Hop til indhold
Henrykt

Frankfurt Sharks und mehr

Recommended Posts

Besøgte Sharks igår Søndag 14-19

Lignede afgjort en newcommer da jeg ankom kl14, havde svært ved at orienter mig i skifet fra stærkt sollys tl den dunkle belysning indendørs. Det blev bemærke af en høj lyshåret smuksack på 'stylter'.

Mange lækre slanke sild bød sig til i bar området

Smuksacken kontakted mig lidt senere jeg spugter efter B2B DFK OWO 67 hvilket skulle koste 100€/ 30 min. En super dejlig omgang om end B2B ikke var en del af hendes repatuar.

Godt mæt dasede jeg rundt i ude området, nippede til lidt af buffeten.

Der var Mange mandlige gæster især udenfor, 99% med deres æbleredele dækket, knap så meget fkk.

Kvinderne var inspirerende afklædt,  nogele dekoreret med lingeri andre med tato og nogle helt nøgne, alle glatbaberede Keiserspiel im keiser wetter..

Jeg øje på en lille lækker mørkhåret nymphe kun iklædt sort seletøj der fremhævede hendes ungpige bryster, som runderede ude og inde for at friste Hun var ikke opsøgende

Da jeg var klar igen opsøgte jeg hende, hun satte sig straks på min lår og en kort flirt udspandt sig.

Jeg efterspurgte samme ydelser som først runde hun ville have 150€/30min næsten danske takster, for søgte at tale prisen ned ved at droppe B2B uden held. Super lækkert bj måske hun gik efter at jeg mistede kontrollen - CIM - spurgte drillende hvad det vil koste hvis det sket .. 50€ nå måske en anden dag. Samlet en endnu bedre oplevelse end den lyshårede smuksack.

Fra 17 19 kom der 10+ ultra lækre slanke unge kvinder til, en skam jeg ikke have kanone klar til endnu en runde.

Der var et pænt overskud af kvinder der bød sig til i bar område nogle aktivt opsøgende, andre omvandrende og halvdel siddende passivt med en smøg, en del var tydeligt frustreret over den lave omsætning.

Total kost 50+100+150+7 (øl) = 307€ For en dejlig dag i Fkk Shark

Indgange oplyst at den forventede pris for 30min er 50€, men at man skulle aftale med Q. Det nærmeste jeg kom var en der tilbud 30€ for massage (..antager det var uden 6).

Fik oplyst at der er meget aktivitet M&Q Fredag lørdag søndag

Mandag tirsdag er mere stille

/Henrykt 

Redigeret af Henrykt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for situationsrapporten fra Sharks. Dit skriv vækker gode minder :)

Jeg skal derned om 8 uger. Det bliver mit første besøg siden corona - har lavet plads i kalenderen til 2 dage på Sharks, og glæder mig nu allerede  :)

Redigeret af Pinkman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...