Silver 11 Skrevet 9. August, 2022 Halløj derude Skal til Holstebro en af de nærmeste dage Nogen der kender et godt Thai massage sted i Holstebro, Ikke nødvendigvis med FP men gerne frække finger og HJ Kom frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robototto 5 Skrevet 9. August, 2022 preeda giver rigtigt godt hj er helt vild med det. Hun giver ikke så god massage syntes jeg, så jeg får bare lige lidt hurtigt massage resten hj og det er hun rigtig god til, hun kan holde kørende i lang tid og det føles fantastisk.. super lækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 44 Skrevet 10. August, 2022 robototto skrev, for 10 timer siden: preeda giver rigtigt godt hj er helt vild med det. Hun giver ikke så god massage syntes jeg, så jeg får bare lige lidt hurtigt massage resten hj og det er hun rigtig god til, hun kan holde kørende i lang tid og det føles fantastisk.. super lækkert Hvad giver du for sådan en omgang og hvor mange minutter i alt? / Western. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg