Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

Så kommer der endelig en anmeldelse fra mig, ikke fordi jeg har være ude af spillet, men har bare ikke lige fundet guldet at skrive om - før nu.

Kris en ung kvinde der ikke har været I København særligt længe. Hun nævnte at hun bliver er her ca. halvanden uge længere.

Det gik nogenlunde let af få lavet en aftale via SMS i lørdags - dog kan der nogen gange være lidt vente tid inden hun svarer. Stedet en almindelig boligblok - sikkert noget airbnb - i en rimelig stille gade på Amager. Pænt diskret. Lejligheden var pæn og virkede ren. Fint lille badeværelse til et brusebad før akten.

Men for søren hvor synet af Kris slog benene væk under mig - hun er lækker. Alderen på 19 kunne godt passe og billederne i annoncen er retvisende - dog synes jeg at hun er kønnere irl. Mørkt glat halvlangt hår, skønne øjne - og den dejligste krop. Små ungpige A skåle brister og en lækker røv.

Vi kom godt rundt i forskellige forretter - men sexen varede ikke så længe, men det var min skyld da jeg var pirret både visuelt og fysisk af Kris. Dejligt super fransk, skønt at slikke hendes velduftende fisse og røvhul.

Jeg kommer igen.

Det var bare to små minusser - hun var ikke helt appelsin fri og hun blev ved med at hævde hun var fra Polen - selv om de var kyriliske bogstaver på hendes telefon.

Alligevel en max stor anbefaling herfra.

Max

Redigeret af Max Bjævermose

Skrevet
Max Bjævermose skrev, for 9 minutter siden:

Det var bare to små minusser - hun var ikke helt appelsin fri og hun blev ved med at hævde hun var fra Polen - selv om de var kritisk bogstaver på hendes telefon.

Kyrilliske?

Godt at høre du har haft en god oplevelse med en lækker pige. Mon ikke hun har haft brug for at koble lidt af, da der lader til at være en del der er vilde efter hende.

Skrevet
Max Bjævermose skrev, for 21 minutter siden:

Hej

Så kommer der endelig en anmeldelse fra mig, ikke fordi jeg har være ude af spillet, men har bare ikke lige fundet guldet at skrive om - før nu.

Kris en ung kvinde der ikke har været I København særligt længe. Hun nævnte at hun bliver er her ca. halvanden uge længere.

Det gik nogenlunde let af få lavet en aftale via SMS i lørdags - dog kan der nogen gange være lidt vente tid inden hun svarer. Stedet en almindelig boligblok - sikkert noget airbnb - i en rimelig stille gade på Amager. Pænt diskret. Lejligheden var pæn og virkede ren. Fint lille badeværelse til et brusebad før akten.

Men for søren hvor synet af Kris slog benene væk under mig - hun er lækker. Alderen på 19 kunne godt passe og billederne i annoncen er retvisende - dog synes jeg at hun er kønnere irl. Mørkt glat halvlangt hår, skønne øjne - og den dejligste krop. Små ungpige A skåle brister og en lækker røv.

Vi kom godt rundt i forskellige forretter - men sexen varede ikke så længe, men det var min skyld da jeg var pirret både visuelt og fysisk af Kris. Dejligt super fransk, skønt at slikke hendes velduftende fisse og røvhul.

Jeg kommer igen.

Det var bare to små minusser - hun var ikke helt appelsin fri og hun blev ved med at hævde hun var fra Polen - selv om de var kritisk bogstaver på hendes telefon.

Max

"Selvom de var kritisk bogstaver på hendes telefon"..Hvad betyder det? 

Edit: Ah ja. Kyrilliske.

På hendes billeder er hun nogle gange meget "mørk rødhåret". Det kunne næsten være sort (Ved ikke om hun har brugt skum eller stylingprodukter). Sat håret op og på andre billede "rød rødhåret (!)". Sådan rigtig rød.

Hvordan var hun under dig besøg..?

Syntes faktisk bedst om billederne 1,2,10,11 og 13. Ville hun se sådan ud når man møder hende ?

Pft.

Redigeret af ppd

Skrevet
  • Author
ppd skrev, for 16 minutter siden:

"Selvom de var kritisk bogstaver på hendes telefon"..Hvad betyder det? 

Edit: Ah ja. Kyrilliske.

På hendes billeder er hun nogle gange meget "mørk rødhåret". Det kunne næsten være sort (Ved ikke om hun har brugt skum eller stylingprodukter). Sat håret op og på andre billede "rød rødhåret (!)". Sådan rigtig rød.

Hvordan var hun under dig besøg..?

Syntes faktisk bedst om billederne 1,2,10,11 og 13. Ville hun se sådan ud når man møder hende ?

Pft.

