Hop til indhold

Har i prøver besøge hende

Featured Replies

Skrevet
divdivle skrev, for 8 timer siden:

Har i prøver besøge hende 

Har du prøvet at søge på "hende" ;-)

• 1 month later...
Skrevet

Hvis man søger på annonce-ID'et kommer der kun denne efterlysning samt en lang gammel tråd om hvorvidt en eller anden anden GP stadig er i landet, så spørgsmålet er vel rimeligt nok. Derudover er jeg her ihvertilfælde ikke for at få underhånds skolemesterkommentarer på min retstavning.

/m

Skrevet
mapawin skrev, for 11 timer siden:

Derudover er jeg her ihvertilfælde ikke for at få underhånds skolemesterkommentarer på min retstavning.

Vi er ligeglade med din retsstavning herinde

... men "hende" er direkte ubrugeligt som overskrift.

Næsten alle efterlysninger og anmeldelser skriver et navn, sted eller emne i overskriften der gør at vi kan se forskel på de 25! forskellige emner på hver side.

"nogle erfaringer?", "er hun god" eller "hvem kender tøsen" er ikke kun direkte ubrugelige men gør det aktivt til en dårligere oplevelse at være herinde og fjerner lysten hos os alle til at deltage.

"Melinda i Ørestaden" er nok hvad divdivle burde have skrevet.

Hvis admins læser med vil jeg hjertens gerne foreslå at alle sådanne ubrugelige tidsspild aktivt bliver LÅST eller FJERNET samt at brugeren får en advarsel. 

Skrevet

@VikingThor

Alle dine regler er sgu da ikke er hak bedre end ligegyldige kommentarer om stavning.

Det foretrækkes at give gode overskrifter og det foretrækkes at skrive gode anmeldelser, ligesom det foretrækkes at du ikke taler ned til andre brugere og ønsker bål og brand for den der ikke når dine præferencer.

Selvfølgelig må man da efterlyse viden om en GP i gruppen for Efterlysninger. Hvis du ikke gider læse efterlysninger, så lad dog være med at læse indlæg i denne gruppe.

@divdivle, jeg kender desværre ikke Melinda, men hun ser da sprød ud. 

En søgning på hendes id 63087 fra url'en giver heller ikke så meget, så måske vi kan få en beretning fra dig?

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=63087&search_and_or=or

Redigeret af AB455

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.