Hop til indhold
reteph19

Coco ………. Dont go there

Recommended Posts

Besøgte her til aften Coco https://annoncelight.dk/showad/322650

Jeg var tiltrukket af de lækre billeder og sms-bekræftelsen på billedernes ægthed..! Havde godt forventet at billederne ikke stemte helt overens, men håbede på bare lidt derhen ad.

Men nej…. :( De lignede overhovedet ikke. Coco stod bag døren da jeg blev lukket ind. Hun var egentlig feminin nik, og havde en del tøj på, der sagtens kunne skjule en lækker krop. Jeg skulle naturligvis have vendt omkring og skredet, men det nederste hoved havde allerede overtaget føringen og havde besluttet at overdrage aftalte 1000 kr for en halv time. Efter betaling viste det sig desværre, at tøjet skjulte det modsatte af en lækker krop, men derimod en blød, topmavet krop. 
coco var liderlig og pågående. Hun ville have mig til at slikke hende uden kondom, og forsøgte også at trænge ind i mig uden :-x 

Det endte med at hun gav mig et oliesvensk og 15 minutter senere stod jeg ude på gaden.
Skulle som sagt have skredet, men måtte i stedet betale nogen lærepenge og vil nu advare jer andre :) 

Hun drager til København i morgen, så 'pas på'.

 

FFE1AE85-C3BC-4388-801C-CC1A12825C4C.jpeg

A6252368-D637-4FD1-9B67-1948AFA9D9BF.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker!

Hun har lavet en ny annonce med andre billeder, som bestemt ikke er glamourøse modelfotos. Har du set den? Og hvis ja, er hendes nye annonce med de andre billeder mere retvisende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doktor Diller skrev, den 24.8.2022 at 20:55:

Takker!

Hun har lavet en ny annonce med andre billeder, som bestemt ikke er glamourøse modelfotos. Har du set den? Og hvis ja, er hendes nye annonce med de andre billeder mere retvisende? 

Ærgerligt hvis hun ikke  lever op til de gode og frække billeder - jeg holder mig tilbage - har ikke råd til at spille mine gysser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...