Hop til indhold
Pølsemanden

Thai trans Laila Aalborg (Nørresundby)

Recommended Posts

 

❤HOt FEMALE❤HOT TRANS NEW IN ÅLBORG NØRRESUNDBY FULL SERVICE

Dette er en anmeldelse af Laila trans i Aalborg (faktisk Nørresundby)

https://annoncelight.dk/showad/348763

Billederne er ægte - undtaget det af pikken! Hun bliver ca 13-14 cm, gætter jeg på, men det passer faktisk lige, for så kan jeg tage den til roden.

Hendes ansigt ser lidt maskulint ud på billederne, men i virkeligheden er hun meget kønnere og faktisk ret feminin at se på.

Jeg bad om prisen på sms for 1 time alt inklusive, og hun svarede Fuld pakke 1500 og remsede alle ydelserne op. Blow med deep throat, CIM, hendes sperm i munden, 69 og selvfølgelig anal. Fedt!

Jeg mødte op på en adresse, hvor også thai TS Lucy holdt til før Laila.

Jeg tog imod et hurtigt bad, og betalte 1500.

Hun startede med at massere mig. Det var hyggeligt men havde ikke noget med rigtig thai massage at gøre ...

Hun spurgte, om jeg ville kneppe hende. Jeg ville egentlig helst have suttet pik først, men hendes lille røv tændte mig, så jeg fik kondom på og tog hende i røven og legede med den lille thaipik, der ikke rigtig reagerede. Så trak jeg mig ud og tog hendes pik i munden, og NU voksede den og blev stiv.

Hun spurgte, om jeg ville have CIM, og jeg sagde Ja tak. Så spillede hun løs flere gange men måtte give op. Ingen CIM til mig ...

Jeg tog hende i røven igen, Indtil jeg ville have hende til at deepthroate mig, indtil jeg så ville komme i munden på hende - som aftalt. Dét ville hun ikke. Handjob - eller 400 ekstra for at tage mig i munden. Ikke ok, når aftalen var Fuld pakke. Nå, det var der jo ikke noget at gøre ved nu, for jeg kunne jo trods alt ikke tvinge hende men i stedet advare jer andre her.

Havde jeg startet med at bede hende slikke pik og opdaget hendes prispolitik, kunne jeg lettere have forlangt pengene igen og være skredet. Nu var vi jo ligesom ved at være færdige, så jeg gik med til det faktisk trods alt udmærkede handjob.

Gad sgu ikke engang parlamentere om at slikke hendes pik imens i en 69'er.

Så var vi færdige, og jeg blev tørret grundigt af og fik tilbudt et bad men sagde nej tak og gik ...

Tænk jer godt om, eller få hende til at bekræfte aftalen om Fuld pakke med alt, når hun står overfor dig og inden, hun får pengene.

Eller drop hende og vælg et andet sted.

På vej ud hilste jeg faktisk på en rigtig flot pige, der arbejdede i lejlighedens andet soveværelse. Mon hun også snyder med priserne ... ?

Stedet er en lejlighed, der ligger diskret ved havnen på Nørresundby-siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Hendes ansigt ser lidt maskulint ud på billederne, men i virkeligheden er hun meget kønnere og faktisk ret feminin at se på.

det er løgn

god personlighed ja , hun er flink nok. men det var nederne fra starten for mig fordi jeg kunne tydeligt se manden bag tranny  og det ødelægger det hele for mig. 

jeg fik hende til at bare sutte min pikke i 2 timer -- seriøst. var meget dygtigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

altså bare for at sige -- hvis du mere på den bøsse side som OP så er hun Laila måske fint for dig

men hvis du er en hvor det er meget vigtigt at de er feminin, og du for det meste bare kysse og få blowjob, og måske fuck dem lidt (alt aktivt...)  -- så bliver du skuffede

Del dette indlæg


Link til indlæg

@KongTrader

Herinde behandler vi hinanden med respekt og holder en god tone.

Prøv at huske, at vi hver især har en personlig holdning til hvornår en person er sød, pæn, feminin, dygtig osv. 

Det er derfor kun DIN vurdering, når du skriver, at jeg lyver. Jeg vurderer på min måde, og du vurderer på din. At du har en anden mening end mig, gør ikke din mening til sandheden for os alle - kun for dig. Du har lov til at mene, hvad du vil, ligesom jeg har. Du bør heller ikke her i dette forum kommentere på, om nogle er mere "bøssede" end andre! Det korte af det lange er, at jeg har besøgt hende, og det har du også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...