Hop til indhold

Dansk kvinde i Ålestrup

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Jeg var omkring denne unge kvinde for lidt tid siden og når jeg ikke har skrevet om hende før, skyldes det hun sjældent annoncere, men hun er på i dag, og lidt underligt hun aldrig har været anmeldt, der ligger kun en efterlysning på hende.

Hun var nemt og få kontakt med, og dejligt man bare kan skrive på dansk og få korrekte svar tilbage, jeg synes hendes koncept lød tiltalende og lige for tiden er jeg lidt til buttede piger så hun var nærmest helt perfekt.

Hun bor i en almindelig villa, om naboerne ved, hvad hun laver eller ej betyder ikke noget for mig, stedet er pænt og rent, selvom hun er kattemor. 

Hun tilbyder sex uden, det havde jeg ikke lige helt besluttet dør mødet med hende, men muligheden stod åben, og jeg fortalte helt ærgerligt, at hvis jeg blev liret gevaldigt om, ville jeg sikker bolle uden kondom, - det kostede 500kr ekstra, vi hyggede os med noget superfransk som hun er god til, og lidt 69, og så skulle jeg prøve og ligge ovenpå hende i missionær stilling, men jeg kunne godt mærke der skulle arbejdes alt for meget for at trænge i bund mellem hendes fyldige lår, så jeg prøvede ikke og trænge ind.

jeg sluttede den  halve time med en håndtrold, hvor hun sidder oven på mine ben, - det er faktisk dejligt sådan at være trykket fast uden og kan bevæge sig, bare være overgivet til trunten.

jeg tror ikke jeg kommer igen, pigen var ikke lige mig, men derfor i andre måske synes om hende.

Jeg bemærkede lagenet blev revet af da jeg gik, hun skifter sengetøj efter hver kunde sagde hun.

go fornøjelse

https://annoncelight.dk/showad/306116

• 3 weeks later...
Skrevet

Har også besøgt hende for et års tid siden, synes nu hun er lækker nok, men jeg er også til lidt runde piger. Fik en halv time uden gummi og det var en god oplevelse. Kommer gerne igen, hvis det ikke var fordi jeg bor lidt langt væk. Sluttede af med et bad og en kold Cola. Tror faktisk det var en Pepsi Max

Skrevet

Efter min mening er hendes priser alt for høje ift kvaliteten. Du kan få ganske meget for mindre penge. Også af kønnere og slankere piger!

Skrevet

Ja det er jo en smagssag, synes hun er køn og samtidig behagelig 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.