Hop til indhold

Maja Århus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/annonce/80209/vo ... ige-priser

Prøvede hende igår. Billederne er ægte, vil sige, hun ser endnu bedre ud i virkeligheden. Vil skyde hende til at være i midten af 30erne. Jeg havde bestilt blow til 800 spir. Måske i den dyre ende af skalaen, men hun er til gengæld meget glad og imødekommende. Hun startede med at kysse lidt på maven og gik så til blow. Det var mest op- og ned, ingen slik på skaftet eller boller. Hun var også ret sparsom mht kærtegn med hænderne, mens hun suttede. Hun slugte det meste, da jeg endelig skød den af.

Pigens udseende: 8/10

Humør, venlighed: 10/10

Blow: 6/10

Hvis man går meget op i diskretion, så er dette det perfekte sted. Der er INTET udefra, der antyder at dette skulle være et sted, hvor der sælges sex. Og indvendig er vinduerne helt dækket til at sorte gardiner. Der er fred og ro, og endog et andet navn på døren end Maja. Hvis man går efter sex med en flot kvinde i 30erne, hvor INGEN i kvarteret eller bygningen for den sags skyld vil mistænke dig for at komme anstigende for sex, så er dette stedet.

Dirtybeast out

Skrevet

Hvor henne af i århus er hun?

Skrevet

Hvor henne af i århus er hun?

Det er ikke så langt fra storcenter Nord. Telefondamen giver dig den nøjagtige adresse ved booking.

Skrevet

Nu skriver dui, at der er en telefondame. Havde egentlig fået fornemmelse af, at det var sådan meget privat og diskret. Det er måske ikke tilfældet, altså det private.

Skrevet

Nu skriver dui, at der er en telefondame. Havde egentlig fået fornemmelse af, at det var sådan meget privat og diskret. Det er måske ikke tilfældet, altså det private.

Udfra hendes annonce havde jeg selv fået præcis det samme indtryk som du. Men da jeg nåede frem, var der et andet navn på hoveddøren. Da hun fik de 800 spir sagde hun: "Jeg går lige ud og giver dem til min telefondame. Så er der styr på det."

Så går udfra det var tlfdamen og ikke Maja, jeg talte med, da jeg bookede en tid. Det er en ganske almindelig lejlighed i et boligkompleks, men der er indrettet et rum kun med en seng og helt dækket for vinduerne. Alt er meget diskret. Så eller mødte aldrig tlf damen. Det var Maja, som åbnede og sagde farvel.

Skrevet

Jamen er det ikke en af de piger Gangbangguy styrer og tjener på ?

Skrevet

Jeg har haft et møde med maja i da hun var at træffe i aalborg. Supersød pige og rigtig god kemi mellem os. Jeg håber bestemt ikke at hun er i kløerne hos en gut der ikke behandler hende ordentligt.

Skrevet

voksenlisten.dk (hun retter annoncen til hele tiden så den passer med næste destination), og desuden annoncerede hun i EB.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.