Hop til indhold
Lystenstiger

Piger i Aarhus, Horsens, Vejle eller Kolding.

Recommended Posts

Hey brødre. 
Oven på den ærgerlige oplevelse tidligere på dagen, er jeg nu på udkig efter revanche. Jeg er mest til de unge og “tynde” piger, men en fræk lille røv. Hvem er værd at besøge, nu hvor hottie er på ferie. Lokation fra Kolding op til randers

håber I kan hjælpe:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99

Olivia hende her kan jeg godt anbefale. Hun er tiny, smukke slanke ben og fin lille røv ;)! Lidt løs hud på maven dog, men fissen fejlede intet, godt stram dog uden det store brok da jeg fik hende plomberet bagfra :)!

Rigtig god lyd, hun virkede ikke bleg for at give tilkende når det var godt. Slikkede hende også kort, det var lækkert og anbefalelsesværdigt.

Ved ik med bj dog, gik direkte til fissen efter betaling ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lystenstiger skrev, for 3 minutter siden:

Ser desværre ikke ud til at hun svarer :(

Har du skrevet til hende? Giv hende lidt tid. Hun plejer at være ret nem at lave en aftale med, hvis man laver en seriøs henvendelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, for 3 minutter siden:

Har du skrevet til hende? Giv hende lidt tid. Hun plejer at være ret nem at lave en aftale med, hvis man laver en seriøs henvendelse. 

Efter alle kunstens maner :) afventer, ellers får hun en ny besked imorgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lystenstiger skrev, Lige nu:

Efter alle kunstens maner :) afventer, ellers får hun en ny besked imorgen.

Ok. Kan love dig hun er en lækker pige. Var lidt i chok den første gang. Men hun er nu sød og fræk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lystenstiger skrev, for 1 minut siden:

Vil jeg glæde mig til så .)

Skal du også. Er spændt på at høre hvad du synes om hende. Hun er ikke sådan er som skifter rundt fra by til by. Hun har sit eget sted i Århus. En rigtig lækker lejlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, for 29 minutter siden:

Ok. Kan love dig hun er en lækker pige. Var lidt i chok den første gang. Men hun er nu sød og fræk.

Du bliver ikke skuffet over Alessia, hverken udseende eller det frække. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Montgomery skrev, for 54 minutter siden:

Hvordan kysser hun? Bliver der kysset igennem?

Jeg vil ikke mene hun er den ultimative GFE. Der er andre piger, som er mere nærværende end Alessia. Men hun er god til øjenkontakt og kysser også med tunge. Det er nok forskelligt fra fyr til fyr, hvor meget hun kysser. Men hun er meget fræk i sin måde at være på og sexen er rigtig god med godt knald på.

Redigeret af Lange

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side99 skrev, den 8.8.2022 at 18:07:

Olivia hende her kan jeg godt anbefale. Hun er tiny, smukke slanke ben og fin lille røv ;)! Lidt løs hud på maven dog, men fissen fejlede intet, godt stram dog uden det store brok da jeg fik hende plomberet bagfra :)!

Rigtig god lyd, hun virkede ikke bleg for at give tilkende når det var godt. Slikkede hende også kort, det var lækkert og anbefalelsesværdigt.

Ved ik med bj dog, gik direkte til fissen efter betaling ;)

Hun skriver ikke hun tilbyder sport i 2’eren?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965
Lystenstiger skrev, den 8.8.2022 at 17:47:

Hey brødre. 
Oven på den ærgerlige oplevelse tidligere på dagen, er jeg nu på udkig efter revanche. Jeg er mest til de unge og “tynde” piger, men en fræk lille røv. Hvem er værd at besøge, nu hvor hottie er på ferie. Lokation fra Kolding op til randers

håber I kan hjælpe:)

Hvis du er tålmodig , så Hottie er tilbage om et par dage. 
jer er glad . :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99
exostar skrev, for 5 timer siden:

Hun skriver ikke hun tilbyder sport i 2’eren?

Tror ik jeg forstår dit spørgsmål :)? For nej det gør hun ikke og jeg havde ik anal med hende heller :)?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side99 skrev, for 30 minutter siden:

Tror ik jeg forstår dit spørgsmål :)? For nej det gør hun ikke og jeg havde ik anal med hende heller :)?

Var bare fordi du skrev “plomberet bagfra”

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99
exostar skrev, den 11.8.2022 at 16:21:

Var bare fordi du skrev “plomberet bagfra”

Ja doggy?:) Bagfra er doggy er vidst almindeligt at antage :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...