jydskfyr 98 Skrevet 9. August, 2022 Hej, jeg ville høre om der er nogen der har mødtes med Nat og har nogen tanker de vil dele? https://annoncelight.dk/showad/342993 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gnaffe 22 Skrevet 2. Oktober, 2022 Jeg har en aftale med hende på tirsdag, så må vi se. Fræk ser hun ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 2. Oktober, 2022 Gnaffe skrev, for 50 minutter siden: Jeg har en aftale med hende på tirsdag, så må vi se. Fræk ser hun ud. Skiv endelig hvordan det forløber 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gnaffe 22 Skrevet 4. Oktober, 2022 (edited) Ja så er hun besøgt, jeg fik det jeg ville have BJ m.m. Ikke samleje. Hun er rimelig fræk og er let antændelig. Eneste minus var at hendes fise lugtede. Stedet er rimeligt diskret, desværre kun med 30 min. fri parkering, alt der udover kræver et gæste kort eller en licens. Kommer igen, tja .... måske. Redigeret 4. Oktober, 2022 af Gnaffe Glemte noget 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharky 136 Skrevet 5. Oktober, 2022 Ostebål er ikke ok! Jeg springer over! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 14. Februar, 2023 Sharky skrev, den 5.10.2022 at 20:01: Ostebål er ikke ok! Jeg springer over! Ostebål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larslars_78 1 Skrevet 14. Marts, 2023 Gnaffe skrev, den 4.10.2022 at 17:59: Ja så er hun besøgt, jeg fik det jeg ville have BJ m.m. Ikke samleje. Hun er rimelig fræk og er let antændelig. Eneste minus var at hendes fise lugtede. Stedet er rimeligt diskret, desværre kun med 30 min. fri parkering, alt der udover kræver et gæste kort eller en licens. Kommer igen, tja .... måske. Jeg har været fast kunde hos Nat i et lille års tid. Jeg besøger hende to gange om måneden og har aldrig oplevet at hendes fisse lugter. Derimod har jeg oplevet en kvinde som er maks tændt og virkelig nyder når hun yder. Jeg kan kun anbefale hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gnaffe 22 Skrevet 14. Marts, 2023 Har besøgt hende igen i dag og der var alt OK. Fræk er hun jo ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 941 Skrevet 14. Marts, 2023 Hun har da godt nok været gået i stykker i de nedre regioner. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 941 Skrevet 16. Marts, 2023 Gnaffe skrev, den 15.3.2023 at 04:30: Gået i stykker ?? Jeg ved ikke om du har set billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg