Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej håber der er nogle der kan anbefale et godt sted i Slagelse , hvor der er en dejlig kvinde der tilbyder  blid massage med B2B , Hj og eventuelt også med Bj og det samtidig også er muligt at kærtegne massøren 

har læst at Bibi og Kat er stoppet hos thaismile desværre 

Håber i kan hjælpe mig med et sted og navn på en dejlig massør der tilbyder dette 

En god aften til jer 

Skrevet

Jeg mødte en sød naturlig pige hos Fhasai, som jeg tror er til det meste.

Skrevet
  • Author
Jonze skrev, for 25 minutter siden:

Jeg mødte en sød naturlig pige hos Fhasai, som jeg tror er til det meste.

Det lyder spændende tusinde tak for dit skriv  , kan du beskrive hende ca alder høj lav og ved du om hun er glat  ,  måske det er hende der er på billederne på hjemmesiden .

Skrevet
hooot skrev, for 7 minutter siden:

Det lyder spændende tusinde tak for dit skriv  , kan du beskrive hende ca alder høj lav og ved du om hun er glat  ,  måske det er hende der er på billederne på hjemmesiden .

jeg husker ikke så meget, det var meget varmt, og jeg gik efter god massage. Det var 2. gang jeg har været der, og første gang (en anden kvinde) fik jeg indtrykket af, at her var nul sex. God seriøs massage begge gange. Men det blev lidt frækkere denne gang, og hun var ligesom velsoigneret og forberedt på sex. Lidt ekstra på kroppen uden at være kraftig. Vel i 40erne. Det skal siges jeg altid tager underbukserne af medmindre jeg får besked på at holde dem på. Det sender selvfølgelig et signal til kvinderne, men det er altså også mere behageligt uden, da de hurtigt kan stramme under massagen.

Redigeret af Jonze

Skrevet
  • Author
Jonze skrev, for 1 minut siden:

jeg husker ikke så meget, det var meget varmt, og jeg gik efter god massage. Det var 2. gang jeg har været der, og første gang (en anden kvinde) fik jeg indtrykket af, at her var nul sex. God seriøs massage begge gange. Men det blev lidt frækkere denne gang, og hun var ligesom velsoigneret og forberedt på sex. Lidt ekstra på kroppen uden at være kraftig. Vel i 40erne. Det skal siges jeg altid tager underbukserne af medmindre jeg får besked på at holde dem på. Det sender selvfølgelig et signal til kvinderne, men det er altså også mere behageligt uden, da de hurtigt kan stramme under massagen.

Det lyder som et sted der kunne være spændende at besøge , jeg har selv været der en gang for længe siden , og fik massage af en mener hun hed Dina , hun gav en skøn massage , men ved at hun desværre er stoppet der 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.