Hop til indhold

Fælles thaimassage

Featured Replies

Skrevet

Nogen der kunne være interesseret i en fællestur til en thaimassage?

jeg er en ung fyr som rigtig gerne vil prøve at have en anden med ind til en thaimassør. Gerne en kvinde, men kunne også godt sammen med en anden mand. 

Håber der en der er frisk på en hyggelig tur sammen. 

Skrevet

Den skal jeg lige forstå. Der er så mange søde Thaipiger, der giver en fænomenal kropsmassage, hvor de bruger hele deres krop, sætter sig på os for at kunne få fat de rigtige steder osv. (de er sjældent ret høje og kan ikke nå ellers). Det er ikke ret meget forskelligt fra den kropsmassage, som danske massører tilbyder, men biligere. Men så er der selvfølgelig også en del af dem, der tilbyder "happy ending" og sågår samleje (det hedder "full service"). Hvis årsagen til dit spørgsmål er, at du er genert og helst vil have en at være sammen med, så vil jeg sige, at du intet har at frygte. De er så søde og så glade for enhver kunde, der giver dem en chance, og de er ærlige. De vil gøre alt for, at du skal føle dig godt tilpas, og især, hvis de kan se, at du er genert. Hvis du ønsker "happy ending" eller mere, så er det klogt at vare sin mund, for spørger du den forkerte, kan hun godt blive sur. Som regel vil de antyde det i deres annoncer. Viser de nøgenbilleder af sig selv eller skriver noget med, at du er velkommen til at spørge efter mere, kan du roligt spørge, fx: "er det muligt at få lidt mere"? Så  har du ikke overskredet nogen grænser, og hun kan svare pænt nej, hvis det er tilfældet, og ellers .... Sidst jeg gik ind hos en Thaimassør i Hamburg og virkelig kun ønskede en times kropsmassage, spurgte pigen straks og med forundring: "Og ikke mere?":D

Igen - hvis årsagen til dit spørgsmål er, at du er genert, så start med bare at købe en times kropsmassage til 350 kr, eller hvad det nu koster, luk øjnene og nyd det hele. Det er skønt. Så vil du få tillid til dem og vil føle dig mindre akavet næste gang.

Går du ind til en af dem, der annoncerer på Eroguide eller en af de andre sexplatforme, kan du godt risikere, at de vil hive dig lidt i banditten og derved lokke dig til at købe noget mere. Det er jo svært at sige nej, når først hr P er blevet sulten. Hvis IKKE du tør risikere det, så vælg nogen, der IKKE annoncerer på de platforme. Spørg evt. i "Efterlysninger".

Redigeret af Watanabe

Skrevet

Hey er også super frisk;)

Skrevet
Treesome skrev, for 11 minutter siden:

Hejsa, det lyder da spænende, jeg er klar på det :)

Hvor i landet er du fra så kan vi finde ud af noget?

Skrevet
Jyde27 skrev, for 4 minutter siden:

Hey er også super frisk;)

Også dig, hvor i landet er du?

Skrevet

Esbjerg.. men er meget mobil

Skrevet
Ungfyrjylland skrev, for 4 minutter siden:

Hvor i landet er du fra så kan vi finde ud af noget?

Jeg er i Aarhus. Hvad med dig

Skrevet
Treesome skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er i Aarhus. Hvad med dig

Også i aarhus

Skrevet
Ungfyrjylland skrev, for 1 minut siden:

Også i aarhus

Så kan det jo ikke være bedre :) Kan du i dag

Skrevet
Treesome skrev, Lige nu:

Så kan det jo ikke være bedre :) Kan du i dag

Kan du sende en privatbesked så vi nemmere kan aftale noget?

Skrevet

Hvis I to finder ud af noget sammen, håber vi på en anmeldelse efter besøget :D:D

Skrevet
Jyde27 skrev, den 9.8.2022 at 09:00:

Esbjerg.. men er meget mobil

Jeg er også fra Esbjerg. Skriv privat hvis det er 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.