Fighter 47 Skrevet 9. August, 2022 Ikke særlig godt https://annoncelight.dk/showad/343805 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 10. August, 2022 Det her er ikke en anmeldelse. Det er bare en totalt ubrugelig sætning som siger endnu mindre end annoncen (som også er mangelfuld). Prøv lige igen, hva'? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fighter 47 Skrevet 10. August, 2022 cooperdk skrev, for 2 timer siden: Det her er ikke en anmeldelse. Det er bare en totalt ubrugelig sætning som siger endnu mindre end annoncen (som også er mangelfuld). Prøv lige igen, hva'? Det var så dårligt jeg ikke gad skrive en anmeldelse. Men alligevel her er den. Bookede 20 min og det er pigen på billederne. Dog er hun meget mere kraftig irl. Pigen kunne lidt engelsk, men ville kun snakke spansk. Forstod intet. Blow job med og kun lidt tunge op af skaftet. 4 min efter sagde hun noget som betød fuck. Hun smed sig på ryggen og smurte en halv tube creme i hullet. Spredte ben og sagde nok noget som jeg tror betød "Quick" Halv slap var jeg ved at opgive. Men kneppede hende alligevel. Dog gik det helt galt da hun gav en mig en hård flad på låret og skældte ud på spansk. Tak for i dag sagde jeg og stak hende 300 ud af de 600 hun forlangte Jeg pakkede mit tøj og maste mig ud af døren som blev smækket bag mig med et brag. Jeg opførte mig meget anstændigt. Måske havde hun en dårlig dag. Ved ik Men ikke en gentagelse herfra.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg