Øbo 357 Skrevet 8. August, 2022 Sexannoncer er virkelig et studie værd. En ting er ordene og der er der nogen der virkelig kan noget og andre der er temmelig håbløse. Men synes det er sjovt at se hvor forskelligt billedsiden gribes an. Jeg oplever en del hvor der er gjort ufatteligt meget ud af det med professionel fotograf, filtre og tænkt enormt meget over at få det til at se fantastisk ud men hvor det hele kommer til at se så kunstigt ud at det intet tænder og nogle der er ret amatør agtige men som får en til at være helt på. Så hvad er den perfekte annonce for dig der virkelig vækker din opmærksomhed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 8. August, 2022 Siden Jeg startede med at komme her på siden har Jeg nysgerrigt kigget med på mange af annoncerne, som I link'er i diverse indlæg. Jeg har også lagt mærke til, at der er en enorm forskel på, hvad annoncerne indeholder. Billederne er een ting, men teksten er ofte noget, der virkeligt er elendigt. Det er som om, at man tænker, at annoncens modtager kun kigger billeder før de tager en beslutning, mens tekst nærmest er en eftertanke. Nogle tekster virker som om de skal fremstå superprofessionelle, mens andre nærmest lyder som en dating-profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1496 Skrevet 8. August, 2022 For mig - vellignende billeder hvor man både kan se bryster og røv og hele krop. Meget gerne et billede bagfra med strittende røv. så skal der være koget genkendeligt dansk så man kan se billederne er af den pige man møder. derudover priser og ydelser. Teksten er jeg ligeglad med - den fortæller intet om den oplevelser der venter een. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Halvstor 40 Skrevet 8. August, 2022 (edited) Hvis man kan se at der bruges filtre så er billederne netop ikke taget af professionelle. Lægger selv mest vægt på at teksten er informativ - men selvfølgelig fænger et lækkert billede. Jeg har til gengæld bemærket at en del annoncer indeholder en masse ligegyldig tekst som [prøver] at henvende sig til søgemaskiner fremfor brugerne. Det er noget SEO noget som jeg tror personen bag annoncen engang har købt sig til i håbet om at de var nemmere at søge frem. Det virker IKKE da søgemaskiner vægter erotik negativt. For mig er den perfekte annonce Få gode vellignende billeder. Måske 5-6 styk Kort om hvad der tilbydes (og meget lidt om hvad der ikke tilbydes) Gennemskuelig pris-tid struktur Evt. KORT beskrivelse på max to afsnit. Åbningstider og et sted (by/bydel) Redigeret 8. August, 2022 af Halvstor stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 8. August, 2022 Halvstor skrev, for 35 minutter siden: Få gode vellignende billeder. Måske 5-6 styk Kort om hvad der tilbydes (og meget lidt om hvad der ikke tilbydes) Gennemskuelig pris-tid struktur Evt. KORT beskrivelse på max to afsnit. Åbningstider og et sted (by/bydel) Dét tror Jeg du har særdeles ret i. Kort, koncist og måske lidt mere forretningspræget end kontaktannonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Halvstor 40 Skrevet 8. August, 2022 (edited) hrolandj skrev, for 7 minutter siden: Dét tror Jeg du har særdeles ret i. Kort, koncist og måske lidt mere forretningspræget end kontaktannonce. Jeps - du rammer helt plet ved at tage kontaktannoncen ind. Det har jeg ikke tænkt så meget over men tror det er det annoncøren har i baghovedet. Helst skal sådan en tekst være "over-the-fold". Det betyder i mobiltelefonens tidsalder at vigtig information skal fremstå med det samme - uden man skal scrolle. Det er tricky men det er muligt. Man kan vel også inspireres hvad andre brancher gør. ...og i dag er det kun ca 1/3 af de besøgende der ikke bruger mobile enheder. Redigeret 8. August, 2022 af Halvstor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 8. August, 2022 Så en rimelig kort tekst og naturlige billeder foretrækker jeg klart. Det undre mig lidt hvis mange falder for de kunstige billeder, i mine øjne er det et selvmål at bruge filtre og photoshop. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 8. August, 2022 pacer skrev, for 4 minutter siden: Så en rimelig kort tekst og naturlige billeder foretrækker jeg klart. Det undre mig lidt hvis mange falder for de kunstige billeder, i mine øjne er det et selvmål at bruge filtre og photoshop. Jeg tror du skal vænne dig til photoshop og filtre. De er kommet for at blive, og enhver reklame bruger billeder som blikfang - meningen er såmænd ikke, at det skal være selve produktet du ser, men illusionen om, hvad produktet kan være for dig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 8. August, 2022 hrolandj skrev, Lige nu: Jeg tror du skal vænne dig til photoshop og filtre. De er kommet for at blive, og enhver reklame bruger billeder som blikfang - meningen er såmænd ikke, at det skal være selve produktet du ser, men illusionen om, hvad produktet kan være for dig... Javist men når jeg køber sex må pigen gerne ligne billedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 8. August, 2022 pacer skrev, for 29 minutter siden: Javist men når jeg køber sex må pigen gerne ligne billedet. Det er naturligvis en balancegang, men hvis billederne ikke er attraktive på flest muligt potentielle kunder, så er det sådan set ligemeget med billederne. Hvis det kun er filtre og lidt photoshop, der adskiller kvinden på billedet fra kvinden du rent faktisk møder, så vender du jo ikke om og går igen. Har naturligvis hørt om de grelle tilfælde, men det er mere undtagelsen end reglen. Og når du først ér blevet tiltrukket af billedet og dukker op med pengene, og salget er sket, så er der altså ikke mange GP'ere, der tænker forretningsmæssigt videre. De fleste er her i en periode, hvor de skal tjene så mange penge som muligt på den tid de er her, og så smutter de videre. En dansk GP har ofte en anden tilgang til tingene. De er nødt til at tænke på "repeat-customers" fordi de ikke bare smutter et andet sted hen om nogle uger, og kunder, der har fået den service og kvalitet, som de ønsker, har en tendens til at komme tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 8. August, 2022 hrolandj skrev, for 3 minutter siden: Det er naturligvis en balancegang, men hvis billederne ikke er attraktive på flest muligt potentielle kunder, så er det sådan set ligemeget med billederne. Hvis det kun er filtre og lidt photoshop, der adskiller kvinden på billedet fra kvinden du rent faktisk møder, så vender du jo ikke om og går igen. Jeg går ikke igen medmindre det er helt wayoff og er oplevelsen god kommer jeg gerne igen. Erfaring gør at jeg foretrækker det naturlige look så naturligt det nu kan blive med makeup, de annoncer der kun har proff billeder og tydelig photoshop går jeg udenom, de danske bordeller bruger i stort omfang voldsomt retoucherede billeder så de steder kommer jeg kun hvis flere har besvoret hendes talenter. Ved ikke om jeg er lidt atypisk for modellooket er på ingen måde afgørende for mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 8. August, 2022 hrolandj skrev, for 1 time siden: Jeg tror du skal vænne dig til photoshop og filtre. De er kommet for at blive, og enhver reklame bruger billeder som blikfang - meningen er såmænd ikke, at det skal være selve produktet du ser, men illusionen om, hvad produktet kan være for dig... Det virker bare modsat på mig. Jo mere ærligt annoncen fremstår både i tekst og billeder jo mere rammer den mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 8. August, 2022 pacer skrev, for 51 minutter siden: Erfaring gør at jeg foretrækker det naturlige look så naturligt det nu kan blive med makeup, de annoncer der kun har proff billeder og tydelig photoshop går jeg udenom, de danske bordeller bruger i stort omfang voldsomt retoucherede billeder så de steder kommer jeg kun hvis flere har besvoret hendes talenter. Ved ikke om jeg er lidt atypisk for modellooket er på ingen måde afgørende for mig. Du skal huske på, at en annonce laves til "flertallet" - altså efter at tiltrække flest mulige kunder - ikke specifikt til dine ønsker. Jeg ved jo altså ikke ret meget om, hvad kunderne forventer da Jeg ikke selv bruger GP-service, men Jeg kan levende forestille mig, at nogen af dem har tænkt lidt over det. Der må være nogen, et eller andet sted, der har bare en smule erfaring med salg af services i andre brancher. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 8. August, 2022 Øbo skrev, for 3 minutter siden: Det virker bare modsat på mig. Jo mere ærligt annoncen fremstår både i tekst og billeder jo mere rammer den mig. Så længe du kan lide det du ser, tænker jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg