Hop til indhold

Anmeldelse af Dronning / NyDK pige i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Link:

https://annoncelight.dk/showad/342291

eller

https://annoncelight.dk/showad/333199

Har besøgte pigen for 2 dage siden idet hun ser super lækker ud fra billeder (i min optik). Det skal siges, at hun er en del mere fyldig og virker noget mere robust i virkeligheden, ansigt er bestemt ikke så flot og feminint som det fremstår som på billeder. Så er du til en lille nips, skal du nok hoppe over her - det skulle jeg have gjort! Jeg fik en ok behandling til at starte med, men efter vi var gået i gang ændre tonen sig, og hun blev nærmest ubehagelig, hvorfor jeg blot valgte at afslutte forkøbet og gå. 

4 ud af 10 herfra, og kun 2 pga. jeg synes påklædning og håret var frækt. Hun ser ud som på billedet, dog med undtagelse af hun fylder væsentlig. Jeg vil gætte på omkring 80 kg.

Skrevet

Sjov, jeg synes netop at billederne ligner 100%. Hun er bestemt ikke et nips nej, men sådan synes jeg heller ikke at hun fremstår på billederne. "en del mere fyldig" er efter mine standarder en overdrivelse. Andre piger bruger gamle billeder, manipulerede billeder og ofte kun et enkelt sløret billede taget med en mobil fra slut 90erne. I min bog giver det et ekstra point at har mange gode og (efter min mening) retvisende billeder.

Skrevet

Smuk men også lidt skræmmende pige :D: holder billederne?

Skrevet

Hvis du lige lægger lidt mærke til hendes påklædning og kroppen omkring, så kan du altså godt se at korsettet er strammet godt ind - og på et af billederne "flyder der lidt oven ud".

Hvis du søger en slank pige skal du nok ikke vælge en, der kun har korset på på billederne...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.