Hop til indhold

Layla /Party Girl - ADVARSEl

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle.

Tog en for holdet - og det var sku en for holdet. 

https://annoncelight.dk/showad/340950

Det eneste der forløb fint var kommunikationen optil. Pigen der åbnede døren var hende på billederne, dog på en meget dårlig dag. 
Hun har var hurtig til at afregne også gik det ellers bare ned derfra. Blowjob var noget der skulle overståes (30-40 sek) og og ride med en hånd rundt op pikken (som blev der) og red vel i 20 sekunder - så ville hun missionær hvor hun lavede søstjernen (pånær hånden om pikken) - efter godt 10 sekunder følte jeg mig så ussel at jeg afbrød og sagde at vi droppede det, da hun bestemt ikke ligner en der er her på eget intiativ. Min værste oplevelse til dato og skulle være vendt rundt i døren. Men om ikke andet, så tjente hun da 100 kr i minuttet fra jeg trådte ind af døren, til jeg var ude 8 minutter efter. 

BLIV VÆK!

Skrevet

Fandme øv,men tak for headsup! Hun var ellers på listen med den spinkle krop og de store silikonekasser :/ What a waste of potential

Skrevet
  • Author

Også derfor hun røg på min ;) hvis valget er au støtte den lokale pinsekirke eller hende, så er pinsekirken sku mere tilfredsstillende (og det er pænt skidt ) 

Skrevet

Går osse heller i pinsekirken. Udtrykket på billederne emmer ikke ligefrem af begejstring.

Tror hun er handlet

Hold jer væk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.