Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Jeg har længe haft den tanke at prøve 2 piger lige efter hinanden. Altså hvor du først er med den ene og ligeså snart hun er færdig går hun ud og den anden kommer ind med det samme og gør igen som om det var normalt hvis i forstår. Er der nogen der har prøvet det og kan fortælle lidt? 

Mvh 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Liderligfyr95 skrev, for 1 time siden:

Hej,

Jeg har længe haft den tanke at prøve 2 piger lige efter hinanden. Altså hvor du først er med den ene og ligeså snart hun er færdig går hun ud og den anden kommer ind med det samme og gør igen som om det var normalt hvis i forstår. Er der nogen der har prøvet det og kan fortælle lidt? 

Mvh 

Jeg har prøvet konceptet i Prag, hvor det var 3 piger på 30 min af 10 minutter hver.

Nu ved jeg ikke helt hvad du konkret efterspørger, men jeg vil gætte, at det er en mulighed de steder, hvor der er flere piger til stede. Formentlig de udenlandske som er lidt mere "flyvske" med aftaler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

-Hvis begge bliver betalt -så er det vil noget der lade sig gøre...;-) Har da prøvet at den først pige blev træt, og en ny tog over, også en 3. kom til for at "ryde op" 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har et par gange lavet 2 aftaler, den ene lige efter den anden, med 2 forskellige piger der er samme sted. Det har fungeret rigtig godt for mig. Nogle gange skal man selv skifte lokale fordi pigerne har hver deres værelse. Men jeg har kun gode erfaringer med det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderligfyr95 skrev, for 7 timer siden:

Det lyder som en skøn ting. Det skal jeg have prøvet. Man kan jo altid vælge nogle af de lidt billigere piger. Som f.eks. dem på solitudevej. Jeg ser dog kun 1 annonce fra der i øjeblikket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Fuckabout skrev, for 12 timer siden:

Det lyder som en skøn ting. Det skal jeg have prøvet. Man kan jo altid vælge nogle af de lidt billigere piger. Som f.eks. dem på solitudevej. Jeg ser dog kun 1 annonce fra der i øjeblikket.

Ja det var det jeg tænkte men har prøvet før hvor de sagde nej. Jeg har sweet viki og Bianca 5 min på gåben fra mig nu nemlig så tænker det skal prøves :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...