Hej

Som jeg husker hende var der mest billederne 6 -13 hun var. De andre er styret op og hun har halv langt brunt hår - der er glat.

Max

Skrevet
Max Bjævermose skrev, for 3 timer siden:

hun var ikke helt appelsin fri

Tak. Kæmpe rødt flag, som de unge siger.

Skrevet

@Max Bjævermose - taler vi om at hun var

bagstiv, direkte beruset eller påvirket af andre ting?

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 13 minutter siden:

@Max Bjævermose - taler vi om at hun var

bagstiv, direkte beruset eller påvirket af andre ting?

ja den med appelsin må gerne lige forklares for os uforstående :???:  appelsin hud?

Skrevet
Max Bjævermose skrev, for 4 timer siden:

Det var bare to små minusser - hun var ikke helt appelsin fri og hun blev ved med at hævde hun var fra Polen 

I Polen er der en elite af velhavende mænd der kan betale mere end vi kan i Danmark så Polakker behøver ikke tage til dk for at tjene penge.

Hvis Kris er påvirket kan det skyldes at hun må dulme sig med alkohol fordi hun ikke havde regnet med at skulle knalde så mange mænd på så kort tid. Der er jo en organisation bagved som malker hende mest muligt. Hendes annonce lugter af trafikking. Ikke en selvstændig pige.

Når det er sagt så har jeg engang mødt en gp fra Polen på Nørrebro som havde fugtet halsen lidt rigeligt med vodka og hun var skrup liderlig og red mig fuldstændig bevidstløs. 

/B

Skrevet
ButterflyMan skrev, for 8 timer siden:

Polakker behøver ikke tage til dk for at tjene penge.

Der kommer masser af polakker til DK.

Skrevet

Hvad menes med at hun ikke var helt appelsin fri? Hade hun appelsin hud eller er der andet der menes?

Skrevet
ButterflyMan skrev, for 22 timer siden:

I Polen er der en elite af velhavende mænd der kan betale mere end vi kan i Danmark så Polakker behøver ikke tage til dk for at tjene penge.

Hvis Kris er påvirket kan det skyldes at hun må dulme sig med alkohol fordi hun ikke havde regnet med at skulle knalde så mange mænd på så kort tid. Der er jo en organisation bagved som malker hende mest muligt. Hendes annonce lugter af trafikking. Ikke en selvstændig pige.

Når det er sagt så har jeg engang mødt en gp fra Polen på Nørrebro som havde fugtet halsen lidt rigeligt med vodka og hun var skrup liderlig og red mig fuldstændig bevidstløs. 

/B

Uanset hvor liderlig den elite er, så kan de vel ikke knalde alle polske piger, der vil tjene på at sælge sex. Det lyder som om pigen har et alkoholproblem, og derudover er hun også meget ung. det kan da ihvertfald vække en empatisk alarm.

Skrevet

@ButterflyMan skrev:

Hvis Kris er påvirket kan det skyldes at hun må dulme sig med alkohol fordi hun ikke havde regnet med at skulle knalde så mange mænd på så kort tid. Der er jo en organisation bagved som malker hende mest muligt. Hendes annonce lugter af trafikking. Ikke en selvstændig pige.

Hvorfor synes du at annoncen lugter af trafikking? 

For mig virker den 100% som en der er udformet af pigen selv. Feks. Er det alle relativt stuerene billeder, hvor hun er påklædt. Og beskrivelse og ydelser er også formuleret som om det var hende selv der tilbyder det. 

Derudover har Kris fået flere topanmeldelser i denne og en anden tråd, der beskriver en pige der yder ud over det sædvanlige. Det passer overhovedet ikke med historien om en tvangsarbejder. 

Og et alkohol forbrug er i øvrigt heller ikke det samme som et alkohol problem :rolleyes:

Skrevet

Var forbi i går, hun er super fin og dejlig... synes ikke hun havde et alkohol problem  

• 2 weeks later...
Skrevet
Max Bjævermose skrev, den 9.8.2022 at 18:09:

Hej

Jeg kommer igen.

Det var bare to små minusser - hun var ikke helt appelsin fri og hun blev ved med at hævde hun var fra Polen - selv om de var kyriliske bogstaver på hendes telefon.

Max

Hej. Hvorfor kiggede du egentlig i hendes telefon? Der var vel en del private oplysninger? :mellow:

VH Sisseck

• 2 months later...
Skrevet
Max Bjævermose skrev, den 9.8.2022 at 18:09:

Kris Stedet en almindelig boligblok - sikkert noget airbnb - i en rimelig stille gade på Amager. Pænt diskret. 

Glæder mig til et evt. besøg..

Hvor sådan cirka er vi henne på Amager ? 

Nu er der mange stille  gader og er det langt fra en metrostation ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.