem, du synes, de er trælse. 

Du tror måske at Chanel: 

- kan få et alm job i Danmark? 
- bare kan rejse hjem (og få et job i hendes hjemland)? 
- møder en masse direkte brok fra liderlige mænd, når de fleste anmeldelser herinde netop er i stil med ‘jeg kom, falske fotos, ikke god service, jeg var ude efter 15 minutter’, fordi mange kunder ikke vil eller kan broke sig (udansk, måske sprogligt umuligt, frygt for at skabe scene, diskretion osv). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...