Hop til indhold
Servciesboy

Cubaner i Rørbæk

Recommended Posts

Alle de røde advarselslamper var tændt før kontakt til denne mørke Cubaner i Rørbæk lidt uden for Hobro, tøsen ser jo fin ud, og servicesboy var liderlig, og tøsen havde tid, så hvad tror i der skete?

Jeg fik god kontakt med pigen og fik aftalt en tid , hun ville ikke give superfransk, men ok jeg kan det en chance, nu skal vi ikke dømme alle over en kam, men mens jeg sidder her og skriver, kan jeg ikke komme i tanke om, nogen cubaner der har givet mig optimal, eller bare positiv glæde, men hende her- Rosa er hendes navn, hun lavede ikke om på min opfattelse af Cubaner, pigen er flot bevares, men hendes indstilling til og betjene os kunder, var akkurat, lige som alle de andre Cubaner jeg gennem tiden har besøgt, kan vi skrive hurtig ind hurtig ud.

Vi fik ordnet det økonomiske og straks kom der gummi på dilleren , hun sutter sådan set okay,men efter 30 sek kom ordene, you watt to fuck now? Nej vi har stadig masser af tid,men efter og havde hørt det 5- 10 gange indenfor de første 5 min gav jeg efter og tog hende i serveres stillinger, det mindste jeg holdt stille, kommet sædvanlige: Are you finish?

Da jeg blev træt af og høre det fik jeg en håndtrold, og så kunne vi pludselig tale afslappet sammen.

Jeg vidste hende annoncen her, nu er der ingen billeder på dem har hun fjernet om det virkelig var hende? Tøsen svarede frisk: ja når jeg har mit eget år, snyd

https://annoncelight.dk/showad/282644

der kom lige en ny annonce, samme tøs https://annoncelight.dk/showad/332763

den næste annonce - begge er hendes passer lidt bedre, men er stadig pyntet.
https://annoncelight.dk/showad/293292

Nå til slut- jeg ved ikke hvad fanden der skete, men tøsen manglede mad og andre ting, det var hendes første dag i huset- vagt kalder de det, men der er sgu os kunder der skal være på vagt  nå men jeg lovede og køre hende til Hobro næste dag kl 12, det gjorde jeg så, og brugte vel en time hun skulle ind to steder, og bagefter - næ næ ingen bedskidte tanker, men det kastede ikke engang et bette knus af sig

Så jeg fik en udløsning, og hvis jeg ikke var så doven kunne jeg selv havegjort det lige så gjort og sparet 1500kr.

Tøsen er vel 25-26 år, for ung til mig, måske i andre yngre kan tænde hende, jeg kunne ikke og kommer ikke igen

Så ingen advarsel, men sandelig heller ikke en anbefaling.

Jeg mangler og skrive om en kvinde i Randers, men hendes annonce er ikke aktiv, jeg prøver og få en aftale i morgen med hende

knus

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...