Hop til indhold

Zoe i Vejle - so far, so good

Featured Replies

Skrevet

Da Fyn fuldstændig er tørlagt for kvinder, jeg har lyst til at bruge penge på, så måtte jeg en tur til Jylland!

Egentlig var planen at tage til vojensdream, men der var lukket pga. sygdom, så jeg måtte gå til plan B, selvom jeg egentlig mest havde lyst til en blondine. Jeg endte med plan C.

Det er ikke thaipiger/thaimassage, der mangler i Vejle. Jeg synes også, at jeg brugte en del tid på at vælge, men alligevel valgte jeg forkert. 

Jeg havde bestilt tid hos Nicha og fik adressen oplyst, da jeg bekræftede aftalen 20 minutter før ankomst. Egentlig fejlede hendes krop ikke noget, men hendes ansigt og tandsæt var bare ikke mig. Det var slet ikke som forventet ud fra annoncen og jeg måtte melde pas. Hun ringede efter en veninde, som kom kort tid efter, men hun faldt heller ikke i min smag.

Og således endte jeg på en bænk i Vejle med en Magnum is, stiv pik og lidt af en udfordring. Jeg faldt for annoncen med Zoe og spurgte efter en tid. Det havde hun om 1 time. Kort tid efter fik jeg en sms, hvor tiden blev yderligere udsat. Jeg var egentlig ved at opgive, men havde heller ikke lyst til at tage helt til Vejle kun for at spise en pind-is.

Ja ja - kom nu til sagen, tænker du måske. 

Og det jeg gør jeg så nu. Det var en Magnum Classic jeg fik. Og det skal udtales MAKNUM.

Nå, men endelig var tiden kommet til at møde Zoe. Mine forventninger var efterhånden ret lave, men jeg blev positiv overrasket, da jeg endelig blev lukket ind i den lille hule. Zoe er en virkelig flot thai-kvinde 40+. Jeg blev modtaget med et lækkert smil og tilbud om noget at drikke. Og så er hendes engelske tilmed super godt, da hun har opholdt sig i UK. 

Jeg havde bestilt ½ time til 800 kr. Jeg ved ikke om hun kan massere, for da hun var pakket ud af papiret, så spildte vi ikke tiden :lol:. Hun fortalte til sidst, at hun var lidt bange for mig, fordi jeg er så høj, og det kunne jeg egentlig godt fornemme, men da jeg jo er en gentleman og elsker af guds nåde, så blev hun hurtigt tryg.......og våd. Nu synes jeg ikke lige at en smal massagebriks er det mest romantiske sted at have 'kærestesex', men det gik da. Jeg fik det jeg egentlig trængte til som single.  Lækker sex med masser af kys, nærvær, gensidig lyst - og ros :wub:. Det var helt perfekt. Jeg ved ikke om hun yder oral uden m.m, for det ønskede jeg ikke. Jeg går efter det sikre, som når jeg vælger is.

Bemærk at kys kun er ved kemi! 

Jeg mødte også lige Beni på vej ud......og blev noget overrasket over, hvor lille en filur hun er :shock:. Men nu er jeg selvfølgelig også en magnum.

https://annoncelight.dk/showad/289021

Redigeret af niskanen

Skrevet
  • Author
Kælepotten skrev, den 16.8.2022 at 17:06:

Hvor i Vejle (altså ikke helt præcist) holder hun/de til ?

Havnegade 

• 4 weeks later...
Skrevet

Har også lige været på besøg hos Zoe i dag og hold da op en sød og lækker pige hun er. 
Fik rigtig god massage før hun begyndte på det frække. Elsker når det ikke bare skal overståes, men bare ligge der og blive godt varmet op inden    “Turn around” Hun er meget flot og sikke et lækker smil, og så er hun med på det hele, fuck hun skal besøges igen igen. 

• 5 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.