Hop til indhold
Lystenstiger

Layla /Party Girl - ADVARSEl

Recommended Posts

Hej Alle.

Tog en for holdet - og det var sku en for holdet. 

https://annoncelight.dk/showad/340950

Det eneste der forløb fint var kommunikationen optil. Pigen der åbnede døren var hende på billederne, dog på en meget dårlig dag. 
Hun har var hurtig til at afregne også gik det ellers bare ned derfra. Blowjob var noget der skulle overståes (30-40 sek) og og ride med en hånd rundt op pikken (som blev der) og red vel i 20 sekunder - så ville hun missionær hvor hun lavede søstjernen (pånær hånden om pikken) - efter godt 10 sekunder følte jeg mig så ussel at jeg afbrød og sagde at vi droppede det, da hun bestemt ikke ligner en der er her på eget intiativ. Min værste oplevelse til dato og skulle være vendt rundt i døren. Men om ikke andet, så tjente hun da 100 kr i minuttet fra jeg trådte ind af døren, til jeg var ude 8 minutter efter. 

BLIV VÆK!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99

Fandme øv,men tak for headsup! Hun var ellers på listen med den spinkle krop og de store silikonekasser :/ What a waste of potential

Del dette indlæg

Link til indlæg

Går osse heller i pinsekirken. Udtrykket på billederne emmer ikke ligefrem af begejstring.

Tror hun er handlet

Hold jer væk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...