Hop til indhold
Henrykt

FKK World Giessen

Recommended Posts

Besøgte FKk World på en stille mandag  https://fkk-world.de/.

Passede fint med en afslapnings dag I skyggen med en erotisk bog :)

Detaljer følger senere

20 € i entré alt skal betales særskilt total kost 220€ for en dejlig FKK med en gang 150430 m DFK OWO 67 6 mm ;)

/ Henrykt

 

 

Redigeret af Henrykt
Update

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Henrykt skrev, for 42 minutter siden:

HUSK AT GEMME OFTE DE MAN BLIVER LOGGET UD EFTER X SEK OG SÅ MISTER LANGE BESKRIVELSER 

Knap så Henrykt..

Når du logger ind, så sæt kryds i husk mig, så bliver du ikke logget ud efter x sek.

Dette kan IKKE anbefales hvis man ikke bruger sin egen computer.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, 1 time siden:

Når du logger ind, så sæt kryds i husk mig, så bliver du ikke logget ud efter x sek.

Dette kan IKKE anbefales hvis man ikke bruger sin egen computer.

Tak :)

PS ser ud til at man ikke skal bruge Emilies ret meget før massage blive blank suk..

Redigeret af Henrykt
Update

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fkk world fortsat

Ved ankomst kl 13 var der 8+ Q flere af dem var lækre unge slanke GP ;)  Lang de fleste Q gik rundt med deres glatte køn helt blottet SKØØNT. Til gengæld tildækket 90% af mændene deres æbler dele .. det forstår jeg ikke nu det er en FKK clubb.

Ellers timers das ved poolen passrede jeg bar område og kom i snak med en mørkhåret skønhed der kaldte sig Mia Jeg spurgte hvad hun kunne tilbyde men blev straks mødt af mod spøgsmålet Hvad ønsker du ? Spurgte efter DFK 67 6 og OWO. Som jeg hørte det skulle det koste 100430. Vi gik på rummet og kysse kælede meden vi blev viklet ud af en bade kåbe og en fiks rød net bodystoking hun var iført.

Lige da hun havde fundet sprit vibe frem til at desifincere kalorier vil hun ligeafstemm forventninger om at prisen var 150430 nu OWO var inkluderet.. Jeg accepterede nu hun var så lækker og i mødekommende, fik en super fræk og god omgang på lagenet inklusiv masser af kys og øjenkontakt. Og jeg havde alligevel ikke krudt til endnu en omgang..

Der kom gradvist flere Q og M til. De ny tilkomne Q var mesten dels 6 stjerne skønheder.. Nogle tussede andre med lidt lingeri enkelte med Gstreng :( og nogle 100% nøgne..mums..

En lækker mås jeg kun fik talt med beskrev at de første uge dage altid var ret stille..

Men at der plejede at være FYLDT fredag lørdag søndag.. hvis det er vigtigt..for nogen.

Familie Hotel https://www.hotelgoldenerstern.com/ kan anbefales til overnatning rimeligt i pris med morgen mad, super sødt personale  rent og pænt 15 min i bil. Sagt med en opfordring ti, at være diskret på hotellet.

Redigeret af Henrykt
Update

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
il.gallo skrev, for 46 minutter siden:

Og hvad er:

150430 m DFK OWO 67 6 mm

for den uvidende?

150430 er den tyske måde at skrive 150 for 30 min. på. DFK og OWO gætter jeg på er Deep French Kisses og Oral WithOut condom = blowjob uden gummi. 67 6 ved jeg ikke hvad er, men måske skulle der have stået 69 6, hvilket så kan tolkes som gensidig fransk i 69 position og 6 = sex.

Men alt dette er bare mit gæt.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 8 timer siden:

150430 er den tyske måde at skrive 150 for 30 min. på. DFK og OWO gætter jeg på er Deep French Kisses og Oral WithOut condom = blowjob uden gummi. 67 6 ved jeg ikke hvad er, men måske skulle der have stået 69 6, hvilket så kan tolkes som gensidig fransk i 69 position og 6 = sex.

Men alt dette er bare mit gæt.

Lige præcis ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...