Hop til indhold
Louie De Palma

Tetjenere

Recommended Posts

I forbindelse med krigen i Ukraine og Tjetjenernes meget aktive deltagelse på den russisk side, så kom jeg i tanker om et lidt underligt møde med en tjetejener på Samyaclub i Köln. Jeg var nede i kælderen for at slappe af i en liggestol, da en ung tjetejener - tydeligvis meget påvirket af et eller andet - slog sig ned ved siden af mig. Han hævdede at han havde fået en "spiced" drink, og han var  ikke helt klar i hovedet. Han beordrede pigerne til at servicere ham "at will", men de ungarske piger svarede igen, at de ikke var hans slaver og ikke ville have noget med ham at gøre.

Eftersom han var for påvirket til at gøre skade, så snakkede vi sådan "almindeligt", han så mig i sin påvirkede tilstand tilsynladende som en "buddy". Hårene rejste sig på mig, da jeg var klar over at han var stjernepsykopat. Men han ville ikke mig noget, og pigerne ville ikke ham noget. Så det var sådan set meget fredeligt altsammen. Jeg fik dog et sug af den russiske/tjetjenske mentalitet af nådesløs brutalitet som vi nu er klar over.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...