Hop til indhold

Smuk pige - Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Draget mod ungdom og store bryster, besøge jeg:
https://annoncelight.dk/showad/348480

Hun giver massage på en privat adresse i Aarhus (som du får når du laver en aftale) 

Jeg lavede aftalen pr sms og mødte op til aftalt tid. Døren blev åbnet af en køn ung kvinde - det lignede hende på billederne fra profilen. 

Vi aftalte en halv times massage og sjov. For mig er det en vurdering, når jeg besøger en ny massør. Vil jeg bruge en time, hvis det viser sig at være dårligt, eller bruge en halv time, på noget der er godt og gerne måtte vare længere tid. Jeg havde læst fra en anden bruger at hun godt kunne være lidt tilbageholdende. Derfor den halve time.

Jeg blev vist ind i et soveværelse og blev bedt om at tage tøjet af. Herefter kom hun retur i noget ganske frækt undertøj. Hun kravlede op på ryggen af mig og begyndte at massere. Massagen var ganske stille og rolig. Efter ca 10 min. skulle jeg vende mig om og hun begyndte at nusse mine inderlår. Hun lænede sig ned, tog min pik i munden og gav et godt blowjob. Herefter fandt hun et kondom der kom på og gav sig til at ride mig.

Hele seancen var lidt off, hun var sød og venlig, smilende og køn. Men ville ikke tages på brystvorterne eller røres mellem benene. Så altså ikke nogen sex-killing der kan lade som om hun nyder sexen. Det blev lidt akavet, da hendes manglende arrangement gjorde det svært for mig at komme. Så hun spurgte et par gange om jeg var "close to cum". Hvilket jeg til sidst gjorde.

Jeg tror ikke jeg vil gentage besøget. Men hun var sød, køn og havde flotte bryster. Det var en noget rolig affære, der ikke efterlod mig med en god oplevelse eller et frækt smil på læben.

Skrevet

Tak for anmeldelsen.

jeg har været tæt på at lave en aftale med hende og hvis man end ikke må røre de flotte bryster, ja så er det no go for mig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